Новый тип дифференциала: ДАК

Круг вопросов по трансмиссии, ходовой, тормозной системам, колесам и шинам обсуждается тут

Модератор: Модераторы форума

Re: Новый тип дифференциала: ДАК

Повідомлення hellcat » Чет жовтня 11, 2012 14:49

К LSD стали просто относить все виды самоблоков. Масло "для LSD" действительно нужно только там, где есть классическая схема с фрикционными дисками. В кулачковый диф нужно лить обычное с высокой вязкостью. Источник не нагуглил :(
Drive... to survive!

УАЗ-31601 '99, УАЗ-452 '85
Аватар користувача
hellcat
Член клуба
 
Повідомлення: 1248
З нами з: Суб січня 06, 2007 12:59
Звідки: Киев

Re: Новый тип дифференциала: ДАК

Повідомлення Bobikus » Чет жовтня 11, 2012 15:09

Принцип действия LSD моста заключен в том, что имеется пакет фрикционных дисков


Вікіпедія з Вами не згодна. До LSD відносяться і квайфи і торсени і інші типи дифів http://en.wikipedia.org/wiki/Limited-slip_differential Я розумію, що слово slip заставляє думати про тертя дисків, але тут мається на увазі процес стримування обертання півосей не залежно від того, що (який механізм) на це впливає.

Проверить это можно следующим образом: включив нейтральную передачу и вывесив одно из колёс, пытаемся покрутить его. По усилию, необходимому для проворота можно судить о степени убитости системы LSD. Чем оно больше, тем лучше. Если же колесо крутиться свободно - частичная блокировка полностью мертва.


Не так, у мене машина нова і колеса прокручуються вільно. Це тому, що мій LSD приводиться в дію різницею моментів на колесах осі приводу, таким чином його не перевіриш ;).

Кулачковые дифференциалы повышенного трения достались «уазикам» в наследство от БТР. Только там они выполняли работу межосевого, а не межколесного дифференциала. Плюсы – простота конструкции, доступность монтажа, низкая цена. Минусы – низкая эффективность и необходимость газовать, чтобы работала.


Я знаю, що це часта думка, але в БТР немає міжосьового блокування. Самоблок там міжколісний. Як і у нас. Буквально вчора тримав у руках зібраний диференціал від БТР.

ДАК позволяет без помех поворачивать на сухом асфальте, но при этом при вывешивании работает как жестко заблокированный дифференциал. Самый дорогой среди всех протестированных. Надежность и долговечность пока неизвестны.


Від БТР теж. Можу показати.

hellcat написав:К LSD стали просто относить все виды самоблоков. Масло "для LSD" действительно нужно только там, где есть классическая схема с фрикционными дисками


Завжди відносили. Лінк з вікіпедії вище, як доказ. Але не в цьому суть - я про масло чув суттєво інше твердження - LSD-присадка дозволяє надати мастилу ефекту "клину" двох пар тертя при дуже сильному натиску. Не залежно чи це диски, чи кулачки. Тобто мастило працює як звичайне, до моменту дуже сильного тертя між двома металами, в таких випадках присадка дозволяє втікати масляній плівці як воді, не сприяючи тертю кулачків об внутрішні стінки самоблока (як це намагається робити стандартне мастило), відповідно зменшуючи знос і забезпечуючи повне блокування при навантаженні. Я особисто при заправці рідкого мастила часто зливаю з мостів стружку - це свідчення прокручування кулачків в корпусі при дуже сильному навантаженні, цього не повинно було бути.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Re: Новый тип дифференциала: ДАК

Повідомлення Olexa » П'ят жовтня 12, 2012 10:57

hellcat написав:Т.е. 100/90 можно ставить только в перед и на твердом грунте отключать передок, и , возможно, даже хабы.

Доречі, це цікаве питання про хаби, бо в багатьох сучасних УАЗах вони не вимикаються.

