Я би не поспішав котити діжку на корейську роздатну коробку.
Нагадаю, що корейська коробка передач Dymos — один з невід’ємних факторів, без яких Патріот не став би тим, чим він став (а так і залишився би іграшкою для диваків, що люблять лежати під нею й крутити гайки, як був 3160, яких за 10 (!) років у Києві назбиралося від сили три штуки, тоді як Патріотів за такий же термін — разів у
сто більше). Ця коробка у порівнянні з Арзамаською (яка навіть протягом гарантійного терміну встигала зламатися кілька разів) — просто небо і земля.
Нагадаю, що
корейський вакуумний підсилювач гальм — небо і земля у порівнянні з штатним російським.
Сумісний німецько-російський гідропідсилювач керма ZF — на голову вищий за Борисівський.
Іранська торпедо — не порівняти зі старою Симбірівською із зазорами в півсантиметра й шурупами наголо.
Практично все, що в УАЗі міняли з російського на не російське, йшло йому на відчутну користь. То й не поспішайте із припущеннями.
P. S. На фото нової роздатної коробки по правому борту видно прикручений, але не задіяний кронштейн. Можливо, для захисту, який знято для показу?
P. P. S. Кришка картера заднього моста SsangYong Rexton така схожа на кришку картера моста Спайсер... Може, УАЗ колись почне робити мости не з гівняного пластичного російського металу, як зараз?