Сторінка 1 з 1

коробка чи счеплення чи все разом

ПовідомленняДодано: Вів вересня 25, 2012 16:35
sansanichd
патріот 2007 року набігав 114 тис коли врубаеш 1 передачу здаеться ніби головний вал підштовхуеш ніби він болтаеться, коли переключаеш на 2-3 тріщить(якусь секунду-дві) особливо якщо перегазуеш (грішу на синхронізатори). А інколи їдиш спокійно нікого не чіпаеш тіпане 2-3 рази і їде собі далі ніби счеплення просковзнуло. Такі явища вже більше року, навчився на них не звертати увагу, але всеодно цікаво що це може бути і в яку копієчку воно мені можє вилитися.

Re: коробка чи счеплення чи все разом

ПовідомленняДодано: Чет жовтня 04, 2012 15:31
Bobikus
Буває таке, що мастило через перегрів і зношування втрачає свої фрикційні здатності. Рекомендую розпочати з заливання трансмісійного мастила 95w140, на ньому навіть легко зношені синхронізатори починають працювати як нові. Це щодо хрипу, перемикань ітд. А от щодо ривків - тут вже важче, навряд чи це кпп.

Re: коробка чи счеплення чи все разом

ПовідомленняДодано: П'ят жовтня 05, 2012 1:33
no exit
в нашу коробку незя лить синтетику токо GL4

Примерно тоже самое началось после зимы
замена масла , без изменений
присадка ХАДО , ну чето поменялось в лудшую сторону НО всеравно звуки грюки
НА СВОЙ СТРАХ И РИСК
ПОВТАРЯЮ ,СВОЙ, НЕ РЕКОМЕНДАЦИЯ :!: :!: :!:

залил декстрон три

и все, скаждым днем все тише, приятний , инамано :wink:

с рывками можно бороться заменой сцепления НО если хочется оттенуть этот рамантический момент
НА СВОЙ СТРАХ И РИСК
трогаемся в накате чутчуть выжемаем сцепление чтоб вело и даем обороты до хороктерного запаха сцепления потом едим переключая передаи почаше чтоб не залипло :wink:
метод варвроский но мне помогло :wink:

Re: коробка чи счеплення чи все разом

ПовідомленняДодано: П'ят жовтня 05, 2012 12:05
hellcat
no exit написав:в нашу коробку незя лить синтетику токо GL4


Макс, GL4 это спецификация по присадкам, может быть синтетика соответствующая GL4 (Castrol Taf-X, например, вязкость 75w140). GL5 съест синхронизаторы.
Есть трансмиссионки, удовлетворяющие требованиям GL4 и GL5 одновременно (GL4/5), их можно лить и в коробку, и в мост.

Re: коробка чи счеплення чи все разом

ПовідомленняДодано: П'ят жовтня 05, 2012 15:24
sansanichd
Я міняв правда не памятаю на яке, а пройшов тільки 13 тис. км. жирно так часто мінят а от добавити присадку це вихід.

Re: коробка чи счеплення чи все разом

ПовідомленняДодано: П'ят жовтня 05, 2012 20:33
no exit
hellcat написав:
no exit написав:в нашу коробку незя лить синтетику токо GL4


Макс, GL4 это спецификация по присадкам, может быть синтетика соответствующая GL4 (Castrol Taf-X, например, вязкость 75w140). GL5 съест синхронизаторы.
Есть трансмиссионки, удовлетворяющие требованиям GL4 и GL5 одновременно (GL4/5), их можно лить и в коробку, и в мост.


во такими совместимыми маслами типА по луЧше я и доигрался до скрежита на переключениях
кстати не я один так что спецификация то оно да но лить стоит то что док прописал
и не равняйте коробку патра с 469 она корейская и синхроны походу там не любят полудше

Re: коробка чи счеплення чи все разом

ПовідомленняДодано: Суб жовтня 06, 2012 10:10
hellcat
А что за масла то были, не помнишь? Я GL4/5 какое-то только в мост лил один раз, а так всегда кастрол - Taf-x в коробку и раздатку (оно кстати 75w90, я наврал сверху), Saf-x - в мост. Не так уж и дорого, если ничего не течет сильно.

Re: коробка чи счеплення чи все разом

ПовідомленняДодано: Нед жовтня 07, 2012 22:30
no exit
Кастролка для трансмисси саф ик очень хорошо, но ты не забывай, что у нас корейская коробка, а у тебя НАША, сделоно в СССР, она и на_подсолнечном доедет, а только потом сдохнет, а нам, как практика показала, шаг влево-вправо гемор на .... :wink: