Продам регулятор гальмівних зусиль

Объявления о единичных не регулярных продажах, покупках, обменах, дарениях

Модератори: MudMax, Student, Модераторы форума

Правила форуму
В даному розділі можна публікувати оголошення про продаж, купівлю, обмін, дарування та прийняття в дар одиничних екземплярів товарів та послуг на не регулярних засадах.

Заборонено створення одним користувачем більше 3 тем або 5 повідомлень за добу.

Назва теми повинна включати слово Продам/Куплю/Обміняю/Подарую/Подаруйте, а також коротку назву об’єкту купівлі/продажу/обміну/дарування.

в оголошенні повинно бути вказано:
- об'єкт продажу;
- стислий опис об'єкту продажу;
- ціна;
- місце знаходження продавця;
- контактна інформація продавця;
- за можливості - фото.

Після завершення продажу (купівлі, ...) необхідно закрити тему за допомогою відповідної кнопки внизу сторінки теми, без публікації повідомлення в темі, що її закрито.

Користувачам забороняється підіймати тему повідомленнями, що не несуть нової інформації по темі, якщо від публікації останнього повідомлення в ній пройшло менше, ніж півмісяця. Підняття теми під приводом зниження ціни на величину, меншу ніж 1%, або 10грн, також каратиметься згідно пункту 2.10 Правил.

Для публікації оголошень про не одиничні (масові), або регулярні продаж, купівлю, обмін, дарування та прийняття в дар є розділ Коммерческие Объявления.

Для публікації оголошень про зустрічі та майбутні події є розділ Встречи.

Продам регулятор гальмівних зусиль

Повідомлення Bobikus » Суб січня 28, 2012 21:05

У зв'язку із встановленням дискових гальм замовив собі два регулятори гальмівних зусиль. Дефіцит у Європі, тому довелося чекати 2 місяці. Позавчора прибули, з чого я безмежно радий, один залишаю собі, інший один продаю, так як мені потрібен лише один.

Короткий опис товару:

Коректор гальмівних зусиль для регулювання зусилля у потрібному контурі/осі. Регулює зусилля (а не кількість рідини, як би це робилось у випадку звичайного краника). Цільно-алюмінієвий корпус, компактний та легкий. Регулювання у межах 100-1000 PSI для максимально точного зменшення зусиль.

Встановлюється в салоні авто шляхом врізання в гальмівну магістраль. Ручку виводиться в салон для точного регулювання в залежності від навантаження авто чи настрою :)

Ціна - 180 доларів США у гривневому еквіваленті або без нього. Так, це не дешево, але безпека дорожча.

Тел О5О ЧЗО ЧЧ ІО.

Зображення

Зображення
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення Desperado » Пон січня 30, 2012 10:14

Зело дорого!
не_знаю - что у них в Европе за дефицит - но похоже Топикстартера развели!
http://shop.m-sport.com.ua/RuchnikiKran ... 27_70.html

тут их два вида - звонил специально бо самому интересно - на сегодня есть те что крутятся
Меняю персидский ковер 3х4 на аналогичный кусок сала
Аватар користувача
Desperado
Участник форума
 
Повідомлення: 160
З нами з: Сер травня 18, 2005 23:59
Звідки: Баштанка,Николаевской обл.

Повідомлення Bobikus » Пон січня 30, 2012 12:29

Desperado написав:Зело дорого!
не_знаю - что у них в Европе за дефицит - но похоже Топикстартера развели!


Дуже подібне, фактично ідентичний корпус, але там просто кран. Я теж дзвонив і пересвідчувався. Тому більш подібно, що розвонять не в Європі а тут :). Хоча, якщо бути точним, то не розводять а просто продають інше. Про різницю між краном і регулятором тиску я згадував вище, тепер деталізую:

Кран звужує пропускну здатність гальмівної трубки і не більше. Якщо такий кран стоїть на задньому контурі, то в роботі це виглядає так: ви натискаєте на педаль, передок іде юзом а задній міст не тормозить взагалі, оскільки рідина в задній контур перетікає дуже повільно. Далі, по мірі пропускання рідини через маленький контур крана, задок починає гальмувати шосекунди сильніше а педаль плавно провалюється. При довгому утримуванні педалі гальмів рідина таки перетікає повністю, зрівнюючи тиск у контурах і задок знову починає перегальмовувати. Тобто при такому крані гальма живуть своїм життям, не залежним від водія і що важливо, від дорожніх тумов. Як на мене це, м'яко кажучи, витвір для самогубців.

