Сторінка 1 з 2
Кут нахилу шкворнів, як складова прямолінійного руху.

Додано:
Нед березня 20, 2011 20:34
yuralev68
http://www.uazik.net/caster
Зробив , як тут описано, машину не впізнати...не треба ловити по дорозі, просто їде і все...
Можливо така тема десь раніше була, але не знайшов, тому створив цю.
Цікаво, чому завод цього не робить?

Додано:
Нед березня 20, 2011 21:45
NoUaZ
Я коли перечулковував міст зразу виставляв кастора по 5 градусів.
(Правда потім поміряне стендом на машині вийшло по 7 - але однаково).
Поки (місяця зо два) були звичайні шкворня - все пучком, дорогу ідеально тримав.
Після встановлення підшипникових прийшов ШИММІ.
Такий досить серйозний, баранку з рук виривало.
Спроби кручення сходу від 0 до 40" результата не давали, демпфер звичайно допоміг.
Може завод цього боїться?

Додано:
Нед березня 20, 2011 21:57
Olexa
В мене на вузьких Спайсерах кут Кастора збільшено до 6-7 градусів, з часом теж прийшов шиммі. Заміна криво зтертої гуми на рівну з іншої машини ефект дуже зменшувала, вибирання люфтів в рульовому прибрали його зовсім (і на зношеній гумі), але з часом він знову з'явився разом зі зносом одного накінців'я довгої тяги. Накінців'я поміняю, і думаю за демпфер.

Додано:
Нед березня 20, 2011 22:45
yuralev68
а є гідропідсилювачі на машинах? цікава деталь, треба буде памятати...можливо треба кут нахилу меншим робити?

Додано:
Нед березня 20, 2011 23:02
Olexa
Є, Борисівський (був штатно).

Додано:
Нед березня 20, 2011 23:27
NoUaZ
Немає.
Меньше 5гр. кастор робити - без толку.
Не буде стабилизації.

Додано:
Пон березня 21, 2011 0:01
yuralev68
в мене теж є гідропідсилювач...купив рульовий демпфер з 123 мерса , але не ставлю, бо поки що все нормально....експлуатація покаже...

Додано:
Пон березня 21, 2011 0:39
Айри
NoUaZ написав:Я коли перечулковував міст зразу виставляв кастора по 5 градусів.
А поподробнее про саму
технологию перечулковывания можно?
NoUaZ написав:Після встановлення підшипникових прийшов ШИММІ.
Взято с
http://jeep.avtograd.ru:
Только наличие больших люфтов в вертикальной плоскости качения колеса, а именно - разрушение ступиц, люфт шаровых опор или все вместе и являются ПРИЧИНОЙ возникновения шимми, так как изменяют как собственную частоту колебаний передней подвески, так и ее амплитуду. Добавляют свой вклад в уменьшение собственной резонансной частоты большие, тяжелые колеса...

Додано:
Пон березня 21, 2011 23:10
NoUaZ
Перечулковка роблена по класиці :
http://www.uazbuka.ru/reduktor.htm.
А на рахунок люфтів... Коли безуспішно бавився сходженням, три чі чотири рази власноруч вішав і юстував дзеркала, напевно найменьший люфт би піймав.

Додано:
Пон квітня 04, 2011 12:16
Айри

Додано:
Пон квітня 04, 2011 12:24
Olexa
А де цей стенд?

Додано:
Пон квітня 04, 2011 12:46
Айри
Киев, Автоцентр НАУ, ул. Народного Ополчения 20.
Олег - 096 307 30 22

Додано:
Пон квітня 04, 2011 21:47
Pinochet
Olexa написав:А де цей стенд?
таких стендов валом на каждой фирменной сто

Додано:
Пон квітня 04, 2011 21:57
NoUaZ
Вот еще один УАЗ с градусом разницы развала по сторонам.
Но если с кастором все понятно, то откуда берется этот градус (а бывает и полтора-два) и всегда в плюс???

Додано:
Пон квітня 04, 2011 23:36
yuralev68
теж появився шиммі...були недотягнуті наконечники, відсутнє сходження, були люфти в карданчиках....
кут нахилу шкворнів получився лівий 9грд14мін, правий 8грд.57мін, після протяжки і виставляння сходження шиммі пропало, але люфт в рульовому чується...