Як впливає ДАК та керованість, стійкість до заносу на слизькому покритті, та інші характеристики УАЗа, при вимкненому передньому кардані, й увімкнених хабах (ступицях)?
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Re: Новый тип дифференциала: ДАК

Повідомлення hellcat » П'ят жовтня 12, 2012 11:36

Ходят слухи, что в переднем мосту БТРовский диф со включенными хабами и отключенным передком может спровоцировать разворот при торможении, когда одно переднее колесо имеет хорошее сцепление с дорогой (асфальт), а другое - на скользком покрытии (лед). Видел на УАЗбуке пару таких историй.
Drive... to survive!

УАЗ-31601 '99, УАЗ-452 '85
Аватар користувача
hellcat
Член клуба
 
Повідомлення: 1248
З нами з: Суб січня 06, 2007 12:59
Звідки: Киев

Re: Новый тип дифференциала: ДАК

Повідомлення Bobikus » П'ят жовтня 12, 2012 12:19

hellcat написав:Ходят слухи, что в переднем мосту БТРовский диф со включенными хабами и отключенным передком может спровоцировать разворот при торможении, когда одно переднее колесо имеет хорошее сцепление с дорогой (асфальт), а другое - на скользком покрытии (лед). Видел на УАЗбуке пару таких историй.


Бу-га-га :) А те, що при гальмуванні в такій ситуації розверне машину і без самоблока, вони не задумувались? Це ж швидше норма ніж виняток :)

P.S. Потрібно розуміти, що блокування диференціалу БТР викликається різницею крутних моментів. В умовах відключеного кардану викликати різницю моментів практично неможливо.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Re: Новый тип дифференциала: ДАК

Повідомлення Shevas999 » П'ят жовтня 12, 2012 13:58

Olexa написав:
hellcat написав:Т.е. 100/90 можно ставить только в перед и на твердом грунте отключать передок, и , возможно, даже хабы.

Доречі, це цікаве питання про хаби, бо в багатьох сучасних УАЗах вони не вимикаються.

Як впливає ДАК та керованість, стійкість до заносу на слизькому покритті, та інші характеристики УАЗа, при вимкненому передньому кардані, й увімкнених хабах (ступицях)?

Пишут,что зимой ДАК хорошо помогает на льду.Но еще пишут,что на льду к нему нужно немного привыкнуть. С направлением 90/100 вроде проще,а вот с 100/90 в передке нужно его как-бы прочувствовать,тогда будет кайф. Написано-это одно,но сам еще зимой не катался с ДАКом,поэтому смогу рассказать только через пару месяцев. Мне конечно очень стыдно :roll: , но что такое ХАБы и зачем они нужны в УАЗе???
dak4x4.com.ua
Shevas999
Участник форума
 
Повідомлення: 47
З нами з: Пон вересня 17, 2012 7:21
Звідки: Винница
Машина: ВАЗ-210934+4х4

Re: Новый тип дифференциала: ДАК

Повідомлення hellcat » П'ят жовтня 12, 2012 14:51

Bobikus написав:
hellcat написав:Ходят слухи, что в переднем мосту БТРовский диф со включенными хабами и отключенным передком может спровоцировать разворот при торможении, когда одно переднее колесо имеет хорошее сцепление с дорогой (асфальт), а другое - на скользком покрытии (лед). Видел на УАЗбуке пару таких историй.


Бу-га-га :) А те, що при гальмуванні в такій ситуації розверне машину і без самоблока, вони не задумувались? Це ж швидше норма ніж виняток :)

P.S. Потрібно розуміти, що блокування диференціалу БТР викликається різницею крутних моментів. В умовах відключеного кардану викликати різницю моментів практично неможливо.


А при сбросе газа что будет?
Drive... to survive!

УАЗ-31601 '99, УАЗ-452 '85
Аватар користувача
hellcat
Член клуба
 
Повідомлення: 1248
З нами з: Суб січня 06, 2007 12:59
Звідки: Киев

Re: Новый тип дифференциала: ДАК

Повідомлення Olexa » П'ят жовтня 12, 2012 14:54

Shevas999 написав:Мне конечно очень стыдно :roll: , но что такое ХАБы и зачем они нужны в УАЗе???

Гм. Це, звісно, добре, що Вам, як продавцеві ДАКів на УАЗи, дуже соромно, що Ви цього не знаєте. :-/ Але ще краще було би, якби Ви знали.

