Цього року серійному виробництву УАЗ-452 виповнюється п’ятдесят років. Незважаючи на такий солідний вік моделі, ентузіастів-аматорів УАЗ вистачає у всьому світі і сьогодні. В Японії, наприклад, активно розвивається рух, пов’язаний з тюнінгом УАЗ. Найбільше закордонних шанувальників у УАЗ-452 було свого часу не де-небудь, а в Італії. На батьківщині Ferrari і Lamborghini продавалася ця машина в двох варіантах: з радянським мотором і з дизелем Peugeot потужністю 78 к.с. Найбільшим попитом користувалися вантажні фургони з французьким двигуном, пише autodriving.net.
Ательє Schieppati пропонувало УАЗ-452 в двох варіантах — Adventure Camper і дорожчий Safari. У обох стеля була піднята на 40 сантиметрів. Всередині була облаштована кухня з плитою, раковиною і холодильником. Опційно Schiepatti встановлювали навіть біотуалет. Машина була розрахована на комфортне облаштування чотирьох-п’яти чоловік. У 1983 році один з таких УАЗів відправився на змагання в Сахару, де змагався з аналогічними Renault і Iveco і втримав впевнену перемогу за всіма параметрами.
Фірма Grand Erg подарувала італійцям «Буханець» в модифікаціях Thule і Tundra. Перший виготовлявся на базі вантажного УАЗ-452Д. Вантажний (тепер уже житловий) модуль оснастили поліпшеною термо- і шумоізоляцією, повноцінною кухнею і душем. Модифікація Tundra призначалася для більш холодних регіонів. У вісімдесятих роках брати Марторелла, головні ентузіасти УАЗ у всьому Середземномор’ї, навіть здійснили експедицію до Ісландії. У цій подорожі кемпер УАЗ Tundra проїхав майже 25 000 кілометрів.
Фірма Caba запропонувала свою версію УАЗ-452, мабуть, найвишуканішу з усіх італійських «буханців». Автомобіль отримав підйомний дах і дійсно розкішний на ті часи салон з гарними меблями, обробкою з рідкісних порід дерев і високоякісної тканини.
Майстри з італійського ательє Arca примудрилися розділити житловий простір УАЗ-452 (площею всього сім квадратних метрів) на три повноцінних кімнати: кухню з усіма зручностями, обладнаний сан-вузол і кімнату відпочинку з зручними спальними місцями і навіть шафою для одягу. Багажне відділення було вміло організоване над кабіною водія. Рекламники з Arca особливо рекомендували свою модифікацію «Буханця» мисливцям — через зручно розташований люк з відкидною кришкою в стелі будинку на колесах.
Источник
http://autotheme.info/news/9751-uaz-dac ... hitlo.html
Хрен, положенный на мнение окружающих, гарантирует спокойную и счастливую жизнь.(Ф.Раневская)