Буржуйська підвіска на УАЗ

Круг вопросов по трансмиссии, ходовой, тормозной системам, колесам и шинам обсуждается тут

Модератор: Модераторы форума

Буржуйська підвіска на УАЗ

Повідомлення Olexa » Пон листопада 01, 2010 14:59

От ми тут філософствували на тему, чи могли б австралійці ARB робити бампери на УАЗи, а тим часом інші австралійці, Tough Dog, вже пропонують ресори, пружини та амортизатори на UAZ Partiot та Hunter:

http://www.4waysuspension.com.au/latest-catalogue/

Причому зверніть увагу, що коди ресор та пружин обох УАЗів, та передніх амортизаторів Патріота у загальному каталозі зустрічаються лише в них, в той час як коди решти амортизаторів зустрічаються й в інших авто. Тобто, можна зробити припущеня, що ці деталі зроблено спеціально під УАЗи.

На російських сайтах також зустрічаються ресори FS160С під ліфт 50 мм:

http://www.4x4sport.ru/catalogue.html?gr=84
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення Yalta_biker » Вів листопада 09, 2010 22:54

Айрон Мен делает весь комплект на патриот и хантер с лифтом в 2,5 дюйма. У них задние рессоры - 3 листа нормальные и 4-й - не крепится на краях, только в центре. На сайте цена порядка 800 баксов за полный комплект+полиуретан. У диких северных людей - 1500 в среднем. У нас не встречал.
Вот ударишь напильником по голове - больно, не ударишь - скучно. Парадокс…
Аватар користувача
Yalta_biker
Участник движения
 
Повідомлення: 1382
З нами з: Сер березня 19, 2008 15:48
Звідки: Ялта (Ливадия), Крым

Повідомлення Olexa » Сер листопада 10, 2010 17:46

Yalta_biker написав:На сайте цена порядка 800 баксов за полный комплект+полиуретан.

На якому сайті?

Yalta_biker написав:У диких северных людей - 1500 в среднем. У нас не встречал.

На www.autoventuri.ru, що на них посилається www.ironman4x4.com, $1300: http://www.autoventuri.ru/show_good.php?idtov=3866

P. S.

Зображення
Востаннє редагувалось Olexa в Чет листопада 11, 2010 10:41, всього редагувалось 1 раз.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення Yalta_biker » Сер листопада 10, 2010 21:51

на картинке рессора 4+2 листа. Я писал про 3+1, без U-болтов, этот комплект даже не видел :(
Наигравшись со своей мерсо-пружинно-газельской подвеской + газ-53 6 амортизаторов и прочее - давно понял что правильнее и дешевле было бы купить сразу такое готовое решение
Вот ударишь напильником по голове - больно, не ударишь - скучно. Парадокс…
Аватар користувача
Yalta_biker
Участник движения
 
Повідомлення: 1382
З нами з: Сер березня 19, 2008 15:48
Звідки: Ялта (Ливадия), Крым

Повідомлення kazanova » Нед листопада 14, 2010 16:35

А смысл есть!? Кто юзал?
Цей користувач тепер під обліковим записом avto-razborka
Аватар користувача
kazanova
Участник движения
 
Повідомлення: 597
З нами з: Вів жовтня 09, 2007 22:52
Звідки: Киев, Позняки

Повідомлення Olexa » Пон листопада 15, 2010 11:42

kazanova написав:А смысл есть!?

Теоретично, крім ліфту, сенс має бути в кращій артикуляції заднього моста: на хід униз ресора матиме меншу пружність, дозволяючи мостові далі йти вниз, і машині довже тримати зчеплення з поверхнею.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення ЯНКИ » Пон листопада 15, 2010 12:41

Olexa написав:
kazanova написав:А смысл есть!?

Теоретично, крім ліфту, сенс має бути в кращій артикуляції заднього моста: на хід униз ресора матиме меншу пружність, дозволяючи мостові далі йти вниз, і машині довже тримати зчеплення з поверхнею.


револьверные серьги покруче рулят
Что вы за человек? У вас нет ничего положительного! - У меня нет ничего положительного? А реакция Вассермана?
http://yanky-ua.blogspot.com
NISSцатьUAZег
Аватар користувача
ЯНКИ
Участник движения
 
Повідомлення: 1202
З нами з: П'ят грудня 02, 2005 15:30
Звідки: Киев, штат Оболонь

Повідомлення Olexa » Пон листопада 15, 2010 13:27

ЯНКИ написав:
Olexa написав:
kazanova написав:А смысл есть!?

Теоретично, крім ліфту, сенс має бути в кращій артикуляції заднього моста: на хід униз ресора матиме меншу пружність, дозволяючи мостові далі йти вниз, і машині довже тримати зчеплення з поверхнею.


