Гул та вібрація, або від чого підходить зчеплення

Раздел для обсуждения вопросов, связанных с моделями "60-й" серии: 3160, 3162 (Симбир), 3163 (Патриот)

Модератор: Модераторы форума

Гул та вібрація, або від чого підходить зчеплення

Повідомлення Vlodko » Пон грудня 03, 2007 12:05

Вітаю всіх Уазоводів та особливо Патріотоводів!
Недавно поміняли ми з батьком нашого Хантера на нового Патріота (Limited 2007), тепер хочу порадитись з першопрохідцями на що потрібно вважати, що пильнувати, що міняти, аби не вчитись на своєму досвіді (чомусь виходе завжди дорожче).
Поки наїздили 2600 км. і є дві проблемки.
1) Коли за швидко переходжу на 3-ю. передачу (до 60 км/г) і даю більше газу, коробка починає несамовито вити, таке саме і з 4-ю. передачею.
Таке у всіх Патрах?
2) На рівній дорозі на швидкості 80-105 км/г відчувається досить сильна вібрація та гул у салоні. Колеса ми збалансували одразу після купівлі, але у майстерні сказали що колеса мають еліпс.
Чи є таке можливим? Хоча я десь читав що люди рекомендують відразу поміняти заводські російські шини на імпортні. Чи може хтось це підтвердити, або спростувати?
А в загальному автомобіль хороший, це вже далеко не Хантер, він справді великий та місткий, ледве впхали його в гараж.
Жду Ваших відгуків, заздалегідь вдячний.
Аватар користувача
Vlodko
Участник форума
 
Повідомлення: 44
З нами з: П'ят вересня 07, 2007 23:33
Звідки: Івано-Франківськ

Re: Гул та вібрація.

Повідомлення Саид » Пон грудня 03, 2007 15:14

Vlodko написав:1) Коли за швидко переходжу на 3-ю. передачу (до 60 км/г) і даю більше газу, коробка починає несамовито вити, таке саме і з 4-ю. передачею.
Таке у всіх Патрах?


На всіх, хто ще не поміняв зчеплення на імпортний аналог. Тобто доведено - виття та гуркіт не від коробки. Або я не так зрозумів питання...

2) На рівній дорозі на швидкості 80-105 км/г відчувається досить сильна вібрація та гул у салоні. Колеса ми збалансували одразу після купівлі, але у майстерні сказали що колеса мають еліпс.


Можливо й таке, але існує також твердження, що на нових машинах (тобто до 0-го ТО) поняття про розвал-сходження взагалі відсутнє.
До речі:
http://www.patriot4x4.ru/forum/index.php?showtopic=1766
Аватар користувача
Саид
Член клуба
 
Повідомлення: 3075
З нами з: Сер лютого 28, 2007 17:44
Звідки: Киев, Лукьяновка
Машина: УАЗ 3163

Повідомлення Vlodko » Пон грудня 03, 2007 16:13

Вибачте, можливо справді я не зовсім зрозуміло виразився по першому пункту. На третю я переходжу не після 60 км/г, а трохи швидше, це я попутав з четвертою. Одним словом авто необхідно розганяти по максимуму, тоді гулу нема. Але думаю що гул не від зчеплення, я читав ще і про проміжний вал у коробці, начебто гул від неякісних російських підшипників на цьому валу, сама коробка корейська і з нею все OK.
Аватар користувача
Vlodko
Участник форума
 
Повідомлення: 44
З нами з: П'ят вересня 07, 2007 23:33
Звідки: Івано-Франківськ

Повідомлення Voditel » Пон грудня 03, 2007 19:34

Даймос часто клинит это про корейцев.
На диске сцепления слабые демпфера это и есть причина гула.
Дальше идут масла и стиль вождения.
Про рысканье, оно уходит со временем главное руль пытаться не держать вообще и до ТО-0 больше 80 не ездить.
Могу все подробно 80632379301.
Удачи.
Аватар користувача
Voditel
Член клуба
 
Повідомлення: 3464
З нами з: Сер липня 06, 2005 17:23
Звідки: Kiev

Повідомлення zen » Пон грудня 03, 2007 21:48

Гул, при переключении на третью, если обороты меньше 1800-1500, создает раздатка (обкатка происходит при включенных хабах). В коробке, раздате и движке на время обкатки заводом заливается какая то гадаость, которая так же способствует гулу. После обкатки и замены масел в агрегатах гул почти исчезнет, только будет проявляться на третьей (четвертой), когда движек будет работать в натяг (плохо для 409 движка). Лечится переключением на низшую передачу. А при разгоне, раскруткой движка до 2700 на второй с последующим переключением на третью и аналогично на четвертую.
УАЗ - "Проходимец", в смысле бездорожник.
Аватар користувача
zen
Участник движения
 
Повідомлення: 826
З нами з: Вів серпня 28, 2007 23:58
Звідки: Киев

Повідомлення Voditel » Пон грудня 03, 2007 22:41

В РК бряцанье и гул следствие слабых пружинок на диске сцепления.
Не лечите РК она здорова, меняйте сцепление, не попадайтесь на лох пакеты.
Аватар користувача
Voditel
Член клуба
 
Повідомлення: 3464
З нами з: Сер липня 06, 2005 17:23
Звідки: Kiev

Повідомлення ast » Пон грудня 03, 2007 23:18

Voditel написав:Не лечите РК она здорова, меняйте сцепление, не попадайтесь на лох пакеты.

На какое лучше?
ast
Участник движения
 
Повідомлення: 3638
З нами з: Суб жовтня 29, 2005 20:44
Звідки: Киев

Повідомлення Voditel » Пон грудня 03, 2007 23:39

От Е30 БМВ.
Даже знаю СТО которое возмется ставить, и продавать.
На УАЗБУКЕ все описанно.
Аватар користувача
Voditel
Член клуба
 
Повідомлення: 3464
З нами з: Сер липня 06, 2005 17:23
Звідки: Kiev

Re: Гул та вібрація.

Повідомлення Olexa » Вів грудня 04, 2007 0:00

Vlodko написав:2) На рівній дорозі на швидкості 80-105 км/г відчувається досить сильна вібрація та гул у салоні. Колеса ми збалансували одразу після купівлі, але у майстерні сказали що колеса мають еліпс.
Чи є таке можливим? Хоча я десь читав що люди рекомендують відразу поміняти заводські російські шини на імпортні. Чи може хтось це підтвердити, або спростувати?

Міняв штатні колеса на штампованих дисках з гумою К-155 "Бистриця" на Cooper Discoverer STT New (мади) на кованих дисках ВСМПО. На штатних колесах на швидкостях близько 100 км/год був страшенний гул та вібрація, на нових є гул (бо гума зубаста), але вібрації нема.

ast написав:
Voditel написав:Не лечите РК она здорова, меняйте сцепление, не попадайтесь на лох пакеты.

На какое лучше?

Voditel написав:От Е30 БМВ.
Даже знаю СТО которое возмется ставить, и продавать.
На УАЗБУКЕ все описанно.

Наведу посилання:

http://forum.uazbuka.ru/showthread.php? ... post557899

Та цитати:

Anatoly_D написав:Последний раз для тех кто в танке:



Сцепление от BMW на ПАТРИК (четыре варианта):

a) LUK 324004126 + 124004520

b) сцепление для двигателя М50 2.0-2.5 литров BMW 3 - BMW 5 90-х годов

с) BMW sachs 3T2305 #1861931033 + #3082147032 (bmw 1251260)

d) BMW sachs 3000 458 001 BMW (3082 147 032, 1862 149 132, 3151 231 031)

sunnsurf написав:и все 4 варианта убирают трындение трансмиссии на низких оборотах?

Velochi написав:да все 4, цена вопроса 9000-10000р. + установка
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення Voditel » Вів грудня 04, 2007 0:01

http://forum.uazbuka.ru/showthread.php? ... post544936
ZANRUS написав:
Anatoly_D написав:Держи!
Сцепление от BMW на ПАТРИК (три варианта):
a) LUK 324004126 + 124004520
b) сцепление для двигателя М50 2.0-2.5 литров BMW 3 - BMW 5 90-х годов
с) sachs 3T2305 #1861931033 + #3082147032 (bmw 1251260)

Четвёртый вариант: http://forum.uazbuka.ru/attachment.php? ... 1190391683
Это от бомбы семёрки.

Поставил себе именно такое. Цена вопроса 6400 руб. корзина + диск (выжимной не брал). Ставил сам, всё подошло кроме одной дырки - надо немного проточить, но об этом тут уже писали не раз. Впечатления самые лучшие, раздатка практически заткнулась, да и вообще супер.
Аватар користувача
Voditel
Член клуба
 
Повідомлення: 3464
З нами з: Сер липня 06, 2005 17:23
Звідки: Kiev

Повідомлення Voditel » Вів грудня 04, 2007 0:03

Как меня опередили :twisted:
Аватар користувача
Voditel
Член клуба
 
Повідомлення: 3464
З нами з: Сер липня 06, 2005 17:23
Звідки: Kiev

Повідомлення Vlodko » Сер грудня 05, 2007 11:00

Нині буду проходити 0-ТО, попробую посадити головного механіка в авто, аби він відчув ту вібрацію, далі хай вирішують, або міняють еліптичні шини, або прийдеться міняти за свій кошт.
До зчеплення поки не лізем, машина на гарантії і можливо після нинішньої заміни мастил щось та й зміниться.
Поки ждем.
Спасибі всім за цікаві поради!
Аватар користувача
Vlodko
Участник форума
 
Повідомлення: 44
З нами з: П'ят вересня 07, 2007 23:33
Звідки: Івано-Франківськ

Повідомлення Olexa » Нед березня 09, 2008 23:54

Voditel, а что ты для себя с выжимным решил?
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення Voditel » Пон березня 10, 2008 1:27

Родной оставил. А шо?
Аватар користувача
Voditel
Член клуба
 
Повідомлення: 3464
З нами з: Сер липня 06, 2005 17:23
Звідки: Kiev

Повідомлення Olexa » Пон березня 10, 2008 12:03

Дык выжимной Sachs 3151 231 031 из комплекта 3000 458 001 нам не подходит, а у меня есть подозрение, что мне прийдётся менять и его, вот и интересуюсь. :)
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Далі

Повернутись до 3160, 3162 (Симбир), 3163 (Патриот)

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість