Поставив самоблоки від БТР. Звітуюся.

Круг вопросов по трансмиссии, ходовой, тормозной системам, колесам и шинам обсуждается тут

Модератор: Модераторы форума

Повідомлення Bobikus » П'ят травня 01, 2009 17:44

Shurik написав:Кстати с заблокированным передком повернуть практически не возможно.
Завареним може і так, але тільки не на самоблоках, повертає з самоблоками на обидвох мостах так само як і без них. В тому то і різниця самоблоків, що вони спрацьовують при значній різниці швидкостей коліс, працюючи при пробуксовках і відпочиваючи при поворотах, чого не дадуть примусові блокування.

Поэтому надо ставить вояки с принудительными блоками.
Неокупно. Я маю на увазі по відношенню до вартості машини. Я писав про свої витрати. Щоби поставити вояки з примусовими блокуваннями потрібно заплатити втричі більше фактично за такий же результат. Я не впевнений чи є сенс...
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення Чулышман » Пон липня 20, 2009 16:29

В передке самоблок кулачковый(БТР) отходил уже 40.000 км.На поворотах руль выравнивает,особо эта жопа достаёт на спусках!!!!Тебе надо в поворот а самоблок колёса ставит прямо...
В заднем мосту самоблок крякнул через 1.700 км-поменял.Проехал ещё 20.000 км,начало рвать полуоси.Блокировка лопнула внутри и начала клинить,т.е. блокироваться намертво.
Недавно приехал с Укока,задний мост в хлам!!!Попробую поставить червячную блокировку...
Зображення
Мир скучен для скучных людей.
www.чулышман-турист.рф
Аватар користувача
Чулышман
Участник форума
 
Повідомлення: 131
З нами з: Вів грудня 23, 2008 18:58
Звідки: Барнаул
Машина: Буханка

Повідомлення RomGT » Суб вересня 26, 2009 4:53

после того как обрезало главную пару на заднем мосту и поездки на передке 250 км + из них 30 чтоб выехать из леса, решился перечулковать мосты и заодно вставить блокировки БТР

ставил главные пары от Газ-21 картера от газ-24 и блокировки нашли в каменец подольском забрали 6 штук по 1000 блокировочки совсем новенькие. протестировать не успел, т.к. кардан почти не имел свободного хода. и ужно было уходить в рейс. зато сейчас буду вставлять проставки под рессоры как только протестирую отпишусь. На днях жду швампера ещё :)
4х4 это диагноз!
мотор+КПП+РК 4JG2-TС,webasto, ГП-4,55, блокировки.Волгорессоры,много чего... http://www.drive2.ru/cars/uaz/31512/31512/uazo-isuz/
Аватар користувача
RomGT
Участник движения
 
Повідомлення: 412
З нами з: Нед червня 21, 2009 23:42
Звідки: Крым, Керчь.

Повідомлення Bobikus » Нед жовтня 18, 2009 17:08

Проїхав на самоблоках вже близько 5000 км, 90% в горах. Політ нормальний, дивні звуки, про які писав в першому пості розвіялись десь на 300-400 км пробігу, максималка зросла. Звідси припущення, що самоблоки потребують обкатки до 500 км. А взагалі штука виручальна, рекомендую усім. Одного разу по слідах побачив, що на розмитій болотній колії близько 10 метрів їхав на мостах та на двох лівих колесах, праві висіли в повітрі, легко впершись в боками бортик колії :)
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення yuralev68 » Нед жовтня 18, 2009 18:02

сьогодні їздили в гори, получився тест самоблоків, прада на Шниві. Висновок один, треба ставити, по глибокому снігу пробивала дорогу шнива, зупинялась тільки коли снігу було вище фар, далі задній хід і знову вперед, поки не проскакували. Ззаду ішов УАЗ Патріот,...самоблоків явно не хватало, буксував там де нива вже пройшла і крутив обоє коліс по дігоналі, або бортами. Два рази зісмикував ниву з купи сніги, але якби йшов першим патріот, то нивою його би ніколи вже не висмикнули. Коротше спороти про міжколісні блокування змісту не бачу, їх треба ставити (чи самоблоки, чи з примусовим вімкненням і на любий тип мостів).
Аватар користувача
yuralev68
Участник движения
 
Повідомлення: 669
З нами з: Чет травня 22, 2008 15:04
Звідки: Івано-Франківськ

Повідомлення RomGT » Вів листопада 10, 2009 14:55

ездил недавно по трассе на передке(стоит самоблок), задний кардан в виду конструктивной перестройки был снят. скорость около 100, все повороты проходил нормально, потом покатался немного по грунту около 60-70 км/ч проходил несколько поворотов, ничего не срабатывало. вывод: мне самоблок в передке не мешает
4х4 это диагноз!
мотор+КПП+РК 4JG2-TС,webasto, ГП-4,55, блокировки.Волгорессоры,много чего... http://www.drive2.ru/cars/uaz/31512/31512/uazo-isuz/
Аватар користувача
RomGT
Участник движения
 
Повідомлення: 412
З нами з: Нед червня 21, 2009 23:42
Звідки: Крым, Керчь.