револьверные серьги покруче рулят

Это будет ТР-сколько? 3?
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення Olexa » Сер лютого 23, 2011 20:55

От іще одна автралійська компанія, Dobinsons, робить підвіску на УАЗи:

http://www.dobinsonsprings.com/pdf/UAZ-52.pdf

В РФ, наче, коштує близько $1300.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення P1973 » Чет квітня 14, 2011 23:29

ЧТо-То темка заглохла
Наигравшись со своей мерсо-пружинно-газельской подвеской + газ-53 6 амортизаторов и прочее - давно понял что правильнее и дешевле было бы купить сразу такое готовое решение

купил уже ктонибудь :?: отзовитесь
Патриот 3163-30 2006р.в.
Аватар користувача
P1973
Участник форума
 
Повідомлення: 116
З нами з: Сер лютого 25, 2009 18:56
Звідки: Тернопіль 09646два8597

Повідомлення Bobikus » Пон лютого 27, 2012 0:14

Ну що, можете вітати, поставив по колу поліуретан та амортизатори Ironman. Перші відчуття на асфальті - я на боліді з висотою огляду, якої немає в жодного боліда :) Дуже добре входити в повороти, міняти рядність на будь-якій швидкості простіше ніж на переважній більшості легкових. Кільцеве перехрестя з другим виїздом пройшов на 70 кмг без кренів та заносів, лише приємні відчуття.

Тепер про бездор. Перше враження - дуже твердо на дрібних ямках. Думаю компенсувати тиском в колесах. Але негатив на цьому закінчується. По-перше у машині тихо на будь-яких ямах. Австралійський поліуретан своє дав, повна відсутність люфтів на всіх втулках. По-друге абсолютно зникли "клювання" при переїзді ям і ровів та різкому гальмуванні. Артикуляція та амортизація стали повільнішими, досить оригінальні відчуття, якось так ніби бачиш яму, заїжджаєш у неї а машина реагує ніби то з затримкою, складно переказати відчуття :). Схоже, поерестав козлити, але ще буду перевіряти на "пральних дошках" різної амплітуди, відпишуся.

Ось відео міні-тріалу з новою підвіскою:

https://vimeo.com/37464140
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення BoBeG » Пон лютого 27, 2012 0:27

Bobikus написав:Тепер про бездор. Перше враження - дуже твердо на дрібних ямках. Думаю компенсувати тиском в колесах.


Попробуй витягни пружини по колу , щоб були тільки ресори , думаю різниця в мягкості буде замітня.
УАЗ 315201, УМЗ 414, воєнні мости
______________________________________
http://www.uaz-club.org.ua/gallery/index.php?cat=10101
Аватар користувача
BoBeG
Участник движения
 
Повідомлення: 694
З нами з: Пон грудня 25, 2006 12:53
Звідки: Львів
Машина: УАЗ 3151

Re: Буржуйська підвіска на УАЗ

Повідомлення Pooh » Чет липня 17, 2014 18:22

Усім привіт. Вирішив поміняти собі підвіску на Патріоті. Пружини, ресори, амортизатори. Причини для чого.
1. Пружини. Стоять мерсовскі при і проставка 30мм. Лебідка і частково силовий бампер. На хороших глибоких ямах, на швидкостях буває часто пробої по відбійниках. При вивороті колес, на діагоналках, затерає об крило. Резина 33х12,5. Загалом, хочеться трошка жорсткіший передок.
2. Ресори. При пустій машині рівні, як під нитку. Заміна корінних листів, і вигинання в кузні усіх нічого не дало. Через 2 тижні все стало на своє місце. Може 1-2см. вище ніж було. При діагоналках, також затерає за крило. При тому, що стоїть 30мм ліфт ресора-рама і 50мм ліфт рама-кузов.
3. Амортизатори. Просто хочу поміняти, бо крени машини занадто великі на швидкості. І гойдається, як дитяча колиска. :D
Зупинився на IRONMAN.
Тільки в комплекті, який пропонує виробник, хочу замінити деякі деталя на інші. Для прикладу поставити вищі пружини і довші амортизатори.
Виробник рекомендує на патріот пружини IMAZ001B: пруток 16мм, висота 395мм, внутр. діаметр 102мм.
В каталозі і такі пружини TROL002B: пруток 16мм, висота 430мм, внутр. діаметр 102мм.
Хто, що може сказати, порадити.
Дякую.
Аватар користувача
Pooh
Участник движения
 
Повідомлення: 244
З нами з: Пон березня 15, 2010 18:19
Звідки: Львів
Машина: УАЗ Патріот

Re: Буржуйська підвіска на УАЗ

Повідомлення Olexa » Чет липня 17, 2014 20:27

Pooh написав:Зупинився на IRONMAN.

Користуюся такими. Вони занадто жорсткі. Не раджу.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Re: Буржуйська підвіска на УАЗ

Повідомлення myshketer » Чет липня 17, 2014 20:35

P1973 написав:купил уже ктонибудь :?: отзовитесь


Два года пользую комплект, намного лучше штатной, но не идеал. На задние амморты пришлось наваривать по ушку, зад на новых рессорах задрался намного выше передка - лечил добавлением проставок на пружины. Рессоры были +200 кг. Месяц назад убрал проставки и по одному листу из рессор (по рекомендации производителя в случае избытка жесткости). Стало мягче, по городу на каждый день вполне подходит, морда смотрится чуть ниже задка. В целом - ни разу не пожалел о покупке.

Было два комплекта аммортизаторов, взял тот, что дешевле, foamcell, если не ошибаюсь.

Pooh написав:Зупинився на IRONMAN.


Неплохой выбор, рекомендую.
Долина залита солнечным светом,
Ветер холодный играет со снегом,
С горы спускается УАЗ, неторопливо.
Аватар користувача
myshketer
Участник движения
 
Повідомлення: 859
З нами з: Суб липня 04, 2009 12:24
Звідки: Львов, Сихов

Далі

Повернутись до Трансмиссия, ходовая, тормоза, рулевое, колеса и шины

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість