Сторінка 1 з 8

UAZік KUZNECа

ПовідомленняДодано: Пон вересня 05, 2016 22:29
kuznec
Почалося...
Отакий Головастік є в мене вже більше року.
За цей період поміняв оливу двигуна і фільтри. Поставив ТРЕЩОТКИ! Установив зеркала, двірники, нові ручки дверей. Запаяли і пофарбували бак, поставив новий датчик рівня пального і показчик на панелі. На двигуні замінив помпу, патрубки радіатора. Друзі підігнали нову сідуху водія і глушник б/в. Була замінена 1 фара, інша ремонтувалася. Кілька тижнів томум замінив і перебрав генератор та сучасне нове реле регулятор. Був в моторіста -компресія 9 на кожному циліндрі. Тому по двигуну особливих робіт не буде проведено.
Вцілому проїхав до 300км - все нормально функціонує. Згори по трасі їхав наввіть 110 :D. Помісив трохи багнюку. Резина на ньому була нова!

Re: UAZік KUZNECA

ПовідомленняДодано: Пон вересня 05, 2016 22:43
kuznec
Взяв тиждень відпустки, щоб поремонтувати мого монстрика.
3 вересня, день перший.

Re: UAZік KUZNECа

ПовідомленняДодано: Пон вересня 05, 2016 22:52
kuznec
5 вересня, день другий.
Виготовили підрамник. Намагаюся в розмірах і відстанях максимально (по можливостях, які нажаль обмежені) скопіювати оригінал. Вцілому похибки незначні.

Re: UAZік KUZNECа

ПовідомленняДодано: Пон вересня 05, 2016 22:55
kuznec
Спеціалісти практики і теоретики, прошу порад. Як правильно поварити раму? Чи особливих канонів немає? Я вже собі прикинув як буду робити, але можливо існують кращі ідеї. На рамі також є тріщина під переднім кронштейном лівої задньої ресори. Знімати його, потім кріпити болтами?
Поспішіть, бо в мене обмаль часу. :(

Re: UAZік KUZNECа

ПовідомленняДодано: Вів вересня 06, 2016 8:25
Student
Раму варить не советую, лучше менять на новую. Я, по крайней мере, так буду делать со своим уазом.

Re: UAZік KUZNECа

ПовідомленняДодано: П'ят вересня 09, 2016 21:55
kuznec
Шановний Student, а ми любимо створювати перешкоди і потім героїчно їх долати. Якщо серйозно - є матеріал, є інструмент, є помічники, не бачу сенсу міняти раму. Даю гарантію, що нова буде далеко не новою... Мабуть більшість кронштейнів прийдеться виготовляти і вварювати.
Ми скинули кабіну, передня частина рами досить в пристойному стані. Для мене немає проблеми в її ремонті.
А як вона буде ходити - покаже час. В результах своєї роботи і собі я впевнений.

Re: UAZік KUZNECа

ПовідомленняДодано: П'ят вересня 09, 2016 22:07
kuznec
6-9 вересня, фактично вся моя відпустка... Лінуюсь детально розписувати, бо втомлений, а також із за того, що тема майже нікого не цікавить. Просто фото...

Re: UAZік KUZNECа

ПовідомленняДодано: П'ят вересня 09, 2016 22:16
kuznec
Кабіна в дуже поганому стані - але я її теж буду ремонтувати. Двері є, все інше поваримо :)

Re: UAZік KUZNECа

ПовідомленняДодано: Пон вересня 12, 2016 12:44
kuznec
10 вересня, 7-й день ремонту
Результатом задоволений. Зсередини дам ще латки внаклад для укріплення стиків.

Re: UAZік KUZNECа

ПовідомленняДодано: Вів вересня 13, 2016 9:17
Керя
В ответ скептикам и противникам сварки рамы. В 1986 году, служа в армии, лично принимал участие в сварных работах над рамой армейской "буханки". Точно таким же образом, как и на предидущих фото, мы вырезали гнилые куски металла, собственноручно резали латки, и ювелирно вваривали их на свои места. Места изломов усиливали методом "наваривания сверху". Главное, как говорил наш "сварной", - не "сбить" геометрию, для чего рама прочно закреплялась типа на "стенде". После такого ремонта "бухан" ещё долго служил, правда уже не в армии ...

Re: UAZік KUZNECа

ПовідомленняДодано: Чет вересня 15, 2016 14:44
kuznec
Час все поставить на свої місця ) /А при потребі в мене є можливість проводити зварювальна роботи на уазі хоч 1к разів.../
Наразі основна проблема - його недостатність. Думаю машина виїде за ворота двору десь в кінці листопада. Якщо не буде морозів.
Поки аноасую плани:
Рама прогрунтується кислотним грунтом і задується рідкою бітумною мастикою. В пустоти налию гарячого переробу з пушечним салом. Підрамник платформи і її скелет знизу теж будуть задуті мастикою. Зверху в кузов поверх металу покладу ковейєрну стрічку - 2 смуги по 1м ширини. Товщина 15мм.
Кабіна обрізатись не буде. Встановлю підкрилки-локери уаз-3303 на перед та задні крила пластикові від газелі.
Плануються заміни гальмівних трубок і всієї проводки. Встановлення ГБО.
Будуть нові силові бампера і платформа-багажник на дах власного виробництва. Щоб черешні було зручно рвати в лісі :D

Re: UAZік KUZNECа

ПовідомленняДодано: Чет вересня 15, 2016 14:51
kuznec
Обладнання і можливостей автомобіля в стоці мені цілком досттньо для його експлуатації в умовах помірного офроаду.
Скажемо так - грузовичок для сільської місцевості, з частими виїздами на асфальт.

Re: UAZік KUZNECа

ПовідомленняДодано: Суб вересня 17, 2016 14:22
kuznec
Сьогодні знайшов раму в гарному стані - в Бердичеві. Замовив, щоб зняли. В вівторок привезуть. :D
Кронштейни ресор зрубані, кронштейнів на амортизатори немає. Але стан класний, ціна невисока. Тому вирішив зі своєю більше не гратися а замінити.

Re: UAZік KUZNECа

ПовідомленняДодано: Сер вересня 21, 2016 12:08
kuznec
Раму привезли. Без кронштейнів, без поперечини підвісу коробки. Гемор, але абсолютно ціла, ідентична моїй. І 1100 грн з доставкою.

Re: UAZік KUZNECа

ПовідомленняДодано: Нед жовтня 02, 2016 22:05
kuznec
Крок вперед і 2 назад... Але ж для себе роблю. Тому може це й краще. Почистив "нову раму", обробив перетворювачем іржі. Станом рами задоволений. Виявилось що вона була лужена, але майже все олово облізло(
Забув написати, рама з УАЗ 451. Експортна машинка?
Таке авто тільки для асфальту. Мій головаст по мокрій землі, траві, під горку на задньому мосту не їде - буксує. Це якщо кузов пустий.