Регулятор містить у собі клапан, який частково перекривається лише при певному тиску і повністю при перевершенні певного показника. Тобто, наприклад, відрегулювавши його на тиск у 500 psi, в задньому контурі ніколи не буде більшого тиску ніж 500 psi, як це буде у випадку з краном. Також при будь-якому зусиллі натиску на педаль на задні колодки буде пропорційно нижчою.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення jab » Пон січня 30, 2012 14:34

Bobikus написав:
Desperado написав:Зело дорого!
не_знаю - что у них в Европе за дефицит - но похоже Топикстартера развели!


Дуже подібне, фактично ідентичний корпус, але там просто кран. Я теж дзвонив і пересвідчувався. Тому більш подібно, що розвонять не в Європі а тут :). Хоча, якщо бути точним, то не розводять а просто продають інше. Про різницю між краном і регулятором тиску я згадував вище, тепер деталізую:

И откуда такая уверенность что там просто кран ?
Фирма Wilwood весьма известна, особенно своими многопоршневыми супортами в спорте. Так что не надо так категорично :)
jab
Участник форума
 
Повідомлення: 30
З нами з: Вів березня 29, 2011 11:58
Звідки: Odessa

Повідомлення jab » Пон січня 30, 2012 14:41

jab
Участник форума
 
Повідомлення: 30
З нами з: Вів березня 29, 2011 11:58
Звідки: Odessa

Повідомлення Bobikus » Пон січня 30, 2012 15:49

jab написав:И откуда такая уверенность что там просто кран ?
Фирма Wilwood весьма известна, особенно своими многопоршневыми супортами в спорте. Так что не надо так категорично :)


Як я писав вище, впевненість виникла після дзвінка продавцеві. За його словами, цей кран лише перекриває до 60-70% від пропускної здатності самого девайса і не більше. У відомості фірми жодних сумнівів не висловлював і взагалі тут тема не про це.
Востаннє редагувалось Bobikus в Пон січня 30, 2012 16:06, всього редагувалось 2 разів.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення cardioreo » Пон січня 30, 2012 15:51

от у мене якраз машину кидає вправо при гальмуванні, і схоже на те що задні колеса беруть першими
Аватар користувача
cardioreo
Участник движения
 
Повідомлення: 389
З нами з: Сер вересня 26, 2007 2:03
Звідки: киев, соломенка

Повідомлення Bobikus » Пон січня 30, 2012 16:02

cardioreo написав:от у мене якраз машину кидає вправо при гальмуванні, і схоже на те що задні колеса беруть першими


У мене теж, схоже це проблема усіх, хто встановлював дискові гальма на одну або дві осі, через розподіл ваги і інерцію, задні колеса розвантажуються і ловлять першими, бо натиск на колодки одинаковий. Одного разу мене мало не розвернуло у швидкісному повороті на твердому грунті. Саме це і є причиною того, чому цей клапан необхідний.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення jab » Пон січня 30, 2012 16:16

По ссылке есть описание от производителя, а продавцы они много могут наговорить :)
Что касательно перетормаживания задней оси, то как минимум передние дисковые торомоза должны быть значительно мощнее задних. Например спереди от супорта3160, а сзади от 2112. В таком варианте и регулятор не всегда нужен. Я в своем проекте значительно переношу вес на заднюю ось, максимально стараясь уравнять нагрузку.
jab
Участник форума
 
Повідомлення: 30
З нами з: Вів березня 29, 2011 11:58
Звідки: Odessa

Повідомлення Bobikus » Пон січня 30, 2012 17:05

jab написав:По ссылке есть описание от производителя, а продавцы они много могут наговорить :)
Что касательно перетормаживания задней оси, то как минимум передние дисковые торомоза должны быть значительно мощнее задних. Например спереди от супорта3160, а сзади от 2112. В таком варианте и регулятор не всегда нужен. Я в своем проекте значительно переношу вес на заднюю ось, максимально стараясь уравнять нагрузку.


Я перепрошую, але те, що передні дискові гальма міцніші від задніх барабанних це далеко не означає, що вони швидше впадають у юз. Як правило навпаки - міцніші гальма дозволяють у більшій амплітуді натиску педалі ефективно гальмувати, тобто їхати на грані юзу не блокуючи колеса. Чого не скажеш про барабанні, які клинять колесо менш контрольовано і у більшості випадків раніше ніж це роблять дискові. І це відбувається у всіх випадках установки дискових гальм як на одну так і на другу вісь. Тут є подібна тема з обговоренням, пошукайте. А щодо переносу ваги то я сумніваюся, що цим буде легко побороти перегальмовування задньої осі так точно, як це може зробити коректор тиску. Для цього треба буде перенести більшість ваги на задню вісь, тобто навантажити туди вагу, рівноцінну приблизно двом двигунам. Хоча у кожного свій шлях, осуджувати його тут буде зайвим.

jab написав:По ссылке есть описание от производителя, а продавцы они много могут наговорить :)
Ну лінк на таких продавців дали ви а не я, а щодо опису товару виробником то там теж не все зрозуміло. Зокрема фраза provide for a maximum decrease of 57% in line pressure може перекладатися як зменшення лінійного тиску на 57%, тобто тиск зменшується на 57% при умові постійного лінійного навантаження. Якщо навантаження падає чи росте, тиск може змінюватись, тобто саме так, як працює кран.

І взагалі, продаваний мною товар є гарантовано таким як я кажу і коштує так як я кажу. Його розкуповують і він є реальним дифіцитом на всіх офроудерських магазинах Європи, які я знаю. Якщо когось цікавлять характеристики інших виробів, зокрема тих, що продаються в Україні чи в Канаді, я можу спробувати провести порівняльний аналіз, але явно не в цій темі і явно не зараз. В даний момент я продаю гарантовано якісний регулятор тиску і несу гарантійну відповідальність.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення jab » Пон січня 30, 2012 17:32

Если внимателней прочитать написанное ранее, то станет очевидным, что я привожу пример по установке дисковых тормозов на обе оси. Никаких барабанов, у них о равномерности говорить сложно. Проблема у многих в том, что ставят на обе оси одинаковые по мощности супорта и диски, что и будет гарантией перетормаживания задка. И в таком случае без колдуна никак.
Просто Ваша категоричность по поводу продукции Wilwood удивила. Часто продавцы перегибают палку, в стремлении продать (это не камень в Ваш огород, это просто частая ситуация на наших просторах). Сам с продукцией Wilwood сталкивался на заряженных Subaru. Так они на порядок интересней чем стоковые 4-х поршневые от WRX.
Выходит уже офф-топ, так что прекращаю :)
jab
Участник форума
 
Повідомлення: 30
З нами з: Вів березня 29, 2011 11:58
Звідки: Odessa

Повідомлення Bobikus » Пон січня 30, 2012 17:49

jab написав:Если внимателней прочитать написанное ранее, то станет очевидным, что я привожу пример по установке дисковых тормозов на обе оси. Никаких барабанов, у них о равномерности говорить сложно. Проблема у многих в том, что ставят на обе оси одинаковые по мощности супорта и диски, что и будет гарантией перетормаживания задка. И в таком случае без колдуна никак.
Просто Ваша категоричность по поводу продукции Wilwood удивила. Часто продавцы перегибают палку, в стремлении продать (это не камень в Ваш огород, это просто частая ситуация на наших просторах). Сам с продукцией Wilwood сталкивался на заряженных Subaru. Так они на порядок интересней чем стоковые 4-х поршневые от WRX.
Выходит уже офф-топ, так что прекращаю :)


Дорогий колего, я вже говорив, що не сумніваюся в наведеному вами бренді. Мої сумніви лежать у предсталеній конструкції виробу. Ці сумніви базуються не на особистій категоричності а на словах продавця наданого Вами лінку а також на ціні та доступності наданого вами прикладу. Тому, володіючи цими знаннями вважаю, що у світі існують просто 2 конструкції таких клапанів - з регулюванням лінійного (постійного) тиску (кран) та з регулюванням змінного тиску (регулятор). Я продаю другий, ви говорите про перший. Також причиною різниці ціни та доступності двох виробів можуть бути інші фактори, які не відомі мені чи вам. Тому таку суперечку вважаю безперспективною.

P.S. Вважаю регулювання гальм. зусиль між передньою та задньою осями шляхом підбору різних супортів значно дорожчим, довшим і менш точним заняттям ніж установку вказаного клапана, де такі регулювання можна провести двома пальцями за 1 хвилину, а не поїздками на розборки і довгим підбором супортів та кріплень до них "на око". Це моя особиста думка.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення jab » Вів січня 31, 2012 13:23

Вы наверное спутали мои ссылки с предыдущими авторами :!:
По моим ссылкам с ebay продавци ничего не говорили Вам. Я их привел только как описание и фотки двух вариантов исполнения.
Line pressure переводиться в данном случае не как линейное давление, а как давление в магистрали :) Там-же указаны пределы регулировки "Pressure adjustments range from 100-1000 PSI"
По поводу стоимости комплекта не соглашусь.
Стоимость двух комплектов супортов 3160 или 3110 дороже, чем стоимость комплекта 3160 или 3110 на переднюю ось и 2112 на заднюю ось. Сам пару недель назад изучал этот вопрос и затарился комплектом на обе оси. Кстати задние планшайбы под 2112 дешевле планшайб под 3160 или 3110 (у одного и того-же производителя). Стоимость колодок под 3160 или 3110 дороже чем под 2112 аналогичного качества. Также взглянув на любой автомобиль с дисковыми тормозами на обеих осях, Вы обнаружите разницу в супортах и размерах тормозных дисков (задние всегда заметно меньше по размеру) даже в паре с регулятором давлений. Что касательно ценообразования, то с учетом накладных расходов магазинов в европе, они разумеется будут дороже по сравнению с частными продавцами на таких международных торговых площадках, как ebay, amazon etc.
В моем комплекте (перед - супорта Газель, диски 3160; зад - супорта 2112, диски 3160) есть еще один бонус. На задних планшайбах крепления под 2 супорта 2112, второе крепление будет использовано под раздельный гидроручник. В таком случае получаем не только гидроручник, но и ручную межколесную "блокировку" на задней оси. Такой комплект меньше по размерам и легче по весу. Разумеется этой мой выбор, который я никому не навязываю и не считаю единственно верным :roll:

