Поставив самоблоки від БТР. Звітуюся.
Додано: Чет квітня 23, 2009 12:03
Спробую додати свої 5 копійок у вічну суперечку мости-вояки проти колхозів-самоблоків. Саме такий вибір стояв і передімною.
Після того, як перелопатив томи уазбуки, уаз-клубу та інших форумів прийняв рішення на користь самоблоків. Причини:
1. Перевагу дорожнього просвіту можна компенсувати вищими колесами, що вплине не тільки на збільшення кліренсу та дорожнього просвіту але і збільшить прохідність за рахунок збільшення зовнішнього діаметру а відтак і плями доторку колеса (думаю не вартує розповідати чому більші колеса кращі).
2. Ремонтопридатність колхозів залишається тією ж, можливість заміни півосі в дорозі є більш реальною ніж у вояках.
3. Часто застрягаю з причини густого болота, крутих підйомів ітд, машина часто використовується в горах, асфальт бачить тільки при потребі ремонту та заправки.
Самоблоки замовив у Харкові Ставив за порадою Shurika у Сокільниках на Львівщині.
Перші враження:
Негатив:
1. Шум в мостах. Навіть якийсь свист.
2. Максималка впала до 100 км/год. Очевидно, потрібно пошаманити з маслом в мостах. ТАД-17 не рулить.
3. З'явився страх злизати півосі при вивішуванні коліс. Покищо безрезультатний.
4. Потреба купувати нову гуму не відпала - якщо раніше буксували 2 колеса, тепер так само буксують 4. Дивно, але на тій же гумі в умовах суцільного болота заїзджаю не набагато дальше.
Позитив:
1. Офігітєльна поведінка в коліях - по перше краще вискакує а по-друге, якщо я раніше шукав дві сухі або тверді колії, тепер достатньо однієї, як на мотоциклі - яке в'язке болото би не було, колеса, що їдуть по сухому просто витягують інших. Тому багато непроходимих болот стали не проблемою - достатньо хоч кусочка трави чи твердого грунту праворуч чи ліворуч.
2. На задньому приводі набагато легше стало дріфтувати - при потребі різкий кут повороту можна компенсовувати заносом. Причому це в мене стало практичним прийомом, не для подуріти а для того, щоб розвернутисчя чи попасти в різкий поворот.
3. Казки про спрацювання самоблоків на асфальті і тим самим збільшення радіуса поворота для себе розвіяно - я як не намагався викликати це - все марно. Вони може і спрацьовують, але говорити, що машину виносить з апексу - однозначно перебільшувати. Можливо відчувається зайве тертя гуми, але машина повторює траекторію зовнішнього по відношенню до поворота колеса, оскільки децентрова сила більше натискає на нього, відтак при більшому притисканні і терті "здається" внутрішнє колесо, рідко легенько підсвистуючи на бруківці чи трамвайних рейках.
4. Легше брати круті підйоми. Якось впевненіше. Коли на заводських диферинціалах відчуваєш пробуксовування під гірку, інколи робиться страшно, адже позаду може бути величезний спуск. На самоблоках машина піднімає дуже впевнено. Відчуваєш себе як на ліфті з диваном
Вартість питання - дифи по 1400 грн за кожен, установка обійшлася десь по 500 грн за міст. Ставив у 2 мости. Думаю, що інвестиція вартує цього, хоч і хотілося би дешевше.
Після того, як перелопатив томи уазбуки, уаз-клубу та інших форумів прийняв рішення на користь самоблоків. Причини:
1. Перевагу дорожнього просвіту можна компенсувати вищими колесами, що вплине не тільки на збільшення кліренсу та дорожнього просвіту але і збільшить прохідність за рахунок збільшення зовнішнього діаметру а відтак і плями доторку колеса (думаю не вартує розповідати чому більші колеса кращі).
2. Ремонтопридатність колхозів залишається тією ж, можливість заміни півосі в дорозі є більш реальною ніж у вояках.
3. Часто застрягаю з причини густого болота, крутих підйомів ітд, машина часто використовується в горах, асфальт бачить тільки при потребі ремонту та заправки.
Самоблоки замовив у Харкові Ставив за порадою Shurika у Сокільниках на Львівщині.
Перші враження:
Негатив:
1. Шум в мостах. Навіть якийсь свист.
2. Максималка впала до 100 км/год. Очевидно, потрібно пошаманити з маслом в мостах. ТАД-17 не рулить.
3. З'явився страх злизати півосі при вивішуванні коліс. Покищо безрезультатний.
4. Потреба купувати нову гуму не відпала - якщо раніше буксували 2 колеса, тепер так само буксують 4. Дивно, але на тій же гумі в умовах суцільного болота заїзджаю не набагато дальше.
Позитив:
1. Офігітєльна поведінка в коліях - по перше краще вискакує а по-друге, якщо я раніше шукав дві сухі або тверді колії, тепер достатньо однієї, як на мотоциклі - яке в'язке болото би не було, колеса, що їдуть по сухому просто витягують інших. Тому багато непроходимих болот стали не проблемою - достатньо хоч кусочка трави чи твердого грунту праворуч чи ліворуч.
2. На задньому приводі набагато легше стало дріфтувати - при потребі різкий кут повороту можна компенсовувати заносом. Причому це в мене стало практичним прийомом, не для подуріти а для того, щоб розвернутисчя чи попасти в різкий поворот.
3. Казки про спрацювання самоблоків на асфальті і тим самим збільшення радіуса поворота для себе розвіяно - я як не намагався викликати це - все марно. Вони може і спрацьовують, але говорити, що машину виносить з апексу - однозначно перебільшувати. Можливо відчувається зайве тертя гуми, але машина повторює траекторію зовнішнього по відношенню до поворота колеса, оскільки децентрова сила більше натискає на нього, відтак при більшому притисканні і терті "здається" внутрішнє колесо, рідко легенько підсвистуючи на бруківці чи трамвайних рейках.
4. Легше брати круті підйоми. Якось впевненіше. Коли на заводських диферинціалах відчуваєш пробуксовування під гірку, інколи робиться страшно, адже позаду може бути величезний спуск. На самоблоках машина піднімає дуже впевнено. Відчуваєш себе як на ліфті з диваном
Вартість питання - дифи по 1400 грн за кожен, установка обійшлася десь по 500 грн за міст. Ставив у 2 мости. Думаю, що інвестиція вартує цього, хоч і хотілося би дешевше.