Грубо кажучи, трансмісія УАЗа складається з коробки передач, роздавальної коробки (без міжмостового диференціала), міжосьових диференціалів у мостах, півосей та колес.

Роздавальна коробка дозволяє підключати або відключати передній кардан (а також вмикати понижену передачу, це коли швидкість менша, а потужність — більша). Тобто, коли в роздатці повний привід вимкнено, то вона передній кардан не крутить.

Але, коли машина їде, то дорога крутить передні колеса, передні колеса крутять свої півосі, півосі крутять диференціал, а диференціал крутить передній кардан. Все це господарство, так би мовити, крутиться вхолосту. А на класичних російських УАЗах це шум, вібрація, тертя, знос деталей, і витрати пального (як наслідки попереднього). Тому на УАЗах, аж по кілька років випуску Патріотів та Хантерів, передні ступиці мали вимикачі, що дозволяли відключати передні колеса від їхніх півосей, на новіших УАЗах отакі (на старіших треба було відкручувати ковпачок ступиці, і крутити ключиком):

Зображення

На сучасних же Патріотах та Хантерах завод перестав ставити такі вимикачі, вважаючи, що мости й кардани вже достатньо якісні.

Більше того, багато власників УАЗів, обладнаних вимикачами, взимку їх не вимикають взагалі, щоби при їзді містом можна було одним рухом увімкнути повний привід (у роздатці), бо дороги не завжди чищені, а іноді ще й круті.

Так от, питання: як поводиться ДАК у передньому мості УАЗа при підключених колесах і відключеному повному приводі? Як 100% блокування?
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Re: Новый тип дифференциала: ДАК

Повідомлення Shevas999 » П'ят жовтня 12, 2012 16:18

Так от, питання: як поводиться ДАК у передньому мості УАЗа при підключених колесах і відключеному повному приводі? Як 100% блокування?

Olexa,спасибо за подробное разъяснение. Лучше бы даже родной папа не объяснил. Просто никогда не было у меня авто с отключаемыми хабами...
УАЗ60rus
23.12.2010, 20:11
А вот интересно при отключенном передке с салона,в переднем мосту диф же все равно крутится он блокируется,как нибудь себя проявляет?

Палыч74
23.12.2010, 20:45
Если хабы выключены то никак.

УАЗ60rus
23.12.2010, 22:51
Интересует момент именно с включенными хабами у меня еще военные трещетки стоят.Будет ли на дороге ощущаться при езде что спереди блок стоит.

petsamo
24.12.2010, 08:42
не будет, пока не подключишь передок из салона

УАЗ60rus
24.12.2010, 09:17
Но ведь диф крутится постоянно и полуоси с разными скоростями крутятся,должен же по идее блокироваться?

petsamo
24.12.2010, 09:49
нет

sash_ok
25.12.2010, 06:17
Чтобы он заблокировался необходимо момент к корпусу дифа приложить.

Aleksei Sergeevih
09.01.2011, 12:47
Сделал вчера обкатку ДАКов.
Радости полны штаны.
Накатали на 2-ое место :)
Был и снег, и горки, и грязь по пороги В грязи лезли на лебеде, чтоб не рвать ДАКи.
Ощущения - что пройдешь ВЕЗДЕ!!
И, конечно, ДАК - это не заваренный диф. Рулиться адекватно и на поворотах и в грязи. На снегу вообще как будто разворачивается на месте.
НО при движении по скользкой трассе, даже при меееедленном разгоне машина пытается вилять влево/вправо. Из-за ДАКа сзади. Приходиться еще осторожнее разгоняться.

Если даки стоят в обоих мостах, рулить лучше "силовым скольжением", на малом газу да машина повиливает, как только дадите больше газа все будет отлично. Протектор успеет очиститься и т.п.
спортсмены которые сейчас ездят на даках разгоняются "как ужаленные" :D
Вот если бы по городу прикатали, то гарантированно что лебёдку не включали бы, ну и первое место было бы у вас однозначно !!!
Удачи.
Dimon-T
09.01.2011
Я имею ввиду - Разгонять быстро на одном заднем мосту не получается, колеса блокируются и зад уходит. А на полном приводе - да, разгон как по рельсам.
... В том бы болоте не помогла бы притирка ДАКов.... :) там лебедка 9000 КамАп, через блок - и то не тянул.

