
Додано:
Сер серпня 12, 2009 9:02
Student
А от чего пружины поставил?

Додано:
Сер серпня 12, 2009 11:01
Granader
На перід,від таврії задні,а на зад,вісьмьорочні задні.

Додано:
Сер серпня 12, 2009 16:55
Pasha
Granader написав:На перід,від таврії задні,а на зад,вісьмьорочні задні.
Ну і як враження ? А ресори різати не будеш?
Я теж собі так ставити буду, але в планах пружини поставити з ВАЗовської класики та й ресори трохи переполовиню


Додано:
Чет серпня 13, 2009 1:03
Granader
Задоволений,машина зовсім поінакшому себе веде,та і ресори вже небудуть сідати,вже по два раза бухтував,але після дво-трьох потужних виїздів ставали рівні.Зарас просто чудово,навіть 700кг дров віз майже незамітно.Маю ще запасний комплект ресор на зад,хочу спробувати залишити,три листа,та перевірити плавнісь ходу,з нагрузкою,без.Бо зарас,коли порожній трошки жосткуватий зад.Плюс буду доставляти амортизатори на зад,бо в мене там ще стоять ричажні,і вони свое вже відпрацювали,але їх знімати небуду,будуть працювати як огранічитель.

Додано:
Чет серпня 13, 2009 9:57
Саид
Підтримаю Shurik-а з його запитанням, яке він поставив
тут:
це дійсно вийшло так, що кузов виявився привареним до рами? Чи просто фото дещо невдале?

Додано:
Чет серпня 13, 2009 16:14
Granader
Olexa-краще,
Саид-так прихвачено на дві точки,які можна відбити молотком,просто планувалось зробити одне,а вийшло трохи інакше,воно не мішає тому і незнімав,може є на рахунок цього якісь нюанси?