Захист баків

За час експлуатації бобіка я вже поміняв (включно з пайкою та ремонтами) 5 баків. Здається, я вже був на фініші чергового виходу з ситуації, а саме перенесення баку в салон, але чим більше експлуатую машину тим мене ця ідея все більше розчаровує.
По-перше, тому, що переноситься вертикальний центр ваги в машині, в горах це важливо.
По-друге, тому що падає надійність - у будь-якому розкладі два баки це надійніше ніж 1. Особливо далеко від цивілізації.
По-третє, я нещодавно заглянув під машину і побачив, що баки насправді виступають під дном машини не нижче ніж картер роздатки, кардани, трубки і інші висяки.
Відтак напрошується висновок - при перенесенні баків ані кліренс ані прохідність не збільшуються. Якщо при подоланні різких кутів і високих перешкод раніше страждали баки, при перенесенні страждатиме картер рк. Тому чи не краще в такому випадку зробити звичайний захист баків, щоб вони не гнулися від ударів? Вони захищатимуть рк, разом із тим не зміниться центр ваги та надійність паливної системи. Також захист виконуватиме роль лиж при переїзді висококутних грунтових перешкод, на відміну від картера рк не виконуватимуть ролі якоря.
Хто що чув про рішення в цьому напрямку?
По-перше, тому, що переноситься вертикальний центр ваги в машині, в горах це важливо.
По-друге, тому що падає надійність - у будь-якому розкладі два баки це надійніше ніж 1. Особливо далеко від цивілізації.
По-третє, я нещодавно заглянув під машину і побачив, що баки насправді виступають під дном машини не нижче ніж картер роздатки, кардани, трубки і інші висяки.
Відтак напрошується висновок - при перенесенні баків ані кліренс ані прохідність не збільшуються. Якщо при подоланні різких кутів і високих перешкод раніше страждали баки, при перенесенні страждатиме картер рк. Тому чи не краще в такому випадку зробити звичайний захист баків, щоб вони не гнулися від ударів? Вони захищатимуть рк, разом із тим не зміниться центр ваги та надійність паливної системи. Також захист виконуватиме роль лиж при переїзді висококутних грунтових перешкод, на відміну від картера рк не виконуватимуть ролі якоря.
Хто що чув про рішення в цьому напрямку?