Захист баків

Круг вопросов по трансмиссии, ходовой, тормозной системам, колесам и шинам обсуждается тут

Модератор: Модераторы форума

Захист баків

Повідомлення Bobikus » Пон червня 28, 2010 17:59

За час експлуатації бобіка я вже поміняв (включно з пайкою та ремонтами) 5 баків. Здається, я вже був на фініші чергового виходу з ситуації, а саме перенесення баку в салон, але чим більше експлуатую машину тим мене ця ідея все більше розчаровує.

По-перше, тому, що переноситься вертикальний центр ваги в машині, в горах це важливо.

По-друге, тому що падає надійність - у будь-якому розкладі два баки це надійніше ніж 1. Особливо далеко від цивілізації.

По-третє, я нещодавно заглянув під машину і побачив, що баки насправді виступають під дном машини не нижче ніж картер роздатки, кардани, трубки і інші висяки.

Відтак напрошується висновок - при перенесенні баків ані кліренс ані прохідність не збільшуються. Якщо при подоланні різких кутів і високих перешкод раніше страждали баки, при перенесенні страждатиме картер рк. Тому чи не краще в такому випадку зробити звичайний захист баків, щоб вони не гнулися від ударів? Вони захищатимуть рк, разом із тим не зміниться центр ваги та надійність паливної системи. Також захист виконуватиме роль лиж при переїзді висококутних грунтових перешкод, на відміну від картера рк не виконуватимуть ролі якоря.

Хто що чув про рішення в цьому напрямку?
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення Yalta_biker » Пон червня 28, 2010 20:23

http://www.patriot4x4.ru/forum/index.ph ... opic=11324 тут про патриота писано
Вот ударишь напильником по голове - больно, не ударишь - скучно. Парадокс…
Аватар користувача
Yalta_biker
Участник движения
 
Повідомлення: 1382
З нами з: Сер березня 19, 2008 15:48
Звідки: Ялта (Ливадия), Крым

Повідомлення BoBeG » Пон червня 28, 2010 23:28

А таке чудо не хош зробити :?: :D
Зображення
Зображення
висота зменшена так шоб в рівень з рамою, обєм мав бути трохи більше 29 літрів
УАЗ 315201, УМЗ 414, воєнні мости
______________________________________
http://www.uaz-club.org.ua/gallery/index.php?cat=10101
Аватар користувача
BoBeG
Участник движения
 
Повідомлення: 694
З нами з: Пон грудня 25, 2006 12:53
Звідки: Львів
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення Bobikus » Вів червня 29, 2010 17:45

В ідеалі мав би бути гібрид з двох описаних рішень - силову раму під бак, а бак зрізати для компенсації висоти труби. Тоді і міцність є і кліренс не страждає. Тільки хто це може зробити? Принаймні здати ідею по кріпленнях...

До речі, Bobeg, то не твої часом фотки? Що зробили з поплавками? Здаш канторку?
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення BoBeG » Вів червня 29, 2010 18:34

Цей бак тече - *раний сварщик попався, тому ідею закинули він так і стоїть в гаражі Руслана і він їздить з одни баком.Варити краще повністю з нуля , а ми пробували зі старого баку.
Тяга поплавка вкорочується.
Трубка забірника теж.
Кріплення я розрізав і робив довшим з того боку де бак ширший.
УАЗ 315201, УМЗ 414, воєнні мости
______________________________________
http://www.uaz-club.org.ua/gallery/index.php?cat=10101
Аватар користувача
BoBeG
Участник движения
 
Повідомлення: 694
З нами з: Пон грудня 25, 2006 12:53
Звідки: Львів
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення FreeFraG » Сер червня 30, 2010 1:34

Может быть эти фото помогут в решении существующей проблемы?
Зображення

Зображення
Себе планирую делать именно так, но у меня кузов лифтован относительно рамы на 55 мм.
Крут не тот, кто дальше всех заехал, а тот, кто своим ходом вернулся
Аватар користувача
FreeFraG
Член клуба
 
Повідомлення: 1862
З нами з: Чет серпня 30, 2007 12:44
Звідки: Черкассы
Машина: УАЗ-31512

Повідомлення Bobikus » Сер червня 30, 2010 19:32

FreeFraG написав:Может быть эти фото помогут в решении существующей проблемы?
.
Цікавий варіант, але мені здається, що є 2 недоліки, на фото не дуже добре видно:

1. Кріплення лише до рами має надто велике коліно, яке всеодно зігнеться і при заляганні на раму (як правило до ваги уазіка додається його ж інерція) погне кузов а потім баки.
2. Надто великий діаметр навколишнього до бака простору. На м'яких грунтах і в гострих каменюках є шанс пошкодити ці баки і з таким захистом.

