ЗМЗ V8 на Патриот

Раздел для обсуждения вопросов, связанных с моделями "60-й" серии: 3160, 3162 (Симбир), 3163 (Патриот)

Модератор: Модераторы форума

Re: ЗМЗ V8 на Патриот

Повідомлення Olexa » Вів травня 28, 2013 11:41

Патровод написав:
Olexa написав:
Патровод написав:газ 3308 садко - как готовое решение :wink:

В нього немає постійного повного приводу, й мости габаритні й важкі.

Имелась ввиду не его трансмиссия, а полностью авто

Почали всього лише з того, щоби зробити Патріота економічнішим, і в потрібних випадках отримати кращий крутний момент, а прийшли до вантажівки. :)
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Re: ЗМЗ V8 на Патриот

Повідомлення Патровод » Вів травня 28, 2013 17:32

Olexa написав:Почали всього лише з того, щоби зробити Патріота економічнішим, і в потрібних випадках отримати кращий крутний момент, а прийшли до вантажівки. :)

Читал про то что нужно будет подружить мотор с КПП (и еще с РК если другая КПП будет) вот и навеяло... :D
Патровод
Участник форума
 
Повідомлення: 113
З нами з: Суб вересня 29, 2012 17:06

Re: ЗМЗ V8 на Патриот

Повідомлення Olexa » Вів травня 28, 2013 20:19

ЯНКИ написав:А что - можно сделать фуллтайм из раздатки УАЗа?

А як? :) Для постійного повного приводу обидва кардани мають бути на вторинному валу (розірваному) через диференціал, з можливістю блокування цього диференціала, а з первинного валу обертання має передаватися з можливістю пониження.

rk_uaz.jpg
РК УАЗ

rk_niva.jpg
РК Нива

rk_gazel.jpg
РК Газель

Доречі, вихід заднього кардану буде навпроти виходу переднього. Тобто, теж не по центру.

ЯНКИ написав:и перечулковывать мост на другую сторону?

А чи можна його при цьому зробити з матеріалу... менш пластичного, чи що?

ЯНКИ написав:Фуллтайм для V8 это спасение трансмиссии - читал про ниву, что конструкторы фултайм сделали спецом из за слабых жигулёвских мостов.

Теж таке читав.

А ручникові таки доведеться стати гідравлічним. Добре, що гідравлічні ручники тепер мають з'явитися і як штатні. Менше питань.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Re: ЗМЗ V8 на Патриот

Повідомлення Olexa » Вів травня 28, 2013 20:35

Voditel написав:а двигло лучше от ПАЗ 4.7, кстати есть инжекторная версия но встречается крайне редко.

Нстільки рідко, що навіть ЗМЗ приховує її існування.

На Уазбуці писали про трансплантацію 406-го (читай: 409-го) інжекторизма на ПАЗівську вісімку. Це не воно, раптом? Тоді воно практично не зустрічається, лише робиться власноруч.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Re: ЗМЗ V8 на Патриот

Повідомлення Olexa » Вів травня 28, 2013 21:43

Патровод написав:Выходит, если будет стоять восьмера, будь-то 511, или же 5233,

А он в ЗМЗ на сайті ще 513 є. Якраз від Садка. Щоправда, практичні показники такі самі, як і в 511, а вага чомусь більша.

Патровод написав:то при максимальном крутящем моменте даймос будет работать на пределе, а если еще и тюнинговать мотор, то КП вообще в дрова?

А якщо РК все одно через кардан, а Даймос на це не розрахований, може, повивчати, з якими коробками використовуються ці двигуни штатно?
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Re: ЗМЗ V8 на Патриот

Повідомлення Olexa » Вів травня 28, 2013 21:55

alvaso написав:
Voditel написав:Сэр Вы ошиблись. Самый крутильный, из карбюраторных вот этот http://www.zmz.ru/production/engine/523310.

Сэр, ошибаетесь именно Вы. Ибо диаметр и ход поршня у ЗМЗ-5233.10/5234.10 - 92x88, а у ЗМЗ-511.10 - 92x80, что явно говорит нам о коротком ходе поршня!

