Сторінка 1 з 1

Муфта на ступиці

ПовідомленняДодано: Чет березня 11, 2010 9:56
sansanichd
Тріщить ніби вискакує з зацеплення. Виключив перестала тріщати. Ще не розбирав (з конструкцією не знайомий) і зможу тільки через тиждень. В кого є які думки по цьому питанню?

ПовідомленняДодано: Чет березня 11, 2010 10:42
Drifter
Яка саме модель хаба?
А взагалі, несправності хабів це нормальне явище. Порийся по форуму, по хабам є чимало інформації, проте вона розкидана.

ПовідомленняДодано: Чет березня 11, 2010 13:34
sansanichd
Drifter написав:Яка саме модель хаба?
А взагалі, несправності хабів це нормальне явище. Порийся по форуму, по хабам є чимало інформації, проте вона розкидана.

Ща пошукаю я шукав муфту а не хаб (я і не знав що вони так називаються)

ПовідомленняДодано: Чет березня 11, 2010 18:22
DIMON
Скорее всего литолом были смазаны...

ПовідомленняДодано: П'ят березня 12, 2010 2:43
Ace
Дважды попадал с хабами по причине избытка консистентрой смазки в оных. Смазка залипает и не дает пружинам двигать механизм туда-сюда. Лечится снятием, извлечением всей лишней смазки, закапыванием обычным трансмиссионным маслом...
Это, конечно, при условии целостности механизма )))

ПовідомленняДодано: П'ят березня 12, 2010 9:47
sansanichd
Механізм цілий на 100% поміняв шкворня на підшибникові разом і хаби перевірив. Літолу там точно багато. Начитався інфи про хаби і прийшов до висновку що вони взагалі не потрібні. Хочу їх включеними зафіксувати і буде по всьому.

ПовідомленняДодано: П'ят березня 12, 2010 10:00
Drifter
sansanichd написав:Механізм цілий на 100% поміняв шкворня на підшибникові разом і хаби перевірив. Літолу там точно багато. Начитався інфи про хаби і прийшов до висновку що вони взагалі не потрібні. Хочу їх включеними зафіксувати і буде по всьому.

Єдиний мінус, трошки збільшена витрата палива, якщо будуть завжди ввімкнені.

ПовідомленняДодано: П'ят березня 12, 2010 10:47
Mykola STARyy
В мене заводські постійно вкручені. Машина використовується як "дєжурный тягач" і для полювання. Ну і душу гріє :lol:

ПовідомленняДодано: П'ят березня 12, 2010 11:28
DIMON
Если постоянно вкручеными держишь, то или трещетки, или колпачки с вояк, если уже были подбиты, то могут выбится в самый нужный момент, и не только у меня такое было...

ПовідомленняДодано: П'ят березня 12, 2010 20:50
Yalta_biker
на патриоте разницы по расходу не почуствовал - седня без кардана катался - таж фигня :) купи заглушки патриотины и всем вопрошающим отвечай - у меня полуось размыкается :) автаматичиски :) глядя на мой танк - ведутся :))

ПовідомленняДодано: Суб березня 13, 2010 10:08
Ticon
У меня с рождения стояли заглушки. Так вот по трассе и на больших перегонах, разницу очень даже почувствовал после установки муфт. Машина поживее стала на скоростях 90+, расход ровно на литр меньше, в салоне стало тише.

P.S.: Родные заглушки на всякий случай вожу в зипе :)

ПовідомленняДодано: Чет липня 01, 2010 12:16
korak
Сегодня взял муфты производства Государственного Рязанского приборного завода , индекс ВИАМ.303531.002. Кто нибудь такие пользует? Сравнивал с ЭЛМО покачественей сделано ну и цена почти в два раза больше.

ПовідомленняДодано: Вів липня 06, 2010 14:23
sansanichd
Коли хаби включені дуже тріщить хто як бориться????

ПовідомленняДодано: Вів липня 06, 2010 17:18
Olexa
sansanichd написав:Коли хаби включені дуже тріщить хто як бориться????

Міст передній на твердому покритті вимикається? Чи не забагато мастила у хабах?

ПовідомленняДодано: Пон липня 12, 2010 8:36
sansanichd
Olexa написав:
sansanichd написав:Коли хаби включені дуже тріщить хто як бориться????

Міст передній на твердому покритті вимикається? Чи не забагато мастила у хабах?

вже розібрався - вони самі виключаються в болота як заліз так зразу включилися. А масла справді було багато я зимою чистив бо не хотіли включатися.