jek-ks написав:Я теж зіткнувся з проблемою дуже набридливого стуку. Як виявилось це нижня завіса тарабанить в продольному напрямку (запаска вібрує через своє непродумане кріплення посеред слабкої конструкції і з нею вібрують всі двері і відповідно, нижній завіс, який вже має значний люфт по осі).
Нової осі звичайно не було, і я вирішив питання іншим чином: вірізав з транспортерної стрічки прямокутник, сточив одну його сторону на конус (відповідно до наклону кузова в місці закриття двері щоб площадка стала горизонтально) і встановив на дві заклепки на кузов під запаскою. Тепер колесо практично не вібрує і стук зник, до тогож зявилась ще одна центральна опора двері, яка ще й робить своєрідний упор для погашення вібрації. Двері правда портібно закривати з деяким зусиллям, але до цього швидко звикаєш і не відчуваєш дискомфорту, а от відсутність стуку це просто величезна радість.
На лівій поперечині є опора і якщо дверка грає тобі треба було її настроїти і вібрація б пропала (ти зробив нову опору- якто кажуть хочеш зробити добре зроби це сам

). А в мене пальці в завісах може зносилися, може просіли від удару (удар прийшовся на запаску-попередній власник стовп не замітив). Факто того що цих палців ніде немає а віддавати на виточку це ставити машину на стоянку. А я без машини як без рук. На цих вихідних буду розбирати то ще відпишусь.
ОООООООО стосовно девайса толкова штука хоча на стандартну запаску не бачу смислу(дверка справляється) АЛЕ в мене не стандартні покришкі (Goodrich 275/70/16) а вони значно більші (запаска пока стандартна) от коли нашкрибу на нормальну запаску тоді можна буде думати за такий девайс.