Перевірив. З'ясувалося, що в мене ззаду стоять не 24636FE, які я
два роки тому підібрав за розмірами за каталогом Iron Man, а 24698FE, які Iron Man заявляє як задні і на Патріот, і на Хантер, і які я замовив і купив:
http://www.ironman4x4.com/html/Uaz/100.html
- Амортизатори, які Iron Man заявляє задніми на Хантер
А в них каталожна довжина таки не 357/588, а всі 381/624. Ось і фактичні заміри:
- Амортизатор 24698FE, мінімальна довжина
- Амортизатор 24698FE, максимальна довжина
Нуль рулетки намагався тримати по центру пальця.
Ось положення повністю стисненого амортизатора:
- Положення стисненого амортизатора 24698FE на УАЗ 3160
Розташувати його рівно над пальцем не вдалося, але видно, що відстань між віссю пальцем на віссю втулки амортизатора менша за хід підвіски з урахуванням стискання демпфера. От кронштейн і відірвався.
Можливо, якщо поставити Iron Man'івські ж і ресори (і проставки під відбійники), то проблеми й не буде. Але в мене ресори штатні.
Зі штатними ресорами 12698GR/24698FE ставити на зад 3160/Хантера без підіймання підвіски й проставок під відбійники не можна.Наразі, поки я їхав до Уазіса все це дивитися,
СОКОЛ встиг поставити обумовлені раніше проставки під відбійники, тож поки що я їздити можу (направду, я досить багато встиг проїхати, поки відірвав кронштейн). Також в закромах знайшлися мої старі задні Kayaba, щоби не обмежувати хід підвіски, можна тимчасово втулити їх (ззаду не так критично). На обмін на 24636FE я поки що не претендую, бо претендент на мою пару 24698FE вже є. Також цікаво подивитися, чи можливо підібрати щось із регульованих KONI, щоб не так цупко було.