P.S. Для меня это не спор или перепалка, а диалог :P В любом случае большее количество предложений товаров сулит выгоды покупателям :mrgreen:
jab
Участник форума
 
Повідомлення: 30
З нами з: Вів березня 29, 2011 11:58
Звідки: Odessa

Повідомлення gleb » Вів січня 31, 2012 14:34

Оресте, це звичайний редукцийний клапан.
Такого добра валом на фірмах із продажу компонентів промислової гідравліки будь-якої країни-виробника, навіть Харківського. І наявність ручного маховичка зовсім не принципова.
ГАЗ 69
Аватар користувача
gleb
Участник форума
 
Повідомлення: 186
З нами з: Пон грудня 28, 2009 14:09
Звідки: Киев, Оболонь

Повідомлення Bobikus » Вів січня 31, 2012 15:45

jab написав:Вы наверное спутали мои ссылки с предыдущими авторами :!:
По моим ссылкам с ebay продавци ничего не говорили Вам. Я их привел только как описание и фотки двух вариантов исполнения.
Line pressure переводиться в данном случае не как линейное давление, а как давление в магистрали :) Там-же указаны пределы регулировки "Pressure adjustments range from 100-1000 PSI"
По поводу стоимости комплекта не соглашусь.
Стоимость двух комплектов супортов 3160 или 3110 дороже, чем стоимость комплекта 3160 или 3110 на переднюю ось и 2112 на заднюю ось. Сам пару недель назад изучал этот вопрос и затарился комплектом на обе оси. Кстати задние планшайбы под 2112 дешевле планшайб под 3160 или 3110 (у одного и того-же производителя). Стоимость колодок под 3160 или 3110 дороже чем под 2112 аналогичного качества. Также взглянув на любой автомобиль с дисковыми тормозами на обеих осях, Вы обнаружите разницу в супортах и размерах тормозных дисков (задние всегда заметно меньше по размеру) даже в паре с регулятором давлений. Что касательно ценообразования, то с учетом накладных расходов магазинов в европе, они разумеется будут дороже по сравнению с частными продавцами на таких международных торговых площадках, как ebay, amazon etc.
В моем комплекте (перед - супорта Газель, диски 3160; зад - супорта 2112, диски 3160) есть еще один бонус. На задних планшайбах крепления под 2 супорта 2112, второе крепление будет использовано под раздельный гидроручник. В таком случае получаем не только гидроручник, но и ручную межколесную "блокировку" на задней оси. Такой комплект меньше по размерам и легче по весу. Разумеется этой мой выбор, который я никому не навязываю и не считаю единственно верным :roll:

P.S. Для меня это не спор или перепалка, а диалог :P В любом случае большее количество предложений товаров сулит выгоды покупателям :mrgreen:
Ну це вже по ділу :) Перепрошую, справді поплутав лінк, але, сподіваюся, це нічого не змінило. Згоден у цьому варіанті є плюси, але врахуйте, що при виборі розміра, діаметра, натиску супорта на колодки на заводський автомобіль проводяться довгі лабораторні виміри, враховуються сотні правил, законів та фізичних процесів. Тому я далі підставляю під сумнів точність такого "вгадування". Говорю, не висмоктуючи з пальця, колись я теж намагався підставити задні дискові гальма, у мене нічого не вдалося. Як вихід з ситуації - поставив нерегульований клапан, але навіть і це не врятувало - при пустій машині задок ловив першим, при навантаженій не входив в юз навіть при натиску на педаль зі всієї сили.

Оресте, це звичайний редукцийний клапан.
Такого добра валом на фірмах із продажу компонентів промислової гідравліки будь-якої країни-виробника, навіть Харківського. І наявність ручного маховичка зовсім не принципова.
Тобто він нічого не регулює? Навіщо він?! Які є дешевші замінники? Я цікавлюся серйозно, у мене ще є можливість повернути, або перепродати у Польщв, там є ще який попит. Але це якщо я побачу доречність бо поки її не бачу ;)
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Далі

Повернутись до Частные объявления

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість

cron