А про що говорять нам значення 30 кг та 32 кг при 2000-2500 обертів за хвилину в графі "Максимальний крутний момент брутто" для 511 та 5233 відповідно? Чи не про те, що крутний момент в 5233 більше, ніж в 511?

alvaso написав:И почитайте темку по самодельным догонялкам на форуме газ-24.ком. Там тема крутильности змз восьмерок обсосана каждым форумчанином.

На якому-якому форумі?

Що таке "крутний" для недоприводів? Той, що швидко розкручується до високих обертів? А що таке "крутний" для повноприводів? Той, що видає найбільший крутний момент на найменших обертах протягом тривалого часу. Це не одне й те саме, хіба ні?
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Re: ЗМЗ V8 на Патриот

Повідомлення Olexa » Вів травня 28, 2013 22:52

Тут газонщики щось по своїх п’ятиступках перетирали: http://www.gaz66.ru/forum3/viewtopic.php?f=29&t=6335 Схоже, там тонкощі з копусами, первинними валами.

Перелік КПП ГАЗ Валдай, Садко: http://www.gazgroup.ru/buyers/pgs/gaz/?p=3743 Характеристики однакові, а модифікацій, в залежности від машин та двигунів, чимало. Мабуть, ті самі корпуси, вали.

Звернув увагу, що в них робочий циліндр зчеплення буває зверху корпуса зчеплення: http://bestmodels.ascon.ru/bestmodels/17013/1701301.jpg Це хіба на пуголовка таке, на Патріота потрібно збоку.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Re: ЗМЗ V8 на Патриот

Повідомлення Патровод » Сер травня 29, 2013 10:48

Olexa написав:Перелік КПП ГАЗ Валдай, Садко: http://www.gazgroup.ru/buyers/pgs/gaz/?p=3743 Характеристики однакові, а модифікацій, в залежности від машин та двигунів, чимало. Мабуть, ті самі корпуси, вали.

с такими передаточными числами и понижайка не нужна :o
Патровод
Участник форума
 
Повідомлення: 113
З нами з: Суб вересня 29, 2012 17:06

Re: ЗМЗ V8 на Патриот

Повідомлення Olexa » Сер травня 29, 2013 14:15

Патровод написав:
Olexa написав:Перелік КПП ГАЗ Валдай, Садко: http://www.gazgroup.ru/buyers/pgs/gaz/?p=3743 Характеристики однакові, а модифікацій, в залежности від машин та двигунів, чимало. Мабуть, ті самі корпуси, вали.

с такими передаточными числами и понижайка не нужна :o

Ага, мінус п’ята передача. В цієї пряма п’ята, а в Даймоса — четверта. Не комільфо.

Доречі, передатні числа Газелівської РК — 1,07 та 1,86. Тобто, ще додаткове пониження.

А що стосується Газелівської КПП, то газелісти хають її за ненадійність, і дивляться на Даймос: http://www.gazelleclub.ru/forum/topic/4 ... pp-gazeli/ :)
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Re: ЗМЗ V8 на Патриот

Повідомлення Патровод » Чет травня 30, 2013 10:34

Olexa написав:Ага, мінус п’ята передача. В цієї пряма п’ята, а в Даймоса — четверта. Не комільфо.

Доречі, передатні числа Газелівської РК — 1,07 та 1,86. Тобто, ще додаткове пониження.

Кстати, насколько мне известно восьмерочные змз менее оборотистые, чем тот же 409, и если на 409 3000 об. мин это нормально, то на 5233 (имхо) это запредел (и к тому же максимальный кр. момент описанный на сайте достигается на 2000-2500 об. мин.) , так вот, если все так, то на 2-2,5 тыс. об. мин. на стоковой резине, даже если это будет 5 передача даймоса с передаточным числом 0,88, то (опять же имхо) максимальная скорость авто будет 70-80 км/ч. тоже не очень интересно :?
ПС: ставить большие колесья?
Патровод
Участник форума
 
Повідомлення: 113
З нами з: Суб вересня 29, 2012 17:06

Re: ЗМЗ V8 на Патриот

Повідомлення Olexa » Чет травня 30, 2013 10:50

Olexa написав:На Уазбуці писали

Модернизация ЗМЗ V8 — ще одна тема на Уазбуці, всього лише вдвічі менш гігантська. :)
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Re: ЗМЗ V8 на Патриот

Повідомлення ЯНКИ » Чет травня 30, 2013 13:01

Патровод написав:
Olexa написав:Ага, мінус п’ята передача. В цієї пряма п’ята, а в Даймоса — четверта. Не комільфо.

Доречі, передатні числа Газелівської РК — 1,07 та 1,86. Тобто, ще додаткове пониження.

Кстати, насколько мне известно восьмерочные змз менее оборотистые, чем тот же 409, и если на 409 3000 об. мин это нормально, то на 5233 (имхо) это запредел (и к тому же максимальный кр. момент описанный на сайте достигается на 2000-2500 об. мин.) , так вот, если все так, то на 2-2,5 тыс. об. мин. на стоковой резине, даже если это будет 5 передача даймоса с передаточным числом 0,88, то (опять же имхо) максимальная скорость авто будет 70-80 км/ч. тоже не очень интересно :?
ПС: ставить большие колесья?


у меня по расчётам на 2500 при 0,88 пятой передачи и 4,1 главной пары с колесом 31" получается 102км\ч
Что вы за человек? У вас нет ничего положительного! - У меня нет ничего положительного? А реакция Вассермана?
http://yanky-ua.blogspot.com
NISSцатьUAZег
Аватар користувача
ЯНКИ
Участник движения
 
Повідомлення: 1202
З нами з: П'ят грудня 02, 2005 15:30
Звідки: Киев, штат Оболонь

Re: ЗМЗ V8 на Патриот

Повідомлення Патровод » Чет травня 30, 2013 15:09

ЯНКИ написав:у меня по расчётам на 2500 при 0,88 пятой передачи и 4,1 главной пары с колесом 31" получается 102км\ч

тоже посчитал, при тех же параметрах получилось также 102 кмч
на штатных (245/70р16) при 2500 об. мин. - 98 кмч, при 2000 об. мин. - 78 кмч

по расчетам разница по скорости из-за колес дала 4кмч, но это на бумаге, а как на самом деле...
Olexa написав:Ага, мінус п’ята передача. В цієї пряма п’ята, а в Даймоса — четверта. Не комільфо.

Зато можно будет с 3 трогаться :D
Патровод
Участник форума
 
Повідомлення: 113
З нами з: Суб вересня 29, 2012 17:06

Re: ЗМЗ V8 на Патриот

Повідомлення Патровод » Чет травня 30, 2013 15:19

Olexa написав:
Olexa написав:На Уазбуці писали

Модернизация ЗМЗ V8 — ще одна тема на Уазбуці, всього лише вдвічі менш гігантська. :)

В одном из постов предложили перевернуть раздатку на уазе и тем самым сделав ее повышающей :lol: и на четвертой или на 5 передаточное число было бы 0,68 кажется, но пост не поддержали так как обсуждался V8
Патровод
Участник форума
 
Повідомлення: 113
З нами з: Суб вересня 29, 2012 17:06

Re: ЗМЗ V8 на Патриот

Повідомлення ЯНКИ » Чет травня 30, 2013 15:43

проблем со скоростью нет, 100-120 будет ехать, особенно если ставить 32" (265-75-16).
вопрос в стыковке с даймосом и полноприводной раздаткой, чтобы разгрузить мосты
газелевская раздатка не годится - у неё выход на передок с другой стороны и редкий зверь по з\ч
хотя конечно можно втыкнуть патрулёвские мосты с ГП 3,9 от бензинок и забыть про фултайм, но бюджет...
Что вы за человек? У вас нет ничего положительного! - У меня нет ничего положительного? А реакция Вассермана?
http://yanky-ua.blogspot.com
NISSцатьUAZег
Аватар користувача
ЯНКИ
Участник движения
 
Повідомлення: 1202
З нами з: П'ят грудня 02, 2005 15:30
Звідки: Киев, штат Оболонь

Поперед.Далі

Повернутись до 3160, 3162 (Симбир), 3163 (Патриот)

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість