Сторінка 2 з 3

ПовідомленняДодано: Чет березня 29, 2007 15:14
RVV
Гайдамака написав:Я раніше всім гордо розповідав що у мене менше 9 по місту, але це було внаслідок маленьких колес і відповідно завищуючого показання спідометра/одометра :)
А ще можу сказати, що коли тягнув з Канева уазік Макса380, в основному на третій передачі, у мене вийшло явно менше 15, може десь 13 на 100км.


скільки бере твій дизель на 100 км при таких умовах:
трасса
загрузка машини 60% (мається на увазі масса вантажу)
відключено хаби та передній привід у роздатці
колеса - штатний розмір

ПовідомленняДодано: Вів квітня 03, 2007 15:21
MMM
RVV написав:СТОП!
народ, а какже хваленые 6 - 8 литров на 100 км ??? или это все сказки из серии меряния х...ми и пойманой рыбой ???

Якщо буде 8 - 10 то думаю що буде добре. За цифру 6 точно треба забути.

ПовідомленняДодано: Сер квітня 04, 2007 10:35
RVV
MMM написав:Якщо буде 8 - 10 то думаю що буде добре. За цифру 6 точно треба забути.


ну а реальний який розхід ? суто по трассі ?

Те що на бездоріжжі машина бере значно більше то і так ясно, просто якщо розхід буде однаковий то навіщо міняти мотор на дизель ? Різниця між солярою і 80 бензином 5-10 копійок.

Зараз розглядаємо суто економічність двигуна, всякі там конячі сили і обертові моменти на задньому плані.

ПовідомленняДодано: П'ят квітня 06, 2007 15:15
Гайдамака
По трасі не міряв точно, але здається не менше 8. Переваги дизеля, як на мене, в тому що солярку можна дешево у трактористів і екскаваторників купувати і що не треба возитись з карбюратором і запаленням. В економії, особливо якщо відкинути фактор трактористів, - я сумніваюсь.

ПовідомленняДодано: П'ят квітня 06, 2007 18:15
MMM
Гайдамака написав:Переваги дизеля, як на мене, в тому що солярку можна дешево у трактористів і екскаваторників купувати і що не треба возитись з карбюратором і запаленням. В економії, особливо якщо відкинути фактор трактористів, - я сумніваюсь.

За переваги згоден, тільки мені інтересно де ви там трактористів на печерську шукаєте :D
Ще один такий випадок. Якщо навіть вийде 10л. то в дизеля це 10, а не 15, 18, або 20. Хоча мій перший УАЗ десь біля 14 їв(вісімдесятої) якщо був у справному стані.

ПовідомленняДодано: П'ят квітня 06, 2007 19:33
MMM
До речі а як на рахунок салона буханки? Я ніяк не можу уявити повної та продуманої картини. Бачив непогані Соболі, Транспортери та ін...
Один з варіантів:
- Два крісла проти ходу за водієм.
- три крісла за ходом по середині салону (десь би найти якісь такі трансформери щоб у зручний диван розкладались).
- Між двійкою та трійкою на проти бокових дверей відкидний столик(теж не хочеться самому якийсь доморощений варіант з тирсоплити чи ще чогось видумувати).
- Задній відсік зробити для зручного тримання лопати, сокири, зіп, шаклів, тросів і т. д..., щоб не брязчало (легко говорячи) коли це все гамузом накидано.
Ще оббивка та утеплення салону, думаю тут треба звернутись до фірм які вантажні буси в маршрутки переробляють. А то кращої оббивки як коврами радянського періоду ще не зустрічав :cry:

ПовідомленняДодано: Суб квітня 07, 2007 8:29
RVV
Я собі уявляю так:

Поставити нормальні сидіння пілота та штурмана, зробити щумо-теплоізоляцію кабіни. Буханки у яких я їздив мали перегородку за водійськими сидіннями, можливо її прийдеться викінути.
Доречі як це вплине на міцність кузова ? якщо ця перегородка є ще й ребром жорсткості то доведеться їй придумати якусь заміну.

Салон: Тепло-шумоізоляція. Поставити два ряди крісел по два крісла у ряду, крілса орінтовані за ходом. Перший ряд крісел на салазках з швидким кріпленням, що перпендикулярні довжині машини, тоді їх можна буде обертати на 180 градусів. Між рядами сидінь відкідний столик, наприклад такий як у поїздах.

Задні дверцята я думаю заглушити, ну тобто не зовсім заглушити, а придумати як забезпечити певну щільність прилягання та відсутність перекосів і зміщень, пожертвувавши швидкістю відкривання.

За другим рядом сидінь вздовж борта та по другому борту такі собі ящики, для зберігання різного спорядження та інших корисних напоїв :)

це з остовного. все решта треба міряти і дивитися по місцю.

ПовідомленняДодано: Вів квітня 10, 2007 11:03
MMM
RVV написав:Я собі уявляю так:

Буханки у яких я їздив мали перегородку за водійськими сидіннями, можливо її прийдеться викінути..

Я хочу викинути, більшість говорить що перегородка це ребро жорсткості, не розбирав, не_знаю але всі інобуси чомусь вміють їздити без перегородки.
Салон: Тепло-шумоізоляція.

Всі так говорять а яка іменно, згідно нашого ринку, мало інформації і невідомо як кріпити на стелю та бока.
Поставити два ряди крісел по два крісла у ряду, крілса орінтовані за ходом. Перший ряд крісел на салазках з швидким кріпленням, що перпендикулярні довжині машини, тоді їх можна буде обертати на 180 градусів. Між рядами сидінь відкідний столик, наприклад такий як у поїздах

Я чому і писав що передні крісла розвернуті, щоб вийшло як купе. Возити багато людей я не збираюсь а от на природі вийти закусити та випиииить :P А розвертати сидушки можна, тільки коли салон буде зроблено через пару таких перекидів точно пошарпається.

