В кого ГАЗ пропан(витрати палива)

Раздел для обсуждения вопросов, связанных с моделями "60-й" серии: 3160, 3162 (Симбир), 3163 (Патриот)

Модератор: Модераторы форума

Повідомлення Ticon » Пон грудня 13, 2010 17:12

Выставил на 9 градусов.
Аватар користувача
Ticon
Участник движения
 
Повідомлення: 293
З нами з: П'ят червня 24, 2005 15:32
Звідки: Киев, Лесной (+380969778382) 07/06/1977

Повідомлення sansanichd » Сер грудня 15, 2010 18:50

Ticon написав:Выставил на 9 градусов.

Чекаю з нетерпінням нової інфи по експлуатації даного "удосконалення" хоча розход і динаміка мене задовілняє.
Аватар користувача
sansanichd
Участник движения
 
Повідомлення: 385
З нами з: Чет січня 15, 2009 11:33
Звідки: Луцьк (067) 332 30 66

Повідомлення Faw » Чет грудня 16, 2010 10:53

Ну що сказати динаміка дійсно змінюється і в кращу сторону на низах, в принципі це й потрібно при єксплуатації авто на бездоріжжі. Які висновки я зробів, що до зміни пропорції крутящій момент оберти двигуна. Якщо на бензині крутящий момент (макс) починав відчуватись на 2200 обертах, то тепер цей показник змістився та починаеться на 1900 обертах двигуна. Зараз стоїть коректировка на 8 градусів, та ставлю і 11 зараз якраз єксперементую. По витраті палива єкономія не велика десь литр на 100, але цей прилад брався не за для єкономіх а для збільшення динаміки. Доречі у кого яка витрата палива на газу, бо якщо продивитись пишуть різне але в мене по місту нижче 20 не виходило.
Не знаешь, что найдешь, что потеряешь
Аватар користувача
Faw
Участник движения
 
Повідомлення: 279
З нами з: П'ят травня 30, 2008 11:26
Звідки: Киев

Повідомлення jek-ks » Чет грудня 16, 2010 13:33

Faw написав:Ну що сказати динаміка дійсно змінюється і в кращу сторону на низах, в принципі це й потрібно при єксплуатації авто на бездоріжжі. Які висновки я зробів, що до зміни пропорції крутящій момент оберти двигуна. Якщо на бензині крутящий момент (макс) починав відчуватись на 2200 обертах, то тепер цей показник змістився та починаеться на 1900 обертах двигуна. Зараз стоїть коректировка на 8 градусів, та ставлю і 11 зараз якраз єксперементую. По витраті палива єкономія не велика десь литр на 100, але цей прилад брався не за для єкономіх а для збільшення динаміки. Доречі у кого яка витрата палива на газу, бо якщо продивитись пишуть різне але в мене по місту нижче 20 не виходило.

Не зовсім зрозуміло: стоїть корегування і на бензині? Ця фенкція в варіаторі є, але ж бензин і сам повинен регулювати градуси по датчику детонації. Чи мова йде про газ? В мене є цей регулятор і також помітна різниця в роботі двигуна, але включено тільки на газі. Я до речі, економії ще не помітив (але в мене щось трапилось і витрата газу значно зросла з похолоданням) а ось стабільність роботи та потужність досить значно зросли саме на "низах".
Аватар користувача
jek-ks
Участник форума
 
Повідомлення: 118
З нами з: Пон квітня 14, 2008 9:57
Звідки: Kyiv

Повідомлення Faw » Чет грудня 16, 2010 16:43

Ны це я про газ хоча в варіаторі є функція коррекції і на бензині, тоб то ті можешь виставити окруму програму коректування для газу та для бензину. У мене стоїть тільки коригування на газу, на бензин не бачу сенсу ставити, бо він тільки для прогріву. Хоча як стало холодно після ночі заводиться за таким алгоритмом Завів 3секунди і заглохла, вдруге заводиться гарно, але до кінця прогріву видає помилку301 і відключае ціліндр 1 (таке тільки на морозі), тутже підключаю комп тушу чек все............. помилки більше не виникають працює рівно. Обьяснити не можу, шукав в інеті наче проблема в алгоритмі микаса 11, ось тепер мабудь спробую градусами погратись може зміниться щось.
Не знаешь, что найдешь, что потеряешь
Аватар користувача
Faw
Участник движения
 
Повідомлення: 279
З нами з: П'ят травня 30, 2008 11:26
Звідки: Киев

Повідомлення Yalta_biker » Чет грудня 16, 2010 21:10

ухты... 11-й микас научили отключать цилиндер по пропуску зажигания? У меня даже в расшифровках кодов ошибок нет такой позиции ни для Микаса ни для Мультитроникса. Микас 11.2 не фиксирует ошибку "пропуск зажигания" и не отключает цилиндры. И када машина троит - проверять приходится старым методом (снимать колпачки).
Вот ударишь напильником по голове - больно, не ударишь - скучно. Парадокс…
Аватар користувача
Yalta_biker
Участник движения
 
Повідомлення: 1382
З нами з: Сер березня 19, 2008 15:48
Звідки: Ялта (Ливадия), Крым

Повідомлення Faw » П'ят грудня 17, 2010 0:53

Вот посмотри http://www.mk-comfort.ru/mikas.html
вот по 10.3 http://www.uazik.net/node/58
В принципе ничего удивительного нет в этом так как росияне пытались создать свою систему по подобию боша и приблизиться к европейским стандартам, а это предусматривает работу по протоколу OBD, для европы был принят с 2004 года в обязаловку ( в штатах с 1996) поэтому для микасов работающих по данному протоколу кода унифицированы, тоесть есть одинаковыми с любыми другими блоками управления, но это каается кодов ошибок до 1000 после тысячной ошибки идут так называемые дилерские кода, так вот они какраз и отличаются в зависимости от производителя автомобиля.
Не знаешь, что найдешь, что потеряешь
Аватар користувача
Faw
Участник движения
 
Повідомлення: 279
З нами з: П'ят травня 30, 2008 11:26
Звідки: Киев

Повідомлення jek-ks » П'ят грудня 17, 2010 10:59

Yalta_biker написав:ухты... 11-й микас научили отключать цилиндер по пропуску зажигания? У меня даже в расшифровках кодов ошибок нет такой позиции ни для Микаса ни для Мультитроникса. Микас 11.2 не фиксирует ошибку "пропуск зажигания" и не отключает цилиндры. И када машина троит - проверять приходится старым методом (снимать колпачки).

Странно, может я ошибаюсь, но у меня кажется был случай, именно ошибки по пропуску зажигания, а у меня Микас 11.
Аватар користувача
jek-ks
Участник форума
 
Повідомлення: 118
З нами з: Пон квітня 14, 2008 9:57
Звідки: Kyiv

Поперед.

Повернутись до 3160, 3162 (Симбир), 3163 (Патриот)

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість

cron