Но ДАКи работают честно - крутяться все 4 колеса и вперед и назад, в отличии от самоблоков (стояли раньше)
http://forum.uazbuka.ru/archive/index.php/t-94976.html
Там сотни страниц с подобной информацией,но будет как-то не совсем умно с моей стороны копировать их все на этот форум :cry: . Кому интересно-лучше порыться там...
dak4x4.com.ua
Shevas999
Участник форума
 
Повідомлення: 47
З нами з: Пон вересня 17, 2012 7:21
Звідки: Винница
Машина: ВАЗ-210934+4х4

Re: Новый тип дифференциала: ДАК

Повідомлення Olexa » П'ят жовтня 12, 2012 16:24

Shevas999 написав:УАЗ60rus
23.12.2010, 22:51
Интересует момент именно с включенными хабами у меня еще военные трещетки стоят.Будет ли на дороге ощущаться при езде что спереди блок стоит.

petsamo
24.12.2010, 08:42
не будет, пока не подключишь передок из салона

УАЗ60rus
24.12.2010, 09:17
Но ведь диф крутится постоянно и полуоси с разными скоростями крутятся,должен же по идее блокироваться?

petsamo
24.12.2010, 09:49
нет

sash_ok
25.12.2010, 06:17
Чтобы он заблокировался необходимо момент к корпусу дифа приложить.

Якщо так, то добре.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Re: Новый тип дифференциала: ДАК

Повідомлення Bobikus » Пон жовтня 15, 2012 22:35

hellcat написав: при сбросе газа что будет?
Скажу так - в ідеалі при заблокованому дифі в такому випадку буде безпечніше, так як колесо на льоді крутитиметься з такою ж швидкістю як і те, що на асфальті, сприяючи стабілізації авто. Без блокування є шанси того, що колесо на асфальті вільно котитиметься, натомість те, що на льоді, під дією гальмування двигуном, буде крутитись у протилежному руху напрямку зі швидкістю кочення машини мінус швидкість обертання двигуна :shock: Звичайно, це рідкісне явище, але колись бачив щось подібне коли жигуль спускався зі слизької гірки, одне з коліс, що було на льоді почало крутитись навпаки :)
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Re: Новый тип дифференциала: ДАК

Повідомлення hellcat » Вів жовтня 16, 2012 0:46

Понятно. И так, и так - как повезет :)
Drive... to survive!

УАЗ-31601 '99, УАЗ-452 '85
Аватар користувача
hellcat
Член клуба
 
Повідомлення: 1248
З нами з: Суб січня 06, 2007 12:59
Звідки: Киев

Re: Новый тип дифференциала: ДАК

Повідомлення Shevas999 » Чет жовтня 18, 2012 19:52

Вот уже и ДАК7 пришел... :?:
dak4x4.com.ua
Shevas999
Участник форума
 
Повідомлення: 47
З нами з: Пон вересня 17, 2012 7:21
Звідки: Винница
Машина: ВАЗ-210934+4х4

Re: Новый тип дифференциала: ДАК

Повідомлення Shevas999 » Вів листопада 13, 2012 3:33

Забувся сказати... Якщо не сподобався раптом з якихось причин ДАК,його можливо повернути на протязі двох місяців з дня продажу(любой каприз... :D ).
dak4x4.com.ua
Shevas999
Участник форума
 
Повідомлення: 47
З нами з: Пон вересня 17, 2012 7:21
Звідки: Винница
Машина: ВАЗ-210934+4х4

Re: Новый тип дифференциала: ДАК

Повідомлення myshketer » Вів листопада 13, 2012 9:22

Так поставили эксперементальный образец по супер цене кому-нибудь? Или чем все закончилось?
Долина залита солнечным светом,
Ветер холодный играет со снегом,
С горы спускается УАЗ, неторопливо.
Аватар користувача
myshketer
Участник движения
 
Повідомлення: 859
З нами з: Суб липня 04, 2009 12:24
Звідки: Львов, Сихов

Поперед.Далі

Повернутись до Трансмиссия, ходовая, тормоза, рулевое, колеса и шины

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість