куплю карбюратор

Объявления о единичных не регулярных продажах, покупках, обменах, дарениях

Модератори: MudMax, Student, Модераторы форума

Правила форуму
В даному розділі можна публікувати оголошення про продаж, купівлю, обмін, дарування та прийняття в дар одиничних екземплярів товарів та послуг на не регулярних засадах.

Заборонено створення одним користувачем більше 3 тем або 5 повідомлень за добу.

Назва теми повинна включати слово Продам/Куплю/Обміняю/Подарую/Подаруйте, а також коротку назву об’єкту купівлі/продажу/обміну/дарування.

в оголошенні повинно бути вказано:
- об'єкт продажу;
- стислий опис об'єкту продажу;
- ціна;
- місце знаходження продавця;
- контактна інформація продавця;
- за можливості - фото.

Після завершення продажу (купівлі, ...) необхідно закрити тему за допомогою відповідної кнопки внизу сторінки теми, без публікації повідомлення в темі, що її закрито.

Користувачам забороняється підіймати тему повідомленнями, що не несуть нової інформації по темі, якщо від публікації останнього повідомлення в ній пройшло менше, ніж півмісяця. Підняття теми під приводом зниження ціни на величину, меншу ніж 1%, або 10грн, також каратиметься згідно пункту 2.10 Правил.

Для публікації оголошень про не одиничні (масові), або регулярні продаж, купівлю, обмін, дарування та прийняття в дар є розділ Коммерческие Объявления.

Для публікації оголошень про зустрічі та майбутні події є розділ Встречи.

Повідомлення Exler » Суб липня 10, 2010 23:17

могу продать 126.... валяется однако)))
Аватар користувача
Exler
Участник форума
 
Повідомлення: 116
З нами з: Суб квітня 03, 2010 10:39
Звідки: Ахметов Сити

Повідомлення Bobikus » Пон липня 12, 2010 16:31

Я, звичайно, прошу пробачення, але, на жаль, з вищесказаного не можу зробити висновку, що може вплинути на рішення покупки. Скажу так - у мене зараз стоїть K-124. У нього після чергового ремонту підвіски машини :) на корпусі з'явилася тріщина. Я би поставив такий же або кращий, але не орієнтуюся в моделях. Тому, якщо хтось знає чим к-126 або Солекс кращий ніж мій к-124, кажіть, я прочитаю і щось таки вже куплю. Я дуже поважаю особисті поради, але тут, думаю, краще підходити з аргументами, форум як бібліотека - ці поради будуть корисними усім хто гуглитиме навіть після того як я зроблю покупку.

P.S. Про запас тримаю недоукомплектований К-123, але думаю, що краще нехай він мені і залишиться про запас.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення MudMax » Пон липня 12, 2010 21:30

Думаю, що є відчутна різниця між однокамерним та двокамерним.
Мы поговорили о машинах и пришли к выводу, что если уж покупать что-нибудь, так это ГАЗ-69, но их, к сожалению, не продают. (Стругацкие)
Аватар користувача
MudMax
Член клуба
 
Повідомлення: 3240
З нами з: Суб січня 06, 2007 18:02
Звідки: Киев (06.01.1983)

Повідомлення Drifter » Вів липня 13, 2010 0:53

Двокамерний К-126 дуже добрий для волгівських двигунів ЗМЗ-24 ЗМЗ-402, це я можу стверджувати по власному досвіду по Волгах і по УАЗах з такими двигунами.
УМЗ-414 з із 126-м карбюратором в мене не їхав, так як треба. Думаю все ж будуть кращі ті що заточені саме під УМЗ.
Жизнь на колесах - это пятая стихия.
(с) Люмен
УАЗ-3303, ГАЗ-69,ГАЗ-31105, Nissan Patrol Y60 4.2D
http://drifter-69.io.ua/
Аватар користувача
Drifter
Член клуба
 
Повідомлення: 2124
З нами з: Чет листопада 08, 2007 17:23
Звідки: Житомирська обл., м. Баранівка 80677759069

Повідомлення father14 » Сер липня 14, 2010 11:52

К-124 камьяна ера, К-126 йде за ним, К-151 Вже на щось схоже, Солекс для УАЗа -найновіший. Витрати пального 15-20% менше + покращення динаміки. Ви зрозумієти що УАЗ теж може їхати.
father14
Участник форума
 
Повідомлення: 122
З нами з: Чет травня 14, 2009 14:55
Звідки: г.Киев

Повідомлення Bobikus » Сер липня 14, 2010 12:03

Проблема в тім, що у мене стоїть шноркель, пристосований до к-124. Патрубок, що з'єднює карб та пов. фільтр фактично впирається в капот, немає можливості його підняття а відтак і установки перехідників. Якщо ця проблема вирішується, буду розглядати покупку Солекса, якщо ні - то 124-126.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення father14 » Сер липня 14, 2010 17:54

Солекс нижче ніж К-124 тому стає без переробки. Фільтр залишається на місті. Тобто загальна висота Солекса з перехідниками приблизно= К-124.
father14
Участник форума
 
Повідомлення: 122
З нами з: Чет травня 14, 2009 14:55
Звідки: г.Киев

Повідомлення Bobikus » Сер липня 14, 2010 19:11

Це правда, що до Солекса потрібно підключати якісь релюхи?
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення Yalta_biker » Сер липня 14, 2010 20:37

кроме клапана ЭПХХ ничаво на ум не приходит - по крайней мере на Ниве так было. Сигнал брался с коммутатора, а при его кончине - тупо с тумблера на приборке. (ПыСы - тумблером включалось зажигание :)
Вот ударишь напильником по голове - больно, не ударишь - скучно. Парадокс…
Аватар користувача
Yalta_biker
Участник движения
 
Повідомлення: 1382
З нами з: Сер березня 19, 2008 15:48
Звідки: Ялта (Ливадия), Крым

Повідомлення father14 » Чет липня 15, 2010 16:01

Bobikus написав:Це правда, що до Солекса потрібно підключати якісь релюхи?

Не обовязково. Тобто за бажанням.
father14
Участник форума
 
Повідомлення: 122
З нами з: Чет травня 14, 2009 14:55
Звідки: г.Киев

Повідомлення Bobikus » Чет липня 15, 2010 20:54

А Солекс і К131А це одне і те ж?
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення father14 » П'ят липня 16, 2010 13:19

Bobikus написав:А Солекс і К131А це одне і те ж?
Ні. І взагалі ти хочеш карбюратор чи хочеш познущатися?
father14
Участник форума
 
Повідомлення: 122
З нами з: Чет травня 14, 2009 14:55
Звідки: г.Киев

Повідомлення Bobikus » П'ят липня 16, 2010 20:23

Сорі :))) Такий я вже прискіпливий клієнт, але все-таки (це я не так давно купив у вас стартер) клієнт. Карб справді потрібен, але щиро не знаю що вибрати, машина в горах, я в столиці. Там у мене немає можливості щось підпиляти, збігати на Перова з гвинтиком чи ізолентою. Тому потрібна 100% гарантія того, що поставлю і поїду, не треба буде прокладок, дротів, перехідників, шлангів ітд. А ще мушу пересвідчитись чи сяде шноркель, чи не буде зависоким чи зашироким місце його кріплення. Попадати на 700 грн і робити зайвих 1300 км не хочеться, вже звиняйте за надокучливість %)
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Re: куплю карбюратор

Повідомлення father14 » Суб липня 17, 2010 11:11

Bobikus написав:Куплю штатний однокамерний карбюратор. Той, що новіший, вибачте, не пам'ятаю маркування. Розгляную також варіанти "тюнінгу", можливо є щось більш доречне на УАЗівський двигун (той що ГАЗ-24, теж маркування не знаю).

Ніяких пробачень. :D А ящо Ти хочеш100% бери К-131. Це штатний карбюратор і стани 100%. Корочше приїдь до мене я тобі покажу каталог і сам все зрозумієш.
father14
Участник форума
 
Повідомлення: 122
З нами з: Чет травня 14, 2009 14:55
Звідки: г.Киев

Повідомлення Bobikus » Суб липня 17, 2010 20:19

Так і зроблю, дякую!
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Поперед.

Повернутись до Частные объявления

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість

cron