2013 год изменения

Раздел для обсуждения вопросов, связанных с моделями "60-й" серии: 3160, 3162 (Симбир), 3163 (Патриот)

Модератор: Модераторы форума

Re: 2013 год изменения

Повідомлення Olexa » Нед серпня 11, 2013 22:02

Патровод написав:Планируется что раздатка будет с межосевым дифференциалом и, видимо, с многорядной цепью. (Означает ли это что УАЗ Патриот станет вида "full-time" мы узнаем уже в текущем году (Узнали - не будет, во всяком случае пока)

Так у специфікації на зображенні вище і написано, власне, що Driving Type PartTime.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Re: 2013 год изменения

Повідомлення nosar » Пон серпня 12, 2013 7:55

Всем привет Мда здаеться мине шро лЕГЕНДАРНЫЙ БОБЫРЬ ПОТИХОНЬКУ ХОТЯТ ПРЕВРАРАТИТЬ ВкОРЕЙСКИЙ аСфальтник само слово Многоядерная Цепь, как круто звучит и где берурт еев Корее да там жипов никогда не делали ( там тока многоядерный процессоры еа компы ставят ) не тшоб с доджа и форда поставитиьт. ПриВЕТ вОва короче асфальт на дом Родной.
ПривЕТ ВоВа.
Фотки Тута http://www.nosar.io.ua/
ШниВА ГАвмНО
UT4UJA
Аватар користувача
nosar
Участник движения
 
Повідомлення: 301
З нами з: Суб листопада 15, 2008 14:06
Звідки: KIEV

Re: 2013 год изменения

Повідомлення Olexa » Вів серпня 13, 2013 23:31

Я би не поспішав котити діжку на корейську роздатну коробку.

Нагадаю, що корейська коробка передач Dymos — один з невід’ємних факторів, без яких Патріот не став би тим, чим він став (а так і залишився би іграшкою для диваків, що люблять лежати під нею й крутити гайки, як був 3160, яких за 10 (!) років у Києві назбиралося від сили три штуки, тоді як Патріотів за такий же термін — разів у сто більше). Ця коробка у порівнянні з Арзамаською (яка навіть протягом гарантійного терміну встигала зламатися кілька разів) — просто небо і земля.

Нагадаю, що корейський вакуумний підсилювач гальм — небо і земля у порівнянні з штатним російським.

Сумісний німецько-російський гідропідсилювач керма ZF — на голову вищий за Борисівський.

Іранська торпедо — не порівняти зі старою Симбірівською із зазорами в півсантиметра й шурупами наголо.

Практично все, що в УАЗі міняли з російського на не російське, йшло йому на відчутну користь. То й не поспішайте із припущеннями.

P. S. На фото нової роздатної коробки по правому борту видно прикручений, але не задіяний кронштейн. Можливо, для захисту, який знято для показу?

P. P. S. Кришка картера заднього моста SsangYong Rexton така схожа на кришку картера моста Спайсер... Може, УАЗ колись почне робити мости не з гівняного пластичного російського металу, як зараз?
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Re: 2013 год изменения

Повідомлення Саид » Сер серпня 14, 2013 7:36

Olexa написав:...
Іранська торпедо
...

Где?
Аватар користувача
Саид
Член клуба
 
Повідомлення: 3075
З нами з: Сер лютого 28, 2007 17:44
Звідки: Киев, Лукьяновка
Машина: УАЗ 3163

Re: 2013 год изменения

Повідомлення Olexa » Сер серпня 14, 2013 8:02

Саид написав:
Olexa написав:...
Іранська торпедо
...

Где?

В Патріотах з моменту початку їх випуску (2005 рік). Не знав? Дивився зверхньо на іранські Samand'и? :)

Локалізували лише минулого року, "покращивши", зокрема, викиданням штурманської ручки та верхнього бардачка (і то, підозрюю, завдяки перенесенню до Нижнього Новгорода свого виробництва Даймлером-Бенцем).
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Re: 2013 год изменения

Повідомлення Саид » Сер серпня 14, 2013 8:29

Olexa написав:В Патріотах з моменту початку їх випуску (2005 рік). Не знав?
...

Не знал. Более того - даже представить себе не мог, что россияне для моего УАЗа закажут комбинацию приборов и МУС в Латвии, а остальную "торпеду" - в Иране...
Аватар користувача
Саид
Член клуба
 
Повідомлення: 3075
З нами з: Сер лютого 28, 2007 17:44
Звідки: Киев, Лукьяновка
Машина: УАЗ 3163

Re: 2013 год изменения

Повідомлення Olexa » Сер серпня 14, 2013 8:38

Саид написав:комбинацию приборов и МУС в Латвии, а остальную "торпеду" - в Иране...

Ці вузли виготовляються за принципово різними технологіями й на принципово різному обладнанні, дарма що стоять разом.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Re: 2013 год изменения

Повідомлення Саид » Сер серпня 14, 2013 8:51

Olexa написав:
Саид написав:комбинацию приборов и МУС в Латвии, а остальную "торпеду" - в Иране...

Ці вузли виготовляються за принципово різними технологіями й на принципово різному обладнанні...

Электронику и пластик? По разным технологиям? На разном оборудовании? :shock:
Товарищ КО? :D
P.S. Как говорил один мой знакомый,
я може й п'яниця, але ж не дибіл...

:D
Аватар користувача
Саид
Член клуба
 
Повідомлення: 3075
З нами з: Сер лютого 28, 2007 17:44
Звідки: Киев, Лукьяновка
Машина: УАЗ 3163

Re: 2013 год изменения

Повідомлення Olexa » Сер серпня 14, 2013 8:56

Ну, я-то що, ти ж написав, що уявити собі не міг, що вони робляться не в одному місці, я й пояснив. :)
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Re: 2013 год изменения

Повідомлення Саид » Сер серпня 14, 2013 9:21

В одном или нет, но "через одно место" - факт.
Аватар користувача
Саид
Член клуба
 
Повідомлення: 3075
З нами з: Сер лютого 28, 2007 17:44
Звідки: Киев, Лукьяновка
Машина: УАЗ 3163

Re: 2013 год изменения

Повідомлення Olexa » Сер серпня 14, 2013 9:44

Саид написав:В одном или нет, но "через одно место" - факт.

Я б не переймався. Стандартизація й глобалізація. Он німецький виробник кабелів Leoni має свій найбільший завод з виробництва кабелів для автомобільної промисловості у Стрию. А німецький LUK, за чутками, робить зчеплення для конвеєра BMW у РФ (і для конвеєра УАЗ, до речі, принаймні, робив).

З’явилося якісне виробництво торпедо в РФ — стали замовляти торпедо в РФ, покращивши логістику, як це написано за посиланням на "За кермом" вище.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Re: 2013 год изменения

Повідомлення nosar » Сер серпня 14, 2013 10:11

Всем привет коллеги надо определяться Новый Патриот 013 Гавмно или нет Если Гавмно , то пролддолжаем мусолить если нет то начинаеим Ехат Привет Вова
ПривЕТ ВоВа.
Фотки Тута http://www.nosar.io.ua/
ШниВА ГАвмНО
UT4UJA
Аватар користувача
nosar
Участник движения
 
Повідомлення: 301
З нами з: Суб листопада 15, 2008 14:06
Звідки: KIEV

Re: 2013 год изменения

Повідомлення myshketer » Сер серпня 14, 2013 11:04

Не факт, что в модели 2014 года будет такой же агрегат. Но то, что конструкторы экспериментируют, меня лично радует. Да и много кто берет Патриот, чтобы ездить не в ТРх, а иметь красивый и вместительный экспедиционник.
Виват, Патриот!
Долина залита солнечным светом,
Ветер холодный играет со снегом,
С горы спускается УАЗ, неторопливо.
Аватар користувача
myshketer
Участник движения
 
Повідомлення: 859
З нами з: Суб липня 04, 2009 12:24
Звідки: Львов, Сихов

Re: 2013 год изменения

Повідомлення Olexa » Сер серпня 14, 2013 15:41

А ось ще слайди роздатної коробки Dymos:


1pIQ.jpeg

І взагалі почитати за посиланням цікаво. Зокрема, поки що залишається комплектація і зі старою роздатною коробкою.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Re: 2013 год изменения

Повідомлення Патровод » Сер серпня 14, 2013 17:46

Olexa написав:Практично все, що в УАЗі міняли з російського на не російське, йшло йому на відчутну користь.

myshketer написав:Не факт, что в модели 2014 года будет такой же агрегат. Но то, что конструкторы экспериментируют, меня лично радует. Да и много кто берет Патриот, чтобы ездить не в ТРх, а иметь красивый и вместительный экспедиционник.
Виват, Патриот!

сто пудов

лично я как обычный юзер (не спортсмен не отчаянный жипер да и вобще по пояс в воду не ныряю) рад за все новшества, и за РК с понижением 2,5 и за то, что стояночный тормоз не гидро-, а на тросах, и за ГП 4.625 (не пойму зачем?). Привод включения рк как-то неуверенно висит, но посмотрим как будет на практике, только вот хабы мне кажется нужны...
так вот, имхо, если патрик и превращается в паркетник, то очень очень медленными шажками, судя по "новым" передаточным числам трансмиссии и отсутствием муфт. стоит одеть не штатную резину и включить рк как этот псевдопаркетник будет переть как с цепи сорвавшийся, мега зверь :shock:
Патровод
Участник форума
 
Повідомлення: 113
З нами з: Суб вересня 29, 2012 17:06

Поперед.Далі

Повернутись до 3160, 3162 (Симбир), 3163 (Патриот)

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість