Проблема з системою закривання/відкривання дверей.

Раздел для обсуждения вопросов, связанных с моделями "60-й" серии: 3160, 3162 (Симбир), 3163 (Патриот)

Модератор: Модераторы форума

Проблема з системою закривання/відкривання дверей.

Повідомлення Влад » П'ят січня 28, 2011 0:25

Все почалося з того, що недавно спрацювала сигналізація, коли машина стояла в гаражі і її ніхто не чіпав, при тому що машина навіть не стояла на сигналізації. Я подумав, що просто почала глючити, відключив динамік і все. Але на наступний день помітив, що зачиняються і відчиняються тільки двері водія(з сигналізації або за допомогою ключа або коли просто натискаю кнопку зачинення дверей). Сьогодні, коли ввечері завів машину почув якийсь дивний скрегіт в салоні, потім цей звук зник. Далі, коли хотів зачинити двері хоч якимось шляхом, то це стало не можливо, всі двері(окрім водійських) стоять у відкритому стані і навіть кнопки зачинення дверей заклинило :(
Аватар користувача
Влад
Участник движения
 
Повідомлення: 411
З нами з: П'ят березня 06, 2009 23:23
Звідки: м. Бровари

Повідомлення Voditel » П'ят січня 28, 2011 2:22

1. Полностью отключи сигналку от питания и подключи снова.
2. полностью отключи от питания блок управления центральными замками (находится под пластиком, с левой стороны, возле педали сцепления) и подключи снова.
3. если не помогла и после подачи питания история повторится то скорее всего это блок управления ЦЗ. Есть в любом жигулевском магазине.
4. Еще одной вероятной причиной является замыкание на массу одного из управляющих проводов ЦЗ. Сними гофру с проводки между дверью водителя и кузовом, внимательно изучи изоляцию проводов. (возможно, это надо сделать в первую очередь.)
Зображення
Аватар користувача
Voditel
Член клуба
 
Повідомлення: 3464
З нами з: Сер липня 06, 2005 17:23
Звідки: Kiev

Повідомлення Yalta_biker » П'ят січня 28, 2011 11:39

да, часто-густо перетирается изоляция на жгуте проводов, что идет в левую дверь из стойки кузова, осмотри внимательно и восстанови. А потом хорошо замотай жгут в том месте изолентой или приделай жесткую гофру. Еще возможен такой глюк, что изза грязи приводы замков (соленоиды) туго ходят и потребляют сильный ток - у меня раз на раз то предохранитель сгорал то сам блок ЦЗ глючило, тогда приходилось все перезагружать - и сигналку и блок ЦЗ.
Вот ударишь напильником по голове - больно, не ударишь - скучно. Парадокс…
Аватар користувача
Yalta_biker
Участник движения
 
Повідомлення: 1382
З нами з: Сер березня 19, 2008 15:48
Звідки: Ялта (Ливадия), Крым

Повідомлення Влад » П'ят січня 28, 2011 13:02

Зняв реллє центрального замка VIAL 21093-6512010-01 - воно згоріло. Знайшов подібне до ВАЗ 21093-6512010 але воно не підійшло.
Аватар користувача
Влад
Участник движения
 
Повідомлення: 411
З нами з: П'ят березня 06, 2009 23:23
Звідки: м. Бровари

Повідомлення Voditel » П'ят січня 28, 2011 15:25

Влад написав:Зняв реллє центрального замка VIAL 21093-6512010-01 - воно згоріло. Знайшов подібне до ВАЗ 21093-6512010 але воно не підійшло.


А чем не подошло? Наше 6-ти, а это 8-ми кнтактное?
Зображення
Аватар користувача
Voditel
Член клуба
 
Повідомлення: 3464
З нами з: Сер липня 06, 2005 17:23
Звідки: Kiev

Повідомлення Влад » П'ят січня 28, 2011 18:53

Спочатку поставив ВАЗ 21093-6512010(6 контактів) але ситуація не змінилася(двері не зміг закрити). Думав, що проблема в самому реллє, тому потім знайшов 21093-6512010-01(8 контактів). Після того як поставив останнє отримав такий самий результат(двері не всеодно не закриваються). Навіть коли релле зняте, немає можливості закрити двері механічно, натискаючи кнопку.
Аватар користувача
Влад
Участник движения
 
