Вопрос по шприцовке шкворней

Круг вопросов по трансмиссии, ходовой, тормозной системам, колесам и шинам обсуждается тут

Модератор: Модераторы форума

Повідомлення Shurik » Сер квітня 04, 2007 11:14

Теоретично - бажанно.
ШРУС більш вологостійкий.
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення Инквизитор » Сер квітня 04, 2007 11:36

Вовчок написав:А хтось використовував для шприцовки мастило ШРУС?
вроде его и надо, но говорят литол лучше
Правильный джип - японский джип.
Инквизитор
Участник движения
 
Повідомлення: 2574
З нами з: Пон лютого 05, 2007 15:05
Звідки: Киев, Сырец, Одоевского,1 050-4433557

Повідомлення Olexa » Сер квітня 04, 2007 11:49

kkk_GAZ240, вместо нижних можно вкрутить пробки для слива воды :)
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення Shurik » Сер квітня 04, 2007 11:51

По камасутре литол. Но тогда ШРУС еще не было.
Вот и думай теперь.
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення Olexa » Сер квітня 04, 2007 12:09

За каталогом Азмолу їхній Літол-24 водостійкий, а ШРУС-4 містить присадку дисульфіду молібдену (протизадиркову).
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення Вовчок » Сер квітня 04, 2007 12:51

Я, власне, питав для того, щоб отримати громадське схвалення того, що вже роблю :D . Багаторічний досвід застосування ЛІТОЛу переконав мене в доцільності його заміни ШРУСом. Може я використовував "нефірмовий" ЛІТОЛ, але вологу він завжди вбирав "на ура".
Наскільки мені відомо ШРУС з'явився саме як замінник старого консистентного мастила "ЛІТОЛ".
Аватар користувача
Вовчок
Участник движения
 
Повідомлення: 552
З нами з: П'ят вересня 01, 2006 16:59
Звідки: Київ, 4.4.1972. 050 6116021

Повідомлення Shurik » Сер квітня 04, 2007 13:00

Літол робиться на основі мила на скільки мені відомо.
Тобто бути водостійким йому складно.
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення BoBeG » Нед квітня 08, 2007 16:24

Для підшипників ступиць собі купував http://www.verylube.com/_new/product.php?lang=rus&n=75
450мл~35 грн
там ше є Смазка литиевая для ШРУС и Смазка универсальная
Смазка дійсно дуже липка тому з поверхні тертя її відцетровою силою не так легко винести.
Нарахунок інструменту, найбільш доступним є польський інструмент(вироблений в Китаю)
http://www.boost-tools.com/ru/oferta/topex/art30.html
http://topex.com.ua/index.php?main_page ... 4211_18155

ПС.
Ключ хрестовидний(вир ТОРЕХ) для відкручування гайок , не витримав важкої долі коли намагалися відрутити гайки коліс, made in USSR рулить, завжди можна піти на базар де продають старий , користований інструмент рядяньского виробництва , який ше може довго прослужити для ремонту УАЗки
Аватар користувача
BoBeG
Участник движения
 
Повідомлення: 694
З нами з: Пон грудня 25, 2006 12:53
Звідки: Львів
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення Olexa » Вів травня 08, 2007 12:41

Olexa написав:kkk_GAZ240, вместо нижних можно вкрутить пробки для слива воды :)

Знайшов обговорення на УАЗбуці:

http://forum.uazbuka.ru/showthread.php?t=20162

Народ хвилюється щодо змащування нижніх шворенів, типу ж при змащуванні нове мастило має витискати старе, а якщо воно просто стікає згори вниз, то витискати нічого не може, та й при їзді з вимкненими ступицями мастило не розбризкується всередині кулака, тому вони ставлять у нижні кришки прес-мастильнички.

Доречі, нещодавно відкручував нижню кришку на правому поворотному кулаці, так от, що цікаво, з-під двох зовнішніх болтів витекло потрошку брудної водички, два внутрішніх болти були зовсім чисті, а шворінь був у чистому мастилі.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Re: Вопрос по шприцовке шкворней

Повідомлення Student » Сер серпня 14, 2013 15:18

У меня на мосте с одной стороны есть масленка снизу, а с другой стороны снизу масленки нет.
Что не убивает, то делает нас сильнее.
Аватар користувача
Student
Член клуба
 
Повідомлення: 3785
З нами з: Вів березня 27, 2007 17:18
Звідки: Киев, Соломенка
Телефон: +38050949 три три 29
Машина: УАЗ-31514

Поперед.

Повернутись до Трансмиссия, ходовая, тормоза, рулевое, колеса и шины

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість

cron