З іншого боку ідея може мати продовження - до наявних труб приварити лист або принаймні сітку з тонших трубок, а з боку кузова, до днища приварити швеллер, який через подушки з'єднати з показаною трубою. Що скажете?
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення Shurik » Чет липня 01, 2010 0:34

Я взяв капот від УАЗа (поламаний тролейбусом) вирізав з ньоно дві розгортки півкоробки на бак. Склав то до купи прихопив зваркою потім між баком і бляхою проклав кавалок фанери добрре пооліфений і притягнув на штане кріпленя довгими болтами. Зробив 2 роки тому. Бак відривав разок, була спрва. Але старенький запаяний бак досі не тече хоча і висить на шнурку. Потім ще справа приварив замість порога квадратну трубу так що порог став врівень з баком. От і весь захист.



Off. Ти напевно баки пробиваэш бо не маэш доброъ навігаціі :lol: :lol:
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення Bobikus » Вів вересня 07, 2010 20:11

А повторити таке зможеш?
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення texnojnik » Вів вересня 07, 2010 22:15

В актовом зале, в моей теме, есть фото, где показано, как я решил проблему выступания баков, путём обрезания днища стандартного бака, поплавок поставил от 452.
texnojnik
Участник форума
 
Повідомлення: 88
З нами з: Суб серпня 28, 2010 16:29
Звідки: Львовская обл.

Повідомлення Bobikus » Пон вересня 13, 2010 22:52

дай лінк плз
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення BoBeG » Пон вересня 13, 2010 23:01

Bobikus написав:дай лінк плз

http://www.uaz-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=8232
Зображення
тільки тут один нюанс - кузов ліфтований

Щодо баку фото якого я викладав раніше , RІІ нарешні наважився зробити його повністю з нуля, фоти будуть :wink:
УАЗ 315201, УМЗ 414, воєнні мости
______________________________________
http://www.uaz-club.org.ua/gallery/index.php?cat=10101
Аватар користувача
BoBeG
Участник движения
 
Повідомлення: 694
З нами з: Пон грудня 25, 2006 12:53
Звідки: Львів
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення Bobikus » Вів вересня 14, 2010 12:13

BoBeG написав:тільки тут один нюанс - кузов ліфтований

Щодо баку фото якого я викладав раніше , RІІ нарешні наважився зробити його повністю з нуля, фоти будуть :wink:


Мені ліфт кузова не підходить, більше не буду ліфтуватися, на вихідних став на диби, на підйомі передок висів десь 1,5 секунди (здавалося вічність) причому з 8-ма пасажирами.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення Bobikus » Вів лютого 15, 2011 16:09

BoBeG написав: RІІ нарешні наважився зробити його повністю з нуля, фоти будуть :wink:


Коли і де будуть? Я вже зачекався :)
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення BoBeG » Нед лютого 20, 2011 23:30

Bobikus написав:
BoBeG написав: RІІ нарешні наважився зробити його повністю з нуля, фоти будуть :wink:


Коли і де будуть? Я вже зачекався :)

Забув зовсім :oops:

Зображення
Зображення

Як знизу машини виглядає немав можливості зробити , але його ше досі не погнули , захисту нема.
УАЗ 315201, УМЗ 414, воєнні мости
______________________________________
http://www.uaz-club.org.ua/gallery/index.php?cat=10101
Аватар користувача
BoBeG
Участник движения
 
Повідомлення: 694
З нами з: Пон грудня 25, 2006 12:53
Звідки: Львів
Машина: УАЗ 3151

Далі

Повернутись до Трансмиссия, ходовая, тормоза, рулевое, колеса и шины

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість

cron