Повідомлення: 411
З нами з: П'ят березня 06, 2009 23:23
Звідки: м. Бровари

Повідомлення Mykola STARyy » П'ят січня 28, 2011 19:23

Похоже, був посаджений акумулятор, або засниділи з"єднання, і моторчики замків згоріли.
Гріх сумувати, коли є інші гріхи...
Mykola STARyy
Участник движения
 
Повідомлення: 1174
З нами з: Нед червня 21, 2009 14:36
Звідки: Тернопіль О67 2б 2б 2О7
Машина: УАЗ31512"Бабай"

Повідомлення DIMON » П'ят січня 28, 2011 19:26

Переключи на управление с сиги, выкинь блочок цз и наслаждайся жизнью...
Сначала газ до отказу, а там поглядим...
31512 - 417 бенз\метан, скор пары, и куча планов...
Аватар користувача
DIMON
Участник движения
 
Повідомлення: 1280
З нами з: Суб липня 14, 2007 13:43
Звідки: Киев, Березняки О5О-845-24-8O

Повідомлення NoUaZ » П'ят січня 28, 2011 20:57

DIMON написав:Переключи на управление с сиги, выкинь блочок цз и наслаждайся жизнью...

Полностью поддерживаю. Нет смысла в блочке при наличии сигналки.
Еще посоветую отключить тяги от личинок, запасной вход оставить через дверь багажника. И проверь моторчики в дверках, похоже они затянули на открывание в последний раз и згорели с оплавлением и клином.
Аватар користувача
NoUaZ
Участник движения
 
Повідомлення: 854
З нами з: Суб березня 14, 2009 18:33
Звідки: Львів
Машина: Фордобобік

Повідомлення Влад » П'ят січня 28, 2011 21:08

Mykola STARyy написав:Похоже, був посаджений акумулятор, або засниділи з"єднання, і моторчики замків згоріли.

А як це перевірити? Ще побачив цікавий момент. Коли закриваю двері, то габарити кліпають(ніби ввімкнена сигналка). Коли нажимаю на кнопку зняття з сигналізації, то в водійських дверях кнопка зачинення дверей трохи дьоргається і габарити перестають кліпати.
Полностью поддерживаю. Нет смысла в блочке при наличии сигналки.
Еще посоветую отключить тяги от личинок, запасной вход оставить через дверь багажника. И проверь моторчики в дверках, похоже они затянули на открывание в последний раз и згорели с оплавлением и клином.

Тобто краще всього купити нові моторчики і зав'язати все на сигналізацію.
Аватар користувача
Влад
Участник движения
 
Повідомлення: 411
З нами з: П'ят березня 06, 2009 23:23
Звідки: м. Бровари

Повідомлення DIMON » П'ят січня 28, 2011 22:13

Сначало вскрытие, потом диагноз, а ты уже покупать, не логично...
Сначала газ до отказу, а там поглядим...
31512 - 417 бенз\метан, скор пары, и куча планов...
Аватар користувача
DIMON
Участник движения
 
Повідомлення: 1280
З нами з: Суб липня 14, 2007 13:43
Звідки: Киев, Березняки О5О-845-24-8O

Повідомлення Voditel » Суб січня 29, 2011 0:39

Влад написав:
Mykola STARyy написав:Похоже, був посаджений акумулятор, або засниділи з"єднання, і моторчики замків згоріли.

А як це перевірити? Ще побачив цікавий момент. Коли закриваю двері, то габарити кліпають(ніби ввімкнена сигналка). Коли нажимаю на кнопку зняття з сигналізації, то в водійських дверях кнопка зачинення дверей трохи дьоргається і габарити перестають кліпати.
Полностью поддерживаю. Нет смысла в блочке при наличии сигналки.
Еще посоветую отключить тяги от личинок, запасной вход оставить через дверь багажника. И проверь моторчики в дверках, похоже они затянули на открывание в последний раз и згорели с оплавлением и клином.

Тобто краще всього купити нові моторчики і зав'язати все на сигналізацію.


Ты проводку проверил?
Зображення
Аватар користувача
Voditel
Член клуба
 
Повідомлення: 3464
З нами з: Сер липня 06, 2005 17:23
Звідки: Kiev


Повернутись до 3160, 3162 (Симбир), 3163 (Патриот)

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість