Ковка рессор. ГДЕ?

Круг вопросов по трансмиссии, ходовой, тормозной системам, колесам и шинам обсуждается тут

Модератор: Модераторы форума

Повідомлення Alexeich » Суб листопада 28, 2009 23:55

Вставлю и свои 5 коп.
1. Слыхал, что бухтовка, она же прокатка, создает в металле напряжение деформации. Это напряжение снимается деформацией же. Оттого прокатка дает лишь кратковременный эффект.
2. Также читал, что ковка (наклеп) создает напряжение на уровне кристаллической решетки металла. Распрямление наступает в результате усталости.

Теперь, если стучать «между точкой касания и болтом», то это получается (примерно) п.1?
А вот если стучать в точке соприкосновения рессоры с наковальней – то это, выходит, п.2?
Я недавно впервые в жизни, с горя (благоприобретенные новые "сели" через пару месяцев), без помощника и покрышки отстучал старые передние рессоры и сам удивился, действительно, они выгибаются, и тут главное не переусердствовать.
Что же до «подруливания» моста, то да, при сильном сжатии рессоры он уходит назад на 15-20мм, особенно на газелевской серьге, но это ж УАЗ, какая ему разница, если он едет по болоту. :)
Аватар користувача
Alexeich
Участник форума
 
Повідомлення: 27
З нами з: Чет квітня 09, 2009 11:46
Звідки: (Киев) c.Гуровщина, 32й км Житомирского шоссе

Re: Ковка рессор. ГДЕ?

Повідомлення johny » Нед лютого 03, 2013 21:47

Всім привіт! Хто прокатував ресори? На скільки стає? Чи можливий варіант поєднати прокатку та бухтовку ( деякі листи прокувати а деякі прокатати ). Під яким кутом повинні бути серьги на нових рессорах? І розмір між вухами ? ( уаз 469 , задні серьги ) Всім дякую!
Аватар користувача
johny
Участник движения
 
Повідомлення: 584
З нами з: Вів квітня 19, 2011 19:46
Звідки: Чернівці

Re: Ковка рессор. ГДЕ?

Повідомлення FreeFraG » Пон лютого 04, 2013 10:59

johny написав:Всім привіт! Хто прокатував ресори? На скільки стає? Чи можливий варіант поєднати прокатку та бухтовку ( деякі листи прокувати а деякі прокатати ). Під яким кутом повинні бути серьги на нових рессорах? І розмір між вухами ? ( уаз 469 , задні серьги ) Всім дякую!


Я прокатывал пару лет назад. Величину прокатки замерил предварительно рулеткой - поддомкрачивая машину за раму и измеряя расстояние между ушами. После прокатки, рессоры были посверлены и установлены волговские противоскрипные шайбы. Перед сборкой рессоры обильно мазал графиткой.
После установки, серьги рессор были перпендикулярны оси рессоры (по ушам).
Просели в изначальное положение за два месяца. Правда прокатка была шаровая - за 4 рессоры 100 грн...
Забил на прокатку рессор вообще и порезал арки :lol:

Если не ошибаюсь, передние рессоры 95 см, а задние 105 или 106 см. (замеры по внутренней части рессоры до ушей) При этих размерах получается угол 90 град.
Крут не тот, кто дальше всех заехал, а тот, кто своим ходом вернулся
Аватар користувача
FreeFraG
Член клуба
 
Повідомлення: 1862
З нами з: Чет серпня 30, 2007 12:44
Звідки: Черкассы
Машина: УАЗ-31512

Re: Ковка рессор. ГДЕ?

Повідомлення Bobikus » Пон лютого 04, 2013 14:59

johny написав:Всім привіт! Хто прокатував ресори? На скільки стає? Чи можливий варіант поєднати прокатку та бухтовку ( деякі листи прокувати а деякі прокатати ). Під яким кутом повинні бути серьги на нових рессорах? І розмір між вухами ? ( уаз 469 , задні серьги ) Всім дякую!

Одного і іншого метода вистачає ненадовго. Кажуть, що бухтувати вручну краще, так як ніби-то результату вистачає на довше. Хоча я в це мало вірю.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Re: Ковка рессор. ГДЕ?

