Сторінка 1 з 1

Поможіть розібратися (карбюратор К129)

ПовідомленняДодано: Нед жовтня 30, 2011 13:31
Andriy
Купив недавно УАЗ 452 хочу довести її до пуття ... підкажіть будьласка шо це за дроти зроблені і як це потрібно зробити полюдське....і з чого почати профілактику для моєї буханки..Коли заводжу то завжди мушу підкручувати холостий хід поки вона ненагріється.
http://www.pictureshack.ru/images/8136Foto4046.jpg

ПовідомленняДодано: Нед жовтня 30, 2011 17:36
Andriy
хочу добавити якіснішу фотографію
http://www.pictureshack.ru/images/405DSC01956.JPG

Re: Поможіть розібратися (карбюратор К129)

ПовідомленняДодано: Нед жовтня 30, 2011 21:31
аир болотный
Andriy написав:Купив недавно УАЗ 452 хочу довести її до пуття ... підкажіть будьласка шо це за дроти зроблені і як це потрібно зробити полюдське....і з чого почати профілактику для моєї буханки..Коли заводжу то завжди мушу підкручувати холостий хід поки вона ненагріється.
http://www.pictureshack.ru/images/8136Foto4046.jpg


Тi дроти однозначно потрiбно викинути, вони тримають заслонку пiдсосу постiйно вiдкритою.

Замiсть них повинен був стояти трос регулювання який iде у салон а ще там повинна стояти тяга яка йде до приводу дросельних заслонок. Отже усе разом i складае механiзм так званого холодного пуску двигуна.

Одже недостача вказаних запчастин i привела до появи вказаних симптомiв.
Ще по фото видно що прийшов час почистити карбюратор бо фраза "Чистота залог здоровя" напряму до цего вiдноситься.
А ще я би радив змiнити карбюратор на iнший, бiльш сучасний. На мiй погляд найкраще пiдходить СОЛЕКС-2141 з пiдбором дозуючих элементiв.

ПовідомленняДодано: Пон листопада 07, 2011 21:10
Andriy
Почистив карбюратор, викинув дроти і зробив механізм холодного пуску двигуна.
Зображення

Мене цікавить ше одна деталь - клапан-поршень механізма розбалансування і цікаво як цей механізм працює, і чи можна обійтися без нього???
Зображення

ПовідомленняДодано: Пон листопада 07, 2011 22:17
аир болотный
Можна i без нього.
Його функцiя зеднувати поплавкову камеру з атмосферою й очищувати останню вiд бензинових парiв.

ПовідомленняДодано: Чет листопада 10, 2011 13:55
Andriy
зняв повітряний фільтер в середині якесь масло це він так має бути чи він має бути сухий...

ПовідомленняДодано: Чет листопада 10, 2011 16:31
аир болотный
Так масло повинно бути. Його мабуть краще змiнити а сам фiльтр промити чимось хоча б тим самим бензином.

ПовідомленняДодано: Чет листопада 24, 2011 22:56
Andriy
Як поставив карбюратор збільшились обороти мотора???
відкрутив опорний гвинт дросельної заслінки а також і закрутив гвинт регулювання якості суміші холостого ходу до кінця ... і все одно були великі оберти двигуна...

ПовідомленняДодано: Чет листопада 24, 2011 23:25
аир болотный
Може дросельна заслонка пiдклинюе?

ПовідомленняДодано: П'ят грудня 02, 2011 14:37
Andriy
дивився вроді не підклинює......як виїжджав в чора в гори то почался по дорозі хлопки, но коли проїхав близько 20км вони пропали і появилася нормальна тяга буханки, що це може бути?? свічки чисті поставив перед виїздом, відрегулював холості проводку на свічі поміняв.

ПовідомленняДодано: П'ят січня 13, 2012 18:41
Andriy
Поїхав до хорошого карбюраторщика, знайшли причину а нею була підсос повітря ( ранше водій цієї буханки розібрав карбюратор і його шліфував і під кутом зашліфував нижню частину карбюратора), поміняли голку і карбюратор почав робити як новенький.

Re: Поможіть розібратися (карбюратор К129)

ПовідомленняДодано: Пон липня 14, 2014 10:13
Peugeot
дайте совета, у кого газ установлен в комбинации с карбом (любым).
поскольку на бензе лишь завожусь и греюсь утром, а потом целый день на газе, то поплавковая камера (ПК) всегда сухая. И соответственно бедный поплавок там трясётся, как г-но в проруби. В один прекрасный день бенз потёк через верх карба (К129). Вскрывши ПК, обнаружил полный поплавок бенза, что не давало ему всплыть и закрыть иглу. От постоянных сотрясений в поплавке протерлась дырка. Пришлось поработать паяльником. но надолго ли хватит результата?
как собственно, решается эта проблема?

Re: Поможіть розібратися (карбюратор К129)

ПовідомленняДодано: Сер липня 16, 2014 0:06
Alekxs
Никак.
Контроль- на глаз.Впрочем как и многое в УАЗах. :)