Сторінка 1 з 2

КПП МТ75- може хто стикався

ПовідомленняДодано: Вів червня 01, 2010 15:57
Марчук Вадим
Працюю над встановленням на власний УАЗ31512 двигуна SCE з КПП МТ75.Перед зняттям з машини донора агрегату вирішив вивчити електрику,схеми підключення,бо на двигуні апаратура з електронним упревлінням , тож доведеться переносити і частину проводки.В принципі все там зрозуміло,багато матеріалу є на фордівському сайті.
Не зміг знайти тільки одного-в мануалі описано 2 розєми на коробці:перший-фішка сигналізації вмикання задньої передачі(так воно і є)а другий привід спідометра(в нашому випадку має бути електричний).
Ось фотки:
http://www.uaz-club.org.ua/gallery/disp ... 0547&pos=0
На справді спідометр виявився механічний,привід його на протилежному боці від вказаного в мануалі,а в гнізді привода сидить датчик ,при відключенні якого машина не заводиться,не включається навіть запалення.Що це за датчик?Куди його слід підключити ,бо неохота через це пороти всі жгути.

ПовідомленняДодано: Чет липня 08, 2010 2:09
akula
Донором был "Скорп-94г."или "Сиерра"?

ПовідомленняДодано: Чет липня 08, 2010 9:38
Mykola STARyy
Це може бути датчик швидкості, який дає сигнал при гальмуванні двигуном. А запалення не включається бо він підключений до імобілайзера.

ПовідомленняДодано: Чет липня 08, 2010 10:30
NoUaZ
Зображення
Если речь про №36 - датчик скорости.

ПовідомленняДодано: Чет липня 08, 2010 11:04
akula
Если "Скорп94",то в принципе,сигнал, с этого датчика идет через заводской имобилайзер.Если "Сиерра",то сигнальный провод идет на блок управления и его отключение может сказаться только на расход топлива,так как блок будет видеть что машина стоит на месте.
Для тюнинга,рекомендую,именно этот вариант. Меньше гемороя.

ПовідомленняДодано: П'ят липня 09, 2010 21:08
Марчук Вадим
akula написав:Донором был "Скорп-94г."или "Сиерра"?

Дякую за поради.
"Скорп -97" був донором ,його цілого в зборі було куплено заради двигуна.Імобілайзер було красиво вирізано ще в Польщі.Однако машина їхала ,і доволі непогано.На цей дизель в Скорпі була проложена окрема проводка з заходом на щиток приборів,однако з цього датчика шлейф уходить в загальну проводку машини.Питання куди точно попробую рішити розпорюванням штатних жгутів ,авось повезе.Схем не знайшов і дотепер

ПовідомленняДодано: П'ят липня 09, 2010 21:09
Марчук Вадим
NoUaZ написав:Зображення
Если речь про №36 - датчик скорости.

Скоріше №23 на схемі.

ПовідомленняДодано: П'ят липня 09, 2010 21:49
NoUaZ
23 - затичка, на цьому скорпу не застосовуеться.
Давай гарну фотку з цього боку!

ПовідомленняДодано: Суб липня 10, 2010 17:59
Марчук Вадим
NoUaZ написав:23 - затичка, на цьому скорпу не застосовуеться.
Давай гарну фотку з цього боку!

http://www.uaz-club.org.ua/gallery/disp ... 0547&pos=3
Тут видно що замість заглушки 23 стоїть цей датчик

ПовідомленняДодано: Суб липня 10, 2010 19:37
NoUaZ
Так всеж-таки розмова про датчик швидкості. Вже добре.
Але з непідключенним датчиком запалення має вкл. (разом з лампою чека), в тебе десь помилка. Раджу в першу чергу перевірити маси (їх шляхи на Форді можуть бути дивними).

ПовідомленняДодано: Чет грудня 16, 2010 14:08
Drifter
В мене з'явились запитання по МТ75.
Трошки іншого плану, ніж попередні, але напишу в цій темі, бо назва підходяща.
Займаюсь встановленням двигуна SFA, і є можливість купити КПП МТ75, яка стояла з ним же.
Зображення
Питання до топікстартера.
Зображення
Як веде себе таке з'єднання з роздаткою ГАЗ-69 на рахунок шуму і вібрацій?
І хто заморочувався, чи можна дану КПП жорстко з'єднати і з УАЗівсько роздаткою?

ПовідомленняДодано: Чет грудня 16, 2010 14:17
Drifter
І ще питання до Марчука Вадима:
На скільки вийшло зміщення роздатки по карданах?
Тобто на яку довжину прийлося передній каран продовжувати, а задній вкорочувати?

ПовідомленняДодано: Чет грудня 16, 2010 14:41
NoUaZ
Drifter, дуже дефіцитна коробка!
Якщо за норм. гроші - треба забирати.
Не використаєш сам - перепродаси іншому конструктору.
(Я цю КПП бачив вживу тільки один раз і вже думав що то були глюки, бо кількаразові пошуки результату не давали)

ПовідомленняДодано: Чет грудня 16, 2010 14:57
Drifter
NoUaZ написав:Drifter, дуже дефіцитна коробка!
Якщо за норм. гроші - треба забирати.
Не використаєш сам - перепродаси іншому конструктору.
(Я цю КПП бачив вживу тільки один раз і вже думав що то були глюки, бо кількаразові пошуки результату не давали)

Норм гроші це скільки?
Якщо просять 250 зелених грошей, можна забирати?

ПовідомленняДодано: Чет грудня 16, 2010 15:56
ail2952
Да, за 250$ можно забирать. Столько же стоит МТ-75 на V6 2,4 2,9. Себе взял МТ-75 от 2,0 DOHC, она дешевле, 200$. Кстати тема вибраций меня тоже интересует. Весной собираюсь менять раму, заодно буду ставить РК ГАЗ69 + МТ-75.