Повідомлення johny » Пон лютого 04, 2013 18:51

Придивився на свого бобра , а він бідолаха на один бік схилився, і думаю щось робити з рессорами. кількість рессор з переду, і ззаду однакова , прогин на око також однаковий , чому прогнувся? Якщо щось робити ,то що ? І хотілось би трішки підняти.
Аватар користувача
johny
Участник движения
 
Повідомлення: 584
З нами з: Вів квітня 19, 2011 19:46
Звідки: Чернівці

Re: Ковка рессор. ГДЕ?

Повідомлення shpion » Пон лютого 04, 2013 19:06

Одного і іншого метода вистачає ненадовго. Кажуть, що бухтувати вручну краще, так як ніби-то результату вистачає на довше. Хоча я в це мало вірю.

При бухтовці кувалдою змінюється сама структура металу, з однієї сторони він стискається а з іншої розширюється. При цьому ресора вгинається в бік нанесення удару. А таму, на відміну від прокатки на роликах, де ресора просто вигинається, бухтування має сенс.
Придивився на свого бобра , а він бідолаха на один бік схилився, і думаю щось робити з рессорами. кількість рессор з переду, і ззаду однакова , прогин на око також однаковий , чому прогнувся?

Можливо лист якийсь репнув.
shpion
Участник движения
 
Повідомлення: 604
З нами з: Нед лютого 26, 2012 13:21
Звідки: Черкассы
Машина: 31514

Re: Ковка рессор. ГДЕ?

Повідомлення аир болотный » Пон лютого 04, 2013 20:21

Без правильної ТЕРМООБРОБКИ бухованої рессори вся праця марна, всерiвно просядуь дуже швидко.
Танкистом можеш ты не быть, но трактористом быть обязан!
Аватар користувача
аир болотный
Участник движения
 
Повідомлення: 291
З нами з: П'ят липня 15, 2011 21:56
Звідки: Одесса-Фастов

Re: Ковка рессор. ГДЕ?

Повідомлення Mykola STARyy » Пон лютого 04, 2013 21:16

аир болотный написав:Без правильної ТЕРМООБРОБКИ бухованої рессори вся праця марна, всерiвно просядуь дуже швидко.

Ні, це вам просто гнули кувалдою - мартишкін труд.
Гріх сумувати, коли є інші гріхи...
Mykola STARyy
Участник движения
 
Повідомлення: 1174
З нами з: Нед червня 21, 2009 14:36
Звідки: Тернопіль О67 2б 2б 2О7
Машина: УАЗ31512"Бабай"

Re: Ковка рессор. ГДЕ?

Повідомлення johny » Пон лютого 04, 2013 21:20

Mykola STARyy написав:
аир болотный написав:Без правильної ТЕРМООБРОБКИ бухованої рессори вся праця марна, всерiвно просядуь дуже швидко.

Ні, це вам просто гнули кувалдою - мартишкін труд.


Пане Микола, доброго вечора! Чи не підскажите як правильно це зробити? На скільки стає бухтованих ресор , та чи можна зробити ліфт сильніши вигнувши? Дякую!
Аватар користувача
johny
Участник движения
 
Повідомлення: 584
З нами з: Вів квітня 19, 2011 19:46
Звідки: Чернівці

Re: Ковка рессор. ГДЕ?

Повідомлення vadimZP » Вів лютого 05, 2013 23:59

Вот тоже тема обсуждалась , http://www.gaz-69.com/forum/viewtopic.php?f=63&t=1753 , бухтовка- холодная деформация тоже что и через вальца и совсем другое дело поверхностный наклёп- упрочнение , обдувка стальной дробью или молоточек заточил в р-р спичечной головки или поболе , в уши -беруши - и чтоб весь лист в лунках.
vadimZP
Участник разговора
 
Повідомлення: 3
З нами з: П'ят листопада 02, 2012 21:48
Звідки: Запорожье

Поперед.

Повернутись до Трансмиссия, ходовая, тормоза, рулевое, колеса и шины

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість