Сторінка 1 з 1

Погнулась короткая рулевая тяга УАЗ 3151

ПовідомленняДодано: Пон березня 21, 2011 10:41
oleg_mt
В общем описывать особо нечего.
Погнул ее 20 сантиметровой льдиной в луже...

http://www.google.com.ua/images?hl=ru&q ... 59&bih=597

Полез под машину глянуть все ли там нормально. Тяга согнута(хотя может была согнута и до меня).
На СТО мне сказали, что типа она на развал и на ходовку не влияет . Погнута почти у всех и ничего страшного. Что они мне ее снимут рехтонут и будет типа мне счастье. Типа на новую менять смысла нет.
Посоветуйте должна ли она быть идеально ровной или действительно без разницы??? Менять ее или нет???

ПовідомленняДодано: Пон березня 21, 2011 10:48
Olexa
Немає різниці. Вона впливає лише на центральне положення керма (нею ж воно і регулюється), ну і на свої накінців’я: якщо скласти її навпіл, то не вистачить амллітуди пальців у накінців’ях. :)

ПовідомленняДодано: Пон березня 21, 2011 10:50
oleg_mt
Она у меня чуть погнулась.
То есть уже не идеально ровная.
Просто снять и отрихтовать ее на глаз, мне хватит с головой???

ПовідомленняДодано: Пон березня 21, 2011 10:58
Olexa
Достатньо відрихтувати на око. Пальці мають запас по амплітуді.

ПовідомленняДодано: Пон березня 21, 2011 11:20
Bobikus
Я свої тяги після рівняння для гарантії усилив кутниками, спереду та ззаду.

ПовідомленняДодано: Пон березня 21, 2011 11:24
Olexa
Bobikus написав:Я свої тяги після рівняння для гарантії усилив кутниками, спереду та ззаду.

І що гнеться (чи ламається) тепер? ;)

ПовідомленняДодано: Пон березня 21, 2011 11:52
myshketer
Я когда свою тягу погнул, пришлось сойти, потому что продолжала гнуться после каждой точки... поменял на новую

ПовідомленняДодано: Пон березня 21, 2011 12:30
Bobikus
Olexa написав:
Bobikus написав:Я свої тяги після рівняння для гарантії усилив кутниками, спереду та ззаду.

І що гнеться (чи ламається) тепер? ;)
Поки все ок, щоправда впирався лише в старі бревна та грунтові перешкоди, щоправда замерзлі. Але думаю, що мабуть і необварена це витримала б. Ближче до літа тест-драйвів побільшає.

До речі, смайлик означає, що у когось був сумний досвід такої обварки? Був би вдячний за лінки, я поки не стикався з негативними відгуками.

ПовідомленняДодано: Пон березня 21, 2011 12:42
Olexa
Bobikus написав:До речі, смайлик означає, що у когось був сумний досвід такої обварки? Був би вдячний за лінки, я поки не стикався з негативними відгуками.

Смайлик означає, що був досвід згинання важілю лівого поворотного кулака, тоді як довга тяга встояла. Відповідно, якщо тяги підсилено, то ціною зменшення ймовірности згинання тяг можна збільшити ймовірність згинання важелів, сошки тощо, а їх міняти важче за тяги.

ПовідомленняДодано: Пон березня 21, 2011 15:57
Bobikus
Вірогідність такого я зменшив об'ємом заднього навареного кутника, паралельно ставлю захисний лист на рівні сошки. Тобто впирання верхньою частиною тяг виключене наявністю плити (4мм), нижня частина тяги а також вся нижня тяга, що утримує сходження захищена заднім кутником, який працює близько ()до 1 см) до моста і у випадку удару не деформується а лише упирається в міст. Пружинності тяги вистачає, щоби відійти на місце декілька від моста після від'їзду від перешкоди.

Поки пробував лише в гаражних умовах, згодом побачимо що воно заспіває в реальних.