Найди 10 отличий

Раздел для обсуждения вопросов, связанных с моделями "60-й" серии: 3160, 3162 (Симбир), 3163 (Патриот)

Модератор: Модераторы форума

Найди 10 отличий

Повідомлення sansanichd » П'ят серпня 20, 2010 18:14

Почитав тему різниці між Simbir i Patriot і виникло питання а чим різниця Патріот 2007 і 2010 року. По ідеї завод теж не дурак і якісь удосконалення проводить, а я як власник патріка 2007 року (з руками що ростуть з того місця, що треба) мігби якісь з цих абгрейдів використати.
І зразу відкриваю рахунок опора на задню дверку (щоб не провісала) в нас на форумі обговорювалося.
Аватар користувача
sansanichd
Участник движения
 
Повідомлення: 385
З нами з: Чет січня 15, 2009 11:33
Звідки: Луцьк (067) 332 30 66

Re: Найди 10 отличий

Повідомлення Патриот » П'ят серпня 20, 2010 19:00

sansanichd написав:Почитав тему різниці між Simbir i Patriot і виникло питання а чим різниця Патріот 2007 і 2010 року. По ідеї завод теж не дурак і якісь удосконалення проводить, а я як власник патріка 2007 року (з руками що ростуть з того місця, що треба) мігби якісь з цих абгрейдів використати.
І зразу відкриваю рахунок опора на задню дверку (щоб не провісала) в нас на форумі обговорювалося.

До россиян пока дощло фторовластовуу проставку под дверь подсовывать. Мне лично тоже интересно потму как брошурку читал по патриоту 2010 там ещё меньше отечественного. Мозги Бош выхлоп другой педаль газа электронная (А по мне не что не заменит старый тросик)
Патриот это состояние души.
Аватар користувача
Патриот
Участник движения
 
Повідомлення: 654
З нами з: П'ят травня 21, 2010 18:35
Звідки: Симферополь

Повідомлення Olexa » П'ят серпня 20, 2010 22:59

Взагалі-то і до 2007 року були зміни.

З якогось моменту стали ставити АБС.
Мінявся вакуумний підсилювач гальм.
Гідравлічний підсилювач керма мінявся з ZF на Delphi.

На УАЗбуці у бібліотеці є каталоги деталей на 2005 та 2007 роки випуску: http://www.uazbuka.ru/lib/index.htm
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення sansanichd » Суб серпня 21, 2010 10:51

Olexa написав:Взагалі-то і до 2007 року були зміни.

З якогось моменту стали ставити АБС.
Мінявся вакуумний підсилювач гальм.
Гідравлічний підсилювач керма мінявся з ZF на Delphi.

На УАЗбуці у бібліотеці є каталоги деталей на 2005 та 2007 роки випуску: http://www.uazbuka.ru/lib/index.htm

Ага все це в 2007 є.
Чому почав саме з 2007 - по перше бо в самого 2007, по друге якщо з 2005 там багато змін було відповідно і мови багато було.
Аватар користувача
sansanichd
Участник движения
 
Повідомлення: 385
З нами з: Чет січня 15, 2009 11:33
Звідки: Луцьк (067) 332 30 66

Re: Найди 10 отличий

Повідомлення sansanichd » Суб серпня 21, 2010 10:56

Патриот написав:
sansanichd написав:Почитав тему різниці між Simbir i Patriot і виникло питання а чим різниця Патріот 2007 і 2010 року. По ідеї завод теж не дурак і якісь удосконалення проводить, а я як власник патріка 2007 року (з руками що ростуть з того місця, що треба) мігби якісь з цих абгрейдів використати.
І зразу відкриваю рахунок опора на задню дверку (щоб не провісала) в нас на форумі обговорювалося.

До россиян пока дощло фторовластовуу проставку под дверь подсовывать. Мне лично тоже интересно потму как брошурку читал по патриоту 2010 там ещё меньше отечественного. Мозги Бош выхлоп другой педаль газа электронная (А по мне не что не заменит старый тросик)

Стосовно тросіка +100, опору під двері треба- зроблю, мізги мабуть теж краще але це не кретично можна їздити. А вихлоп згниє то і поміняю.
Хто ще що знає?
Аватар користувача
sansanichd
Участник движения
 
Повідомлення: 385
З нами з: Чет січня 15, 2009 11:33
Звідки: Луцьк (067) 332 30 66

Повідомлення Yalta_biker » Суб серпня 21, 2010 15:39

радиатор, усиленое крепление панары, кастер??? (тут спорно), глухари вместо хабов, нормальный (кому повезло) кондиционер, шкворневой узел на подшипниках, неломкий пластик в багажнике, пародия на штатную магнитолу, удобные сиденьки от рекстона, и чтото там еще в салоне.
Вот ударишь напильником по голове - больно, не ударишь - скучно. Парадокс…
Аватар користувача
Yalta_biker
Участник движения
 
Повідомлення: 1382
З нами з: Сер березня 19, 2008 15:48
Звідки: Ялта (Ливадия), Крым

Повідомлення navigator2 » Суб серпня 21, 2010 21:20

Ну насчет шкворней на подшипниках не рви сердце... :)
navigator2
Участник форума
 
Повідомлення: 50
З нами з: Сер квітня 11, 2007 10:36
Звідки: Краматорск

Повідомлення sansanichd » Чет серпня 26, 2010 14:06

Yalta_biker написав:радиатор, усиленое крепление панары, кастер??? (тут спорно), глухари вместо хабов, нормальный (кому повезло) кондиционер, шкворневой узел на подшипниках, неломкий пластик в багажнике, пародия на штатную магнитолу, удобные сиденьки от рекстона, и чтото там еще в салоне.

Радіатор вже зробив (мякші резинкі поставив і підсилив кріплення), хаби хай стоять не заважають, кондиціонер нормальний але якби він був там де у всіх нормальних машин а не в підлокотнику не булоби йому ціни, шкворня вже переробив на підшибникі, про платік і магнітолу мовчу, сидінні вже корейскі, опитування продовжується.
Аватар користувача
sansanichd
Участник движения
 
Повідомлення: 385
З нами з: Чет січня 15, 2009 11:33
Звідки: Луцьк (067) 332 30 66

Повідомлення kuzyavr » П'ят серпня 27, 2010 9:16

Yalta_biker написав:... шкворневой узел на подшипниках...

Серьезно? Мне кстати интересно, что у меня за таз - купил я его в начале 2010, но судя по таможенной декларации АИС-а сделан он в 2009 приблизительно осенью...

Подкладка под зад. дверью есть. Есть еще такой металлический кожух над выпускным коллектором (чтобы цилиндры тормозов и сцепления не "жарились" (говорят его нету на более ранних машинах).
- Алло? Служба поддержки? А вы не знаете, почему, когда я грызу сухари,
у меня изображение на мониторе дрожит?
Аватар користувача
kuzyavr
Участник движения
 
Повідомлення: 370
З нами з: Вів січня 19, 2010 23:33
Звідки: город-герой Киев

Повідомлення sansanichd » Чет вересня 02, 2010 14:34

kuzyavr написав:
Yalta_biker написав:... шкворневой узел на подшипниках...

Серьезно? Мне кстати интересно, что у меня за таз - купил я его в начале 2010, но судя по таможенной декларации АИС-а сделан он в 2009 приблизительно осенью...

Подкладка под зад. дверью есть. Есть еще такой металлический кожух над выпускным коллектором (чтобы цилиндры тормозов и сцепления не "жарились" (говорят его нету на более ранних машинах).

Не велика поправочка - і воділа не "жарився" бо я жарюсь особливо цього літа відчулося вже все прикупив щоб переробити але стало холодно (відклав до весни).
Аватар користувача
sansanichd
Участник движения
 
Повідомлення: 385
З нами з: Чет січня 15, 2009 11:33
Звідки: Луцьк (067) 332 30 66

Повідомлення sansanichd » Чет вересня 02, 2010 14:40

navigator2 написав:Ну насчет шкворней на подшипниках не рви сердце... :)

Не мачого себе так мучити - я накопав в неті інструкцію для переробки, замовив складові (800 грн. здається рік назат було) заносиш до толкового слюсара показуєш інструкцію і кажеш чи він так зможе зробити, чуєш чарівні слова "без проблем". Думаю за день два зробить. З мене здерли 500грн. рахую не так вже і багато.
Аватар користувача
sansanichd
Участник движения
 
Повідомлення: 385
З нами з: Чет січня 15, 2009 11:33
Звідки: Луцьк (067) 332 30 66


Повернутись до 3160, 3162 (Симбир), 3163 (Патриот)

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість

cron