genadiy написав:Bobikus написав:genadiy написав:А в чем разница между суппортами Газель,Волга или Соболь?
Газель і Соболь ідентичні, єдина різниця це точка штуцера прокачки, при установці Газелівських цей штуцер буде внизу, що теоретично може залишити повітря в системі навіть після прокачки. Волгівські на практиці не бачив, але чув, що через їхню форму не підходять всі 15 диски і 16-ки, з вилетом, більшим ніж -35.
А по моему они одинаковые
У меня на коробке было написано применяемость на авто и там были перечислены автомобили "Волга,Газель и Соболь" ,я потому и поставил смайлик с улыбкой,что разницы в них нет.
Ось фото оригінальної упаковки суппорта. Як бачимо, залежно від того, для якого автомобіля випускається, номер деталі є різним. Червоні стрілки вказують на це місце упаковки. Шляхом дослідів було виявлено, що при всіх інших одинакових, між УАЗівськими та ГАЗелівськими суппортами є різниця у розміщенні штуцера прокачки, як я писав вище. Ці місця продемонстрував синіми стрілками. Саме тому я рекомендую ставити соболині суппорти.
Мне вот тоже не понятно почему нельзя поменять местами, я свои крутил-вертел туда-сюда, что левый на право становиться, что правый на лево.
В вівторок триматиму суппорти і планшайби в руках, якщо буде час, спробую пофотографувати та показати в чому сіль і перець.