Задні дверцята я думаю заглушити, ну тобто не зовсім заглушити, а придумати як забезпечити певну щільність прилягання та відсутність перекосів і зміщень, пожертвувавши швидкістю відкривання.

В мене ЛЕК, задніх дверей нема. В мому попередньому мені робили на роботі то вийшли кращі чим заводські. До сих пір їздить з ними без проблем(без перекосів і зміщень), собі обовязково такі зроблю.
За другим рядом сидінь вздовж борта та по другому борту такі собі ящики, для зберігання різного спорядження та інших корисних напоїв

Такі собі ящики для корисних напоїв - побільші :!: :!: :!: :D

ПовідомленняДодано: Вів квітня 10, 2007 12:17
Shurik
Зразу бак поставити для корисних напоїв.

ПовідомленняДодано: Вів квітня 10, 2007 14:58
Partisan
З моєї точки зору, робити сидіння рядними треба не для експедиційної машини, а для міста. У нас класичне розміщення сидінь - дуже зручно їсти/пити (хоч і на ходу) зі столика, що на перетинці над двиглом (причому і водію, і штурману, і пасажирам). Передні сидіння - однозначно мінять... Так як у нас так само ЛЕК - дверей задніх нема і не треба. Задні місця - диван з рундуком - він же багажник. Сокири, лопати, домкрат (не джек), воронка, каністри, шампури, мангал, ломики, дерев"яне гальмо - все розміщується вздовж бортів за/під сидіннями. Розташування місць по периметру дозволяє спокійно ночувати 2-3 людям на підлозі. Головне - розумний експедиційний багажник з інтегрованим кенгурином, драбиною, лядою для запаски (нафіг запаску з-під рами), гілковідкидачами та люстрою. На ньому можна ставить намет, або спокійно ночувати і в 4-ьох... Плюс до того його можна використовувать за прямим призначенням. :)
Досить цікаво на якомусь сайті підійшли до звукоізоляції - зробити додатковий столик на капоті, а проміжки щільно запхать пінопластом чи ще чимось...
В нашій машині утеплення зроблено тим же пінопластом під обшивкою бортів, стеля класична. Холодно тільки через старі ущільнювачі дверей та люка (від ПАЗа).

ПовідомленняДодано: Сер квітня 11, 2007 14:05
RVV
MMM написав:
RVV написав:
Поставити два ряди крісел по два крісла у ряду, крілса орінтовані за ходом. Перший ряд крісел на салазках з швидким кріпленням, що перпендикулярні довжині машини, тоді їх можна буде обертати на 180 градусів. Між рядами сидінь відкідний столик, наприклад такий як у поїздах

Я чому і писав що передні крісла розвернуті, щоб вийшло як купе. Возити багато людей я не збираюсь а от на природі вийти закусити та випиииить :P А розвертати сидушки можна, тільки коли салон буде зроблено через пару таких перекидів точно пошарпається.


не_знаю як в кого але в мере виникає певний дискомфорт якшо сидіти в машині чи іншому ТЗ спиною до напрямку руху. Тобто якщо так довго сидіти, їдучи на великі відстані. Ну і сидіння типу "лавка" дуже втомлює при дальніх поїздках.

Якщо взяти нормальні салазки (такі бачив у вантажно-пасажирських бусах мерседес) то сидіння будуть акуратно вийматися і салон буде в порядку.

Я планую робити машину для дальніх мандрів, тому комфорт пасажирів не менш важливий чим комфорт водія та штурмана.

ЗІЖ
Зараз я навідь не маю основи, тобто самої буханки. Просто хочу все продумати і зважити наперед щоб точно уявляти чого я хочу.

ПовідомленняДодано: Сер квітня 11, 2007 14:27
MMM
не_знаю як в кого але в мере виникає певний дискомфорт якшо сидіти в машині чи іншому ТЗ спиною до напрямку руху. Тобто якщо так довго сидіти, їдучи на великі відстані.

Так будуть дві передні сидушки та три в заді, а ті що спиною до напрямку руху то запасні або для "посидіти шоферу" і всій компанії на природі, за то розвертати не треба, хоча згідний з тим що зробити ті сидухи розворотними на 180 град. а там час покаже.
Зараз я навідь не маю основи, тобто самої буханки. Просто хочу все продумати і зважити наперед щоб точно уявляти чого я хочу.

Я основу маю, але поки що до салону не дійшов.

ПовідомленняДодано: Чет квітня 12, 2007 10:45
RVV
MMM написав:
не_знаю як в кого але в мере виникає певний дискомфорт якшо сидіти в машині чи іншому ТЗ спиною до напрямку руху. Тобто якщо так довго сидіти, їдучи на великі відстані.

Так будуть дві передні сидушки та три в заді, а ті що спиною до напрямку руху то запасні або для "посидіти шоферу" і всій компанії на природі, за то розвертати не треба, хоча згідний з тим що зробити ті сидухи розворотними на 180 град. а там час покаже.


Я в задньому ряді думаю теж 2 сидіння робити, ну і в ідеалі зробити так щоб передній і задній ряди трансфорсувалися в ліжко.

ПовідомленняДодано: П'ят квітня 13, 2007 9:47
MMM
передній і задній ряди трансфорсувалися в ліжко.

В теорії згоден, а як на практиці? Я поки що нічого інтересного ще не надибав :(

ПовідомленняДодано: Нед серпня 26, 2007 1:18
Айри
Фото с Ладоги 2007. Интересно, на шасси немецкого Унимога собрали, что ли?

Зображення