електоровентинятор

Раздел для обсуждения вопросов, связанных с моделями "60-й" серии: 3160, 3162 (Симбир), 3163 (Патриот)

Модератор: Модераторы форума

Повідомлення alexuaz » Нед липня 26, 2009 23:53

Блин, народ, зачем так много обсуждать. Вы же все профи!
Я себе поставил дополнительно электровентилятор и хлопот никаких, вообще!
alexuaz
Участник форума
 
Повідомлення: 91
З нами з: Вів жовтня 30, 2007 19:46
Звідки: Киев

Повідомлення Olexa » Чет жовтня 08, 2009 12:58

Olexa написав:
Voditel написав:Ставил сам от ГАЗ-3110. Заодно усилил низ радиатора. Со сваркой алюминия и материалами 220 грн. Кожух в АИСе за 65 грн. Вентилятор в Декорте за 185 грн (давно).
Доволен аки слон. :D

Без сварки не устанавливается?

Ещё раз, сварка алюминия была "заодно", или она необходима для установки этого вентилятора?

Что за кожух из АИСа?

Olexa написав:На Уазбуке ещё рассматривали установку позади радиатора спарки вентиляторов от Шевроле Нивы (предназначены для установки позади радиатора), или пары вентиляторов от ВАЗ классики в паре кожухов от Оки, "обработанных напильником".

Что лучше? Машина УАЗ-31602, двигатель ЗМЗ-409, МИКАС 7.2, электровентилятора перед радиатором нет.

Ширина спарки от Шевроле Нивы порядка 70 см, что гораздо шире радиатора.

Может, можно втулить какой-то вентилятор в штатный кожух?
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення Olexa » Пон лютого 28, 2011 17:34

Інформація по вентилятору:

http://forum.uazbuka.ru/showthread.php? ... ost1029110
Кот-66 написав:Вентилятор BOSCH, номер 0 130 303 243-000. Может без последних нолей, но так написано на упаковке.
При покупке нарывался на разные варианты, подробнее тут
http://forum.uazbuka.ru/showthread.php? ... post348292
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення P1973 » Вів березня 01, 2011 19:15

Тоже на уазбуке
Бармалей поставил от скайлайна(нисана я так понял) за 20 баксов на разборке пишет шо доволен
Патриот 3163-30 2006р.в.
Аватар користувача
P1973
Участник форума
 
Повідомлення: 116
З нами з: Сер лютого 25, 2009 18:56
Звідки: Тернопіль 09646два8597

Повідомлення Olexa » Сер березня 02, 2011 11:43

Спілкувався вчора з Voditel'ем. Він свого часу ставив такий вентилятор Bosch від Волги за радіатором, але потім змінив свою думку. На даний момент його думка така.

Електровентилятор в якости основного добрий для двигунів, в яких температура згорання пального не висока. Такі в ВАЗах. На таких двигунах електровентилятор вмикатиметься лише час від часу на нетривалий проміжок часу.

В нас же (ЗМЗ-409) двигун з високою температурою згорання пального. Якщо використовувати з ним потужний електровентилятор в якости основного, він працюватиме майже постійно. А це не правильно, з огляду на навантаження на генератор, проводку, сам вентилятор, та з огляду на нижчий ККД системи у порівнянні з механічним приводом віскомуфти, що, в свою чергу, призводить і до збільшення витрат пального.

Зараз Voditel зупинився на тому, що поставив за радіатором пластикову крильчатку (не пам’ятаю, чи з віскомуфтою) та дифузором власної конструкції, а перед радіатором в якости допоміжного поставив перед радіатором великий вентилятор від Opel Omega B з кондиціонером. І думає про радіатор від Газелі з двигуном ЗМЗ-405, який, наче, має дуже гарну тепловіддачу, і підходить по патрубках. Каже, що є в Укравтозапчастині.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення urri » Вів березня 08, 2011 2:39

Лето отъездил на патриоте с волговским вентилятором. Охлаждает он здорово но и потребляет не мало. Штатный, управляемый мозгами,
вовсе не включался. Вернулся я к вискомуфте, так надежней. Поставил от форда
бензинки вместе с пластиковой крыльчаткой, размер один в один.Зображення
Ну и на всякий случай :lol: ,поставил два нагнетающих электровентилятора от кондиционера патриота(который я кастрировал)
Зображення
УАЗ патриот 2006
мitsubishi l200
Аватар користувача
urri
Участник форума
 
Повідомлення: 111
З нами з: Сер січня 27, 2010 12:01
Звідки: Виннцкая обл.

Повідомлення Voditel » Сер березня 09, 2011 1:14

Olexa написав:Спілкувався вчора з Voditel'ем. Він свого часу ставив такий вентилятор Bosch від Волги за радіатором, але потім змінив свою думку. На даний момент його думка така.

Електровентилятор в якости основного добрий для двигунів, в яких температура згорання пального не висока. Такі в ВАЗах. На таких двигунах електровентилятор вмикатиметься лише час від часу на нетривалий проміжок часу.

В нас же (ЗМЗ-409) двигун з високою температурою згорання пального. Якщо використовувати з ним потужний електровентилятор в якости основного, він працюватиме майже постійно. А це не правильно, з огляду на навантаження на генератор, проводку, сам вентилятор, та з огляду на нижчий ККД системи у порівнянні з механічним приводом віскомуфти, що, в свою чергу, призводить і до збільшення витрат пального.

Зараз Voditel зупинився на тому, що поставив за радіатором пластикову крильчатку (не пам’ятаю, чи з віскомуфтою) та дифузором власної конструкції, а перед радіатором в якости допоміжного поставив перед радіатором великий вентилятор від Opel Omega B з кондиціонером. І думає про радіатор від Газелі з двигуном ЗМЗ-405, який, наче, має дуже гарну тепловіддачу, і підходить по патрубках. Каже, що є в Укравтозапчастині.



Вот ссылка на производителя (нас интересуют два первые):
http://www.pramotronic.ru/catalog/list. ... &PAGEN_1=2

Как вы видите заявлено 95,0 квт.

А вот тут (второй сверху) радиатор УАЗ нового образца:
http://www.shaaz.biz/catalogue/12

Заявлено 70 квт.

А вот наш родной)))
http://www.shaaz.biz/catalogue/17/130

Как видите 43 квт.

Как говорится почувствуйте разницу.

Кстати обратите внимание на размеры всех трех и сделайте правильный вывод)))

Вот он:
http://uaz-upi.com/ru/price?selectors[comdity]=1070&selectors[class]=13&selectors[page_size]=25&filters[code]=&filters[catnum]=112-1301010-10&filters[name]=%D0%A0%D0%B0%D0%B4%D0%B8%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80&filters[usability]=&filters[producer]=&op=%D0%9D%D0%B0%D0%B9%D1%82%D0%B8&form_id=price_form

П.С. Единственное неудобство крыльчатки без муфты это необходимость намордника зимой и вопросы связаные с преодолением глубоких. затяжных бродов.
Востаннє редагувалось Voditel в Сер березня 09, 2011 12:50, всього редагувалось 1 раз.
Зображення
Аватар користувача
Voditel
Член клуба
 
Повідомлення: 3464
З нами з: Сер липня 06, 2005 17:23
Звідки: Kiev

Повідомлення Voditel » Сер березня 09, 2011 1:16

urri написав:Лето отъездил на патриоте с волговским вентилятором. Охлаждает он здорово но и потребляет не мало. Штатный, управляемый мозгами,
вовсе не включался. Вернулся я к вискомуфте, так надежней. Поставил от форда
бензинки вместе с пластиковой крыльчаткой, размер один в один.Зображення
Ну и на всякий случай :lol: ,поставил два нагнетающих электровентилятора от кондиционера патриота(который я кастрировал)
Зображення


Какой Форд?
Зображення
Аватар користувача
Voditel
Член клуба
 
Повідомлення: 3464
З нами з: Сер липня 06, 2005 17:23
Звідки: Kiev

Повідомлення urri » Сер березня 09, 2011 9:30

форд транзит , гайка с левой резьбой( большинство с правой). На фланце переточить резьбу меньше, под гайку форда. я покупал с вентилятором- 280 грн.
УАЗ патриот 2006
мitsubishi l200
Аватар користувача
urri
Участник форума
 
Повідомлення: 111
З нами з: Сер січня 27, 2010 12:01
Звідки: Виннцкая обл.

Повідомлення Voditel » Сер березня 09, 2011 12:48

urri написав:форд транзит , гайка с левой резьбой( большинство с правой). На фланце переточить резьбу меньше, под гайку форда. я покупал с вентилятором- 280 грн.


Спасибо!
Зображення
Аватар користувача
Voditel
Член клуба
 
Повідомлення: 3464
З нами з: Сер липня 06, 2005 17:23
Звідки: Kiev

Поперед.

Повернутись до 3160, 3162 (Симбир), 3163 (Патриот)

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість

cron