Сторінка 1 з 3

Встановлення рульового демпфера

ПовідомленняДодано: Вів лютого 02, 2010 3:31
Влад
Яким чином встановити це щастя?
Бачив так:
Зображення
або так:
Зображення
Який правільний?

ПовідомленняДодано: Вів лютого 02, 2010 13:39
Bobikus
Як на мене - другий. Пружинний демпфер без гідропідсилювача лише утруднює і без того непросту роботу водія :)

Крім того кріплення на другому не потребують зварочних робіт, установка проста як лєго.

Ну і третій аргумент - на другій картинці він захищений від каміння та грунту на відміну від першого, де виконує роль захисту моста або картера двигуна від ударів :)

...

ПовідомленняДодано: Вів лютого 02, 2010 13:43
R@inman
Какое у тебя авто и какие мосты?

Re: ...

ПовідомленняДодано: Вів лютого 02, 2010 15:50
Onega
R@inman написав:Какое у тебя авто и какие мосты?


Можно, я отвечу :) Патриот, спайсера.

Re: ...

ПовідомленняДодано: Вів лютого 02, 2010 15:56
Саид
Onega написав:... Патриот, срайсера.

За что такая ненависть к мостам Патриота? :D

ПовідомленняДодано: Вів лютого 02, 2010 16:03
Voditel
http://www.4x4uaz.ru/index.php?option=c ... Itemid=457

Демпфер и крепежный комплект. Все от производителя, колхоз не требуется.

ПовідомленняДодано: Вів лютого 02, 2010 16:05
Саид
Тема на patriot4x4.ru про демпфер на Патриот.

Re: ...

ПовідомленняДодано: Вів лютого 02, 2010 16:23
Onega
Саид написав:
Onega написав:... Патриот, срайсера.

За что такая ненависть к мостам Патриота? :D


Вот блин глазастые, сам заметил, сам исправил, а тут уже сразу несколько постов :D

Re: ...

ПовідомленняДодано: Вів лютого 02, 2010 18:43
sansanichd
Ну раз почали то розкажіть ....
Я наприклад про таку штуковину вперше почув, крейсерська швидкість 100 км/год керованість нормальна тоді резонс його купувати.

Re: ...

ПовідомленняДодано: Вів лютого 02, 2010 18:53
Саид
sansanichd написав:Ну раз почали то розкажіть ....
Я наприклад про таку штуковину вперше почув, крейсерська швидкість 100 км/год керованість нормальна тоді резонс його купувати.

Один мой знакомый, еще когда ездил на СуперБобике, рассказывал, что демпфер в принципе не нужен. Нет, он конечно немного помогает проехать маршрут Карпатского Кордона за одни сутки вместо четырех, но на асфальте демпфер не нужен. Поэтому этот мой знакомый его просто снимал при езде по асфальту.:)

ПовідомленняДодано: Вів лютого 02, 2010 19:30
Yurist
при езде по асфальту снимать демпфер???))
может наоборот...

ПовідомленняДодано: Вів лютого 02, 2010 22:13
NoUaZ
Демпфер на асфальте нужен сразу после установки подшипниковых шкворней.

ПовідомленняДодано: Сер лютого 03, 2010 1:22
Влад
Про корисність демпфера на асфальті пишуть дуже багато чого, так само як і про те що він не сильно і потрібен. Але судячи з вище наведеної інфи маємо наступні варіанти:
1) Від рульової тяги до моста.
2) Від рульової тяги до рами.
3) Від продольної рульової тяги до поперечної.
4) Дводемпферна система.
Після дослідження данного питання народ каже, що перші два варіанти більш розповсюджені і доволі непогано працюють.
Лінки по темі:
http://www.patriot4x4.ru/forum/index.php?showtopic=5397
http://www.patriot4x4.ru/forum/index.php?showtopic=5396
http://www.patriot4x4.ru/forum/index.ph ... &img=21983
http://www.4x4uaz.ru/index.php?option=c ... Itemid=457

ПовідомленняДодано: Сер лютого 03, 2010 17:03
NoUaZ
По моим измерениям того демпфера, что у меня (STABILUS от 124 мерина) хватало только на длинную тягу-мост, на короткой-раме не хватало буквально несколько мм.
Ограничители вкручены как положено.

ПовідомленняДодано: П'ят лютого 12, 2010 20:35
alexuaz
Подскачи ко мне на Святошино, покажу как правильно поставить демпфер. Правда у меня демфер на много мощней представленного на фото и, соответственно , в диаметре поболее раза в три.
Фотки не выложу. Ибо снят он сейчас. Могу только показать внешний вид.

Зображення

К раме не крепи. Надо на рулевую тягу и мост.