Сторінка 5 з 7

ПовідомленняДодано: Нед березня 28, 2010 1:31
Марчук Вадим
Подивився на креслення Айрі і згадав.Пару місяців назад розбирав в себи по причині зносу шкворенів.Тільки зараз дійшло-в мене втулки стоять і з зовні і з середини шарового шарніра,але у вигляді грибка.Вони цільні-шайба упорна(№23 на кресленні) і втулка виготовлені заодно з браж і запресовані. Тоді я навіть не звирнув уваги - думав це завод-виробник.Осьовий люфт склав 2 десятки,тому зібрав назад.Тепер зрозумів,що то бувший власник щось замутив з цими втулками :?

ПовідомленняДодано: Вів квітня 06, 2010 20:57
ШАМПАНЬ
Перечитав усе. НО!!! так які ж таки найкращі шкворня!? Бо підшипникові трошки задовбали...

ПовідомленняДодано: Вів квітня 06, 2010 21:09
SVadym
ШАМПАНЬ написав:Перечитав усе. НО!!! так які ж таки найкращі шкворня!? Бо підшипникові трошки задовбали...


А які саме у вас підшипникові? Такі?? Які мінуси?? а також плюси!
Зображення

ПовідомленняДодано: Вів квітня 06, 2010 21:27
ШАМПАНЬ
Смисл той же. + незамітив. -достало підводить :x .

ПовідомленняДодано: Вів квітня 06, 2010 22:05
SVadym
А я хотів свої ті, що на бронзових втулказ змінити на такі! Але ще не вирішив! Тепер зовсім погляди розбіглись!

Там де я працюю, на сто майстер який обслуговує автомобілі Беркута, так він на патріоти такі ставить, говорить хороші! Мені порадив переробить раз і потім тільки підшипники мінять і ніякого гемору з втулка і їх розвертанням!

ПовідомленняДодано: Сер квітня 07, 2010 0:34
Марчук Вадим
Вернемось до шкворенів.Я з Хмельницького і korak теж,наскільки зрозумів.Такі шкворня з 30 мм. шаріками(як на фотках),як по проекту Genadiy стоять в батька на 31512 вже 6р.Робили їх на Радіозаводі під замовлення.Футорок там немає-під рідні кришки і подовжені шпильки
заложений великий пакет прокладок(товщана 1штуки по моєму1 десятка).Прокладки викидаються по 1 шт. зверху і знизу зараз кожні 4-5 тисяч км.Жалітись поки що не має на що -руль крутиться легко і експлутацію порівняти з стандартними шкворнями на втулках- тож небо і земля :D

ПовідомленняДодано: Сер квітня 07, 2010 11:21
korak
Марчук Вадим написав:Вернемось до шкворенів.Я з Хмельницького і korak теж,наскільки зрозумів.Такі шкворня з 30 мм. шаріками(як на фотках),як по проекту Genadiy стоять в батька на 31512 вже 6р.Робили їх на Радіозаводі під замовлення.Футорок там немає-під рідні кришки і подовжені шпильки
заложений великий пакет прокладок(товщана 1штуки по моєму1 десятка).Прокладки викидаються по 1 шт. зверху і знизу зараз кожні 4-5 тисяч км.Жалітись поки що не має на що -руль крутиться легко і експлутацію порівняти з стандартними шкворнями на втулках- тож небо і земля :D


А сча делают на радиозаводе под заказ? Я взял комплект у знакомого , но кажись делали не на радиозаводе :roll: . А футорки чисто для удобства , секундное дело чтобы поджать шкворня . Я еще не собрал все до кучи , немогу найти подшипник 7510 А 1ГПЗ :D , один уже есть .

ПовідомленняДодано: Чет квітня 08, 2010 21:58
Марчук Вадим
А навіщо цей 7510 А 1ГПЗ? На скільки я пам"ятаю нажня грибовидна частина має розмір бронзової втулки і забивається замісь неї плотно,а поворот виконується тільки на шару діаметром 30 мм.
Я на радіозаводі працюю начальником цеху гальванічних покрить,тому замовлення зробити можна практично любе,тільки хоть вбий не пам"ятаю де дів креслення і від чого використовував шари :cry:

ПовідомленняДодано: Чет квітня 08, 2010 22:03
ШАМПАНЬ
Короче нерішився ставить я на підшипниках iше раз, купив на шаріках. Побачу, ато ці підшипники і года невиходили ( після прошлого кордону тіки зробив). А наїздив мало.

ПовідомленняДодано: Чет квітня 08, 2010 22:19
Марчук Вадим
Марчук Вадим написав:А навіщо цей 7510 А 1ГПЗ? На скільки я пам"ятаю нажня грибовидна частина має розмір бронзової втулки і забивається замісь неї плотно,а поворот виконується тільки на шару діаметром 30 мм.
Я на радіозаводі працюю начальником цеху гальванічних покрить,тому замовлення зробити можна практично любе,тільки хоть вбий не пам"ятаю де дів креслення і від чого використовував шари :cry:
Тепер дійшло - ти просто збираєш моста і підшипник тобі потрібен не для шквореня :oops:

ПовідомленняДодано: П'ят квітня 09, 2010 10:37
korak
Марчук Вадим написав:
Марчук Вадим написав:А навіщо цей 7510 А 1ГПЗ? На скільки я пам"ятаю нажня грибовидна частина має розмір бронзової втулки і забивається замісь неї плотно,а поворот виконується тільки на шару діаметром 30 мм.
Я на радіозаводі працюю начальником цеху гальванічних покрить,тому замовлення зробити можна практично любе,тільки хоть вбий не пам"ятаю де дів креслення і від чого використовував шари :cry:
Тепер дійшло - ти просто збираєш моста і підшипник тобі потрібен не для шквореня :oops:


ага делаю почучуть уже несколько месяцев :oops: , если б не охотсезон и морозная зима сделал давно уже :D
на первой страничке есть фотки , можно глянуть дествительно делали у вас или в другом месте.
а начальник цеху ето харашо :wink: , если че можно будет обратится?

ПовідомленняДодано: П'ят квітня 09, 2010 14:54
Марчук Вадим
За цими фотками і побачив ,що дуже схожі на наші.При потребі звиртайтесь :чим зможу-поможу.Собі на бобра зробили мости з планетарними механізмами 2410(передаточне 3.9).Поки був брезентовим-то їздив клас-і економія палива ,і швидкість,класна динаміка і прийом.Після реконструкції(http://www.uaz-club.org.ua/gallery/thum ... &cat=10547)набрав трохи ваги і почав пити пального немірено,погіршала динаміка,тому
прийняли рішення і готуємося до встановлення TDI 2.5(118 конячок)з
нового Скорпа.Теж роботи видуться дуже повільно :oops:

ПовідомленняДодано: Пон квітня 12, 2010 14:03
korak
ШАМПАНЬ написав:Короче нерішився ставить я на підшипниках iше раз, купив на шаріках. Побачу, ато ці підшипники і года невиходили ( після прошлого кордону тіки зробив). А наїздив мало.


видел много раз как те маленькие шарики розбивали гнездо , думаю вариант не очень

ПовідомленняДодано: Пон квітня 12, 2010 14:05
korak
прийняли рішення і готуємося до встановлення TDI 2.5(118 конячок)з
нового Скорпа.


тож очень сильно думаю про установку дизеля

ПовідомленняДодано: Пон квітня 12, 2010 23:39
Voditel
Марчук Вадим написав:з нового Скорпа.


С какого нового? Какого года? Их же с 1998 не выпускают.