Максимальный размер шин и дисков на буханку

Форум для обсуждения вопросов, связанных с моделями, получившими в простонародии "звание" БУХАНКА

Модератор: Модераторы форума

Максимальный размер шин и дисков на буханку

Повідомлення MMM » П'ят квітня 06, 2007 18:31

Така тема існує в розділі по трансмісії. Інтересно може хто знає чи є різниця між буханкою та бобром.
Нема таких перешкод щоб комуняки не здолали.
Аватар користувача
MMM
Участник движения
 
Повідомлення: 603
З нами з: П'ят лютого 16, 2007 12:07
Звідки: м.Львів

Re: Максимальный размер шин и дисков на буханку

Повідомлення Vanilla Gorilla » Суб квітня 07, 2007 12:44

MMM написав:Така тема існує в розділі по трансмісії. Інтересно може хто знає чи є різниця між буханкою та бобром.


Звісно є, з буханкою там все ніби більш сумно виглядає. Колеса меньші/вужчі влазять, ліфтувати більше треба, різати арки важче, треба й двері коцати.

П.С. На правдивість не претендую, але чогось мені так здається.
УАЗ 469Б, ГАЗ 69
Аватар користувача
Vanilla Gorilla
Участник движения
 
Повідомлення: 989
З нами з: Суб травня 21, 2005 0:32
Звідки: Сумы (10.08.1985)

Re: Максимальный размер шин и дисков на буханку

Повідомлення MMM » Вів квітня 10, 2007 10:33

Richman написав:Звісно є, з буханкою там все ніби більш сумно виглядає. Колеса меньші/вужчі влазять, ліфтувати більше треба, різати арки важче, треба й двері коцати.

П.С. На правдивість не претендую, але чогось мені так здається.

Взагалі то я хчу на даному етапі поставити так би мовити "універсал", хоча якщо прийдеться різати арки думаю великої проблеми не мало бути, а от ліфтувати нехотілось би.
Нема таких перешкод щоб комуняки не здолали.
Аватар користувача
MMM
Участник движения
 
Повідомлення: 603
З нами з: П'ят лютого 16, 2007 12:07
Звідки: м.Львів

Повідомлення MMM » Чет травня 17, 2007 17:39

Поставив 235\85 R16, Зовнішній розмір - 31,5" (800,1мм.) на диск 6"\16" ЕТ +22. Трохи затирає за рульову тягу, мабуть добре став би (теоретично) диск ЕТ 00, але я таких не знайшов.
Думаю що на санітарку можна поставити і значно більшу гуму, якщо ліфтанути та врізати арки.
Нема таких перешкод щоб комуняки не здолали.
Аватар користувача
MMM
Участник движения
 
Повідомлення: 603
З нами з: П'ят лютого 16, 2007 12:07
Звідки: м.Львів

Повідомлення Shurik » Чет травня 17, 2007 18:30

ЕТ00 то від ГАЗ21.
Як шукати думаю знаєш :)
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення MMM » П'ят травня 18, 2007 10:33

Так там диск на 15"
Нема таких перешкод щоб комуняки не здолали.
Аватар користувача
MMM
Участник движения
 
Повідомлення: 603
З нами з: П'ят лютого 16, 2007 12:07