Повідомлення ШАМПАНЬ » Вів листопада 10, 2009 15:21

Я вообщето сиджу тільки на мостах, в остальному їду. Хіба що під гору... Уже рік як думаю- а на?
У незалежній державі, не державною мовою розмовляє гість, полонений або окупант. (Карл Маркс)
www.shampantrans.com.ua
Аватар користувача
ШАМПАНЬ
Участник движения
 
Повідомлення: 1445
З нами з: Суб травня 09, 2009 12:13
Звідки: Черкаська обл. Звенигородський р-н. с.Шампань

Повідомлення Shurik » Вів листопада 10, 2009 15:29

Я вообщето сиджу тільки на мостах, в остальному їду. Хіба що під гору... Уже рік як думаю- а на?

А я от раз позорно сів. Перерїжав глубоку канаву з багнюкою і на виїзді сів. Туди сюди скакати можу, а вискочити - ні - не вистачає зовсім трохи.
Аро на 31 гумі з блокуванням - пройшов там без проблем.

Правда я не спускася, йшов на шосейному тиску, але Аро теж не спускався.
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення Bobikus » Вів листопада 17, 2009 23:56

ШАМПАНЬ написав:Я вообщето сиджу тільки на мостах, в остальному їду. Хіба що під гору... Уже рік як думаю- а на?
Щоб на мостах їхати. Коли диференціали заблоковані, мости виконують роль болотних лиж. Під гору помагає лише у випадку різних грунтів чи в'язкості ліворуч та праворуч, а так - майже не помітно, особливо на немадовій гумі.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення Shurik » Сер листопада 18, 2009 1:17

а так - майже не помітно, особливо на немадовій гумі.

Мені от в суботу була помітна відсутність. :)
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення RomGT » Чет грудня 03, 2009 20:47

диагональные вывешивания не страшны, проезжал недавно по разрушившемуся мосту, в общем только радуюсь блокировкам:)
4х4 это диагноз!
мотор+КПП+РК 4JG2-TС,webasto, ГП-4,55, блокировки.Волгорессоры,много чего... http://www.drive2.ru/cars/uaz/31512/31512/uazo-isuz/
Аватар користувача
RomGT
Участник движения
 
Повідомлення: 412
З нами з: Нед червня 21, 2009 23:42
Звідки: Крым, Керчь.

Повідомлення Bobikus » Вів грудня 08, 2009 3:03

RomGT написав:диагональные вывешивания не страшны
Самоблоки клинили чи пульсували? У мого на діагоналці раз почалися страшні агонії - то клинить то відпускає, УАЗ на місці а удари такі ніби кувалдами по дні, думав пострижу півосі. Тим не менше інстинкт мого самозбереження зберіг і шліци - від переляку я натиснув повний газ, самоблоки мертво зловили і бобер як на закісі азота вилетів з западні :)

проезжал недавно по разрушившемуся мосту
свй чоловік :)

Мені от в суботу була помітна відсутність
Не вірю :)
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення Shurik » Вів грудня 08, 2009 10:54

Не вірю Smile

Я ж вже не на вл-30 :)
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення ШАМПАНЬ » Вів грудня 08, 2009 23:01

Блокірки, мабуть таки краще! Али якби ще мости поставить не УАЗовські.... Сьогодні трохи ( А МО" Й НЕ ТРОХИ :D ) робив покатушку. І поламав ступицю. Підшипник зірвав штопорне кольцо в ступисі...,і колесо начало хилитатись пів метра в ліво, і в право. Поставив розпорну втулку, між підшипниками. Мабуть треба розбирать остальні ступиці..., сравить розпорки. "Трохи" те що залишилось від УАЗки дістає. Поставить самоблоки, (в Одесі в портал стоїть 400$), начнуть при мої "їзді" трахать полуосі! Короче, думки в слух...
У незалежній державі, не державною мовою розмовляє гість, полонений або окупант. (Карл Маркс)
www.shampantrans.com.ua
Аватар користувача
ШАМПАНЬ
Участник движения
 
Повідомлення: 1445
З нами з: Суб травня 09, 2009 12:13
Звідки: Черкаська обл. Звенигородський р-н. с.Шампань

Повідомлення Shurik » Вів грудня 08, 2009 23:16

Блокірки, мабуть таки краще! Али якби ще мости поставить не УАЗовські....
А які? Лаплендери? чи від унімога? Ну ти то можеш поставити, але от нащо? Посадити можно всьо - сам знаєш.
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Поперед.Далі

Повернутись до Трансмиссия, ходовая, тормоза, рулевое, колеса и шины

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість