До відома... На попередньому фото рама після 1-го оброблення перетворювачем іржі "Тамак-1". Вона стала переважно рижою. Повторно я її обробив ще 3-4 рази, після ПОВНОГО висихання попереднього шару. Інтервал був доба-дві. Рама стала абсолютно темно-синьою в результаті. Даний перетворювач перевірений особисто, останнім часом регулярно користуюся. Збільшує адгезію, заміняє грунтівку. Потім була чернівецька антикорозійна грунтівка ГФ-021 в 2 шари, і 17 жовтня ввечері чернівецька бітумна мастика БМП-1, розбавляв бензином АИ-92 до густини сметани. Результатом задоволений. Хоча й похолодало. Фото додам при нагоді.
В мене є практика фарбування в мороз матеріалами, які мають на то допуск - проблем не було.
Наразі зачищаю листи задніх ресор, буду їх прокатувати на вальцах, фарбувати і монтувати.
Потрібно розколоти задній міст, щоб ущільнити його герметиком. Наскільки це складно??