Айри написав:http://nnm.ru/blogs/winfast/ratibor/
Более гармонично выглядит чем предыдущий екземпляр.
Модератор: Модераторы форума
Айри написав:http://nnm.ru/blogs/winfast/ratibor/
А мені чомусь не подобаеться якийсь з низу дуже розкритийаир болотный написав:Айри написав:http://nnm.ru/blogs/winfast/ratibor/
Более гармонично выглядит чем предыдущий екземпляр.
Там є фото Газельок так у них передній міст від Мтз-82 старого зразку так там бортові редуктори не дуже надійні та й кріплення якесь примитивне -друге діло Уази зроблені як на мене по умуOlexa написав:Дурниці це все. І маленкий кузов на величезній основі, і важкі мости від ГАЗ-66 з ніяким дорожнім просвітом.
Ось правильні всюдиходи: http://www.zgt.ru/index.php?id=28 (там і ГАЗ-66 не на своїх мостах).
А ось їхні правильні мости (у випадку УАЗа):
Nikola написав:Там є фото Газельок так у них передній міст від Мтз-82 старого зразку так там бортові редуктори не дуже надійні та й кріплення якесь примитивнеOlexa написав:Ось правильні всюдиходи: http://www.zgt.ru/index.php?id=28 (там і ГАЗ-66 не на своїх мостах).
Olexa написав:MudMax написав:Смущает в этой затее то, что клиренс у этого чудища по идее примерно такой же, как у УАЗика на военных мостах и 31" резине.
А маса набагато більша.
Насчот шин згоден а от переїзд з гори і через рівчак то передні колеса мажуть піти під себе бо получаеться високе П-плечеOlexa написав:Ну, там великі шини низького тиску. Наскільки я розумію, вони перебирають на себе частину функій підвіски. Колись навіть бачив варіант з цупким кріпленням передніх мостів МТЗ до рами.
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість