Сторінка 1 з 3

Что лучше, доп. лист рессоры или доп.пружины на задний мост?

ПовідомленняДодано: Вів травня 13, 2008 23:26
dobrojelatel
что лучше-доп.лист рессоры или доп.пружины на задний мост патра?

Пользователю dobrojelatel ПЕРСОНАЛЬНОЕ ЗАМЕЧАНИЕ: согласно норм Сетевого Этикета, название темы должно быть информативным, и кратко отражать суть темы. Название "тр" таковым не является. Несоблюдение этой нормы создаёт неудобства другим участникам общения, и является неуважением по отношению к ним.

Модератор Olexa

ПовідомленняДодано: Вів травня 13, 2008 23:38
Shurik
Комбинировання подвеска сложнее, но мягче.
Вот и решай :)

А что можно сделать с задней подвеской чтобы так не прыгал..

ПовідомленняДодано: Чет травня 15, 2008 20:53
R@inman
А что можно сделать с задней подвеской чтобы так не прыгал 469??? :(

Re: А что можно сделать с задней подвеской чтобы так не прыг

ПовідомленняДодано: П'ят травня 16, 2008 9:41
Вовчок
R@inman написав:А что можно сделать с задней подвеской чтобы так не прыгал 469??? :(

Взяти на борт баласт, кілограмів 200. Без жартів. Всі інші способи, як каже Shurik, суттєво складніші: пом'якшувати ресори, дослідним шляхом добирати пружини потрібної довжини ходу та жорсткості, таким же шляхом добирать амортизатори, збирати то все докупи та розбирати стонадцять разів...

///

ПовідомленняДодано: П'ят травня 16, 2008 15:12
R@inman
А как на счет спаренных аммортизаторов на заднем мосту?-(где-то видел)

Re: ///

ПовідомленняДодано: П'ят травня 16, 2008 15:31
DeadLift
R@inman написав:А как на счет спаренных аммортизаторов на заднем мосту?-(где-то видел)


Да хоть строенные! Аморты не убирают жесткость подвески - они ее придают!

....

ПовідомленняДодано: Нед травня 18, 2008 20:10
R@inman
А если лист из рессоры достать???

ПовідомленняДодано: Нед травня 18, 2008 21:50
bobik67
Можна стабілізатори поставити на передній та задній міст,кидати на драбинах буде значно менше.

Re: ....

ПовідомленняДодано: Пон травня 19, 2008 7:37
Вовчок
R@inman написав:А если лист из рессоры достать???

Вантажопідйомність підвіски знизиться пропорційно кількості забраних листів. І на бездоріжжі частіше "пробиватиме" підвіску. Але стане трохи м'якше. :)

ПовідомленняДодано: Пон травня 19, 2008 13:27
DeadLift
Я наоборот себе подвеску более жесткой делал. Потому что бобик лучше управляется на жесткой подвеске, что на дороге, что на бездоре. А вопрос комфорта внутри машины я решил установкой правильных спортивных сидений и ремней безопасности.

ПовідомленняДодано: Вів серпня 12, 2008 9:18
SAPUN
DeadLift написав:Я наоборот себе подвеску более жесткой делал. Потому что бобик лучше управляется на жесткой подвеске, что на дороге, что на бездоре. А вопрос комфорта внутри машины я решил установкой правильных спортивных сидений и ремней безопасности.

+1

Re: ///

ПовідомленняДодано: Вів серпня 12, 2008 12:25
yuralev68
DeadLift написав:
R@inman написав:А как на счет спаренных аммортизаторов на заднем мосту?-(где-то видел)


Да хоть строенные! Аморты не убирают жесткость подвески - они ее придают!


Ну нє, спарені, або аморти від газ-53 жорсткість ресор звичайно не міняють, але при повернені ресори із стисненого положення в нормальний стан вони сповільнюють її хід і машина відповідно скаче менше. При цьому на малих ходах вони не дають машині розкачуватись і дають враження більшої жорсткості. І явно покращують керованість.

ПовідомленняДодано: Вів серпня 12, 2008 13:34
Drifter
DeadLift написав:Я наоборот себе подвеску более жесткой делал. Потому что бобик лучше управляется на жесткой подвеске, что на дороге, что на бездоре. А вопрос комфорта внутри машины я решил установкой правильных спортивных сидений и ремней безопасности.

На дороге согласен, что управляется лучше, а на бездоре с жесткой подвеской резко уменьшаются ходы, и изменяется артикуляция не в лучшую сторону.

ПовідомленняДодано: Вів серпня 12, 2008 15:17
yuralev68
Жорстка підвіска, це в першу чергу жорсткі пружини або ресори з малими ходами і вдповідно короткохідні , енергоємкі аморти.

Говорити про жорстку підвіску на УАЗ....не знаю, ніхто ж не міняє в меншу сторону ходи підвіски і не ставить жорсткіші ресори. Все вирішується підбором амортів. Якщо вони мають хід , як стандартні, але ходять в два рази тугіше, то артикуляція не поміняється, просто при швидких переїздах великих нерівностей міст може не встигати опускатись, але при проїзді скажем гармошки така підвіска буде краще працювати. Ставимо Ранчо з регулюванням з салону і маєм підвіску на всі випадки життя, правда гаманець різко зменшує свою вагу, а жінка вперто мовчить довгими зимовими вечорами....

ПовідомленняДодано: Вів серпня 12, 2008 17:28
MudMax
yuralev68 написав:Ставимо Ранчо з регулюванням з салону і маєм підвіску на всі випадки життя, правда гаманець різко зменшує свою вагу, а жінка вперто мовчить довгими зимовими вечорами....

Ото таке?
Зображення
Може взяти собі поки ще не одружився :lol: