Силовой бампер

Раздел для обсуждения вопросов, связанных с моделями "60-й" серии: 3160, 3162 (Симбир), 3163 (Патриот)

Модератор: Модераторы форума

Повідомлення nostromo » Вів травня 05, 2009 3:32

Айри написав:Интересно чья это работа? Не КДТ случаем?


http://auto.ria.ua/auto_uaz_1122865.html можно позвонить и спросить :)
Патриот 3163-034ЛМД , ГБО .
Аватар користувача
nostromo
Участник форума
 
Повідомлення: 49
З нами з: Вів серпня 21, 2007 0:52
Звідки: Kiev

Повідомлення Айри » Вів травня 05, 2009 14:58

Прикольно. Это оказывается BTR
Каждый человек - эгоист, поэтому больше всего любит то, во что больше вложил себя...
Всегда улыбайся... Себе жизнь продлишь, друзей порадуешь, врагов побесишь.

http://aerie.io.ua
Аватар користувача
Айри
Участник движения
 
Повідомлення: 5818
З нами з: Сер травня 25, 2005 13:14
Звідки: Киев, Оболонь, 10.ХІ.1976
Машина: УАЗ-31601

Повідомлення SVlad » Вів травня 26, 2009 10:55

Доброго дня Всем!

Так как нахожусь в творческом процессе постройки машины для охоты, то с огромным интерессом слежу за этой темой.

Но, из-за того, что конструктив уходит в излишнюю полемику, становиться противно ее читать.

Предлагаю Всем, кому не безразлично творчество при постройке своего любимца, выкладывать сугубо техническую сторону вопроса реализации силового обвеса.

Если кто-то хочет лишь продемонстрировать полученный результат без предоставления особенностей изготовления, просьба выставить фото в галерее и воздержаться от словоблудия в этой ветке.
Прошу модераторов почистить тему до приличного состояния.

С уважением,
Владислав Семенов
subaru forester 2.5xt
uaz 31512 - "КРЕЧЕТ"
Аватар користувача
SVlad
Участник форума
 
Повідомлення: 142
З нами з: Нед січня 06, 2008 21:56
Звідки: Ильичевск, 067 79 79 488

Повідомлення Olexa » Нед травня 31, 2009 3:57

Тема почищена от флейма и пристрелочных выкладываний фотографий. Одесский юмор оставлен. Обсуждение того, можно ли с нуля сделать на уровне ARB, тоже оставлено, поскольку вопрос так или иначе возникает.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення Olexa » Сер серпня 19, 2009 9:34

Приват_Одесса написав:2. ВЕС !!! Вот тут реально 45 кг, а не 70-80 как на отечественных. И чем это достигается ? Очень просто. Внутренности бампера имеют вид паутины, то есть куски усилители идут с технологическими отверстиями, а не тупо уголком или швеллером... Углы жесткости сохраняются, а вот вес уменьшается. На самом бампере сделаны такие же отверстия. В некоторые из них вмонтированы фары и поворотники. Типа для красоты. Но это облегчает изделие.

Зображення

Это оно?
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення Olexa » Вів липня 06, 2010 1:30

Ось моє бачення переднього бампера під лебідку для УАЗ-3160 (приблизно):

Зображення Зображення Зображення Зображення Зображення Зображення Зображення Зображення Зображення Зображення Зображення Зображення Зображення Зображення

Приблизно тому, що деякі розміри хотілося б підігнати дещо краще. Але то таке.

Робив Айри. Креслення та картонний макет є в нього.
Востаннє редагувалось Olexa в Вів липня 06, 2010 9:04, всього редагувалось 2 разів.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення Саид » Вів липня 06, 2010 8:36

Як на мене - правильне бачення. Тільки тут
Зображення
проситься якийсь захист знизу... Ні?
Аватар користувача
Саид
Член клуба
 
Повідомлення: 3075
З нами з: Сер лютого 28, 2007 17:44
Звідки: Киев, Лукьяновка
Машина: УАЗ 3163

Повідомлення Olexa » Вів липня 06, 2010 9:08

Саид написав:проситься якийсь захист знизу... Ні?

Проситься. Не встигли до поїздки. І буксирувальні скоби на нього або на лонжерони рами просяться, бо щоб долізти до штатної у багнюці, треба засовувати руки у багнюку більше, ніж по лікоть. :) На бампері буксирувальних скоб вирішив не робити, бо ставив собі задачу, щоб нічого вперед не випирало (бампери недоприводів можуть поглинати несильні удари без пошкоджень, а якщо щось стірчатиме, будуть дірки).

Також просяться невеличкі розширювачі арок, бо колеса накидують бруду на кути бампера згори. В принципі, вони і планувалися, і ширина бампера точно така, як планувалося.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення Drifter » Вів липня 06, 2010 9:32

Olexa написав:
Саид написав:проситься якийсь захист знизу... Ні?

Проситься. Не встигли до поїздки. І буксирувальні скоби на нього або на лонжерони рами просяться, бо щоб долізти до штатної у багнюці, треба засовувати руки у багнюку більше, ніж по лікоть. :) На бампері буксирувальних скоб вирішив не робити, бо ставив собі задачу, щоб нічого вперед не випирало (бампери недоприводів можуть поглинати несильні удари без пошкоджень, а якщо щось стірчатиме, будуть дірки).

Також просяться невеличкі розширювачі арок, бо колеса накидують бруду на кути бампера згори. В принципі, вони і планувалися, і ширина бампера точно така, як планувалося.

Досить цікавий і акуратний варіант.
Тільки от коли на покатушці чи в багатоденній експедиції, коли часто приходиться працювати лебідкою. Набридає щоразу її змотувати до кінця, та й часу забирає немало.
Я, наприклад, зробив знімні роги для намотування троса. Отут видно лівий ріг.
Зображення
А тут намотаний трос
Зображення[/img]
Жизнь на колесах - это пятая стихия.
(с) Люмен
УАЗ-3303, ГАЗ-69,ГАЗ-31105, Nissan Patrol Y60 4.2D
http://drifter-69.io.ua/
Аватар користувача
Drifter
Член клуба
 
Повідомлення: 2124
З нами з: Чет листопада 08, 2007 17:23
Звідки: Житомирська обл., м. Баранівка 80677759069

Повідомлення Olexa » Вів липня 06, 2010 9:42

Drifter написав:Тільки от коли на покатушці чи в багатоденній експедиції, коли часто приходиться працювати лебідкою. Набридає щоразу її змотувати до кінця, та й часу забирає немало.
Я, наприклад, зробив знімні роги для намотування троса.

Це теж у планах. Певні ідеї були, але вирішив спочатку зробити без цього, а потім дивитися й думати.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення Olexa » Суб грудня 25, 2010 0:31

Olexa написав:
Drifter написав:Тільки от коли на покатушці чи в багатоденній експедиції, коли часто приходиться працювати лебідкою. Набридає щоразу її змотувати до кінця, та й часу забирає немало.
Я, наприклад, зробив знімні роги для намотування троса.

Це теж у планах. Певні ідеї були, але вирішив спочатку зробити без цього, а потім дивитися й думати.

Практика показала, що на шляху від дерева (якоря) до леюідки набираю кевлар в бухту, потім клацаю її гаком, потім гаком з бухтою за ручку зчеплення лебідки, бухту в нішу з барабаном, і вуаля. :)

Але це у випадку кевлару, звісно.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення Роман » Вів березня 01, 2011 20:11

Ложные стереотипы и откровенные глупости о силовых бамперах.

Написано под впечатлением от чтения интернет конференций посвященных обсуждению силового обвеса различных производителей.

Тут

(с)4x4.od.ua
ultimatum.ua
Роман
Участник разговора
 
Повідомлення: 8
З нами з: Вів квітня 21, 2009 9:12
Звідки: Одессочка

Поперед.

Повернутись до 3160, 3162 (Симбир), 3163 (Патриот)

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість