Сторінка 1 з 2

Захист баків

ПовідомленняДодано: Пон червня 28, 2010 17:59
Bobikus
За час експлуатації бобіка я вже поміняв (включно з пайкою та ремонтами) 5 баків. Здається, я вже був на фініші чергового виходу з ситуації, а саме перенесення баку в салон, але чим більше експлуатую машину тим мене ця ідея все більше розчаровує.

По-перше, тому, що переноситься вертикальний центр ваги в машині, в горах це важливо.

По-друге, тому що падає надійність - у будь-якому розкладі два баки це надійніше ніж 1. Особливо далеко від цивілізації.

По-третє, я нещодавно заглянув під машину і побачив, що баки насправді виступають під дном машини не нижче ніж картер роздатки, кардани, трубки і інші висяки.

Відтак напрошується висновок - при перенесенні баків ані кліренс ані прохідність не збільшуються. Якщо при подоланні різких кутів і високих перешкод раніше страждали баки, при перенесенні страждатиме картер рк. Тому чи не краще в такому випадку зробити звичайний захист баків, щоб вони не гнулися від ударів? Вони захищатимуть рк, разом із тим не зміниться центр ваги та надійність паливної системи. Також захист виконуватиме роль лиж при переїзді висококутних грунтових перешкод, на відміну від картера рк не виконуватимуть ролі якоря.

Хто що чув про рішення в цьому напрямку?

ПовідомленняДодано: Пон червня 28, 2010 20:23
Yalta_biker
http://www.patriot4x4.ru/forum/index.ph ... opic=11324 тут про патриота писано

ПовідомленняДодано: Пон червня 28, 2010 23:28
BoBeG
А таке чудо не хош зробити :?: :D
Зображення
Зображення
висота зменшена так шоб в рівень з рамою, обєм мав бути трохи більше 29 літрів

ПовідомленняДодано: Вів червня 29, 2010 17:45
Bobikus
В ідеалі мав би бути гібрид з двох описаних рішень - силову раму під бак, а бак зрізати для компенсації висоти труби. Тоді і міцність є і кліренс не страждає. Тільки хто це може зробити? Принаймні здати ідею по кріпленнях...

До речі, Bobeg, то не твої часом фотки? Що зробили з поплавками? Здаш канторку?

ПовідомленняДодано: Вів червня 29, 2010 18:34
BoBeG
Цей бак тече - *раний сварщик попався, тому ідею закинули він так і стоїть в гаражі Руслана і він їздить з одни баком.Варити краще повністю з нуля , а ми пробували зі старого баку.
Тяга поплавка вкорочується.
Трубка забірника теж.
Кріплення я розрізав і робив довшим з того боку де бак ширший.

ПовідомленняДодано: Сер червня 30, 2010 1:34
FreeFraG
Может быть эти фото помогут в решении существующей проблемы?
Зображення

Зображення
Себе планирую делать именно так, но у меня кузов лифтован относительно рамы на 55 мм.

ПовідомленняДодано: Сер червня 30, 2010 19:32
Bobikus
FreeFraG написав:Может быть эти фото помогут в решении существующей проблемы?
.
Цікавий варіант, але мені здається, що є 2 недоліки, на фото не дуже добре видно:

1. Кріплення лише до рами має надто велике коліно, яке всеодно зігнеться і при заляганні на раму (як правило до ваги уазіка додається його ж інерція) погне кузов а потім баки.
2. Надто великий діаметр навколишнього до бака простору. На м'яких грунтах і в гострих каменюках є шанс пошкодити ці баки і з таким захистом.

З іншого боку ідея може мати продовження - до наявних труб приварити лист або принаймні сітку з тонших трубок, а з боку кузова, до днища приварити швеллер, який через подушки з'єднати з показаною трубою. Що скажете?

ПовідомленняДодано: Чет липня 01, 2010 0:34
Shurik
Я взяв капот від УАЗа (поламаний тролейбусом) вирізав з ньоно дві розгортки півкоробки на бак. Склав то до купи прихопив зваркою потім між баком і бляхою проклав кавалок фанери добрре пооліфений і притягнув на штане кріпленя довгими болтами. Зробив 2 роки тому. Бак відривав разок, була спрва. Але старенький запаяний бак досі не тече хоча і висить на шнурку. Потім ще справа приварив замість порога квадратну трубу так що порог став врівень з баком. От і весь захист.



Off. Ти напевно баки пробиваэш бо не маэш доброъ навігаціі :lol: :lol:

ПовідомленняДодано: Вів вересня 07, 2010 20:11
Bobikus
А повторити таке зможеш?

ПовідомленняДодано: Вів вересня 07, 2010 22:15
texnojnik
В актовом зале, в моей теме, есть фото, где показано, как я решил проблему выступания баков, путём обрезания днища стандартного бака, поплавок поставил от 452.

ПовідомленняДодано: Пон вересня 13, 2010 22:52
Bobikus
дай лінк плз

ПовідомленняДодано: Пон вересня 13, 2010 23:01
BoBeG
Bobikus написав:дай лінк плз

http://www.uaz-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=8232
Зображення
тільки тут один нюанс - кузов ліфтований

Щодо баку фото якого я викладав раніше , RІІ нарешні наважився зробити його повністю з нуля, фоти будуть :wink:

ПовідомленняДодано: Вів вересня 14, 2010 12:13
Bobikus
BoBeG написав:тільки тут один нюанс - кузов ліфтований

Щодо баку фото якого я викладав раніше , RІІ нарешні наважився зробити його повністю з нуля, фоти будуть :wink:


Мені ліфт кузова не підходить, більше не буду ліфтуватися, на вихідних став на диби, на підйомі передок висів десь 1,5 секунди (здавалося вічність) причому з 8-ма пасажирами.

ПовідомленняДодано: Вів лютого 15, 2011 16:09
Bobikus
BoBeG написав: RІІ нарешні наважився зробити його повністю з нуля, фоти будуть :wink:


Коли і де будуть? Я вже зачекався :)

ПовідомленняДодано: Нед лютого 20, 2011 23:30
BoBeG
Bobikus написав:
BoBeG написав: RІІ нарешні наважився зробити його повністю з нуля, фоти будуть :wink:


Коли і де будуть? Я вже зачекався :)

Забув зовсім :oops:

Зображення
Зображення

Як знизу машини виглядає немав можливості зробити , але його ше досі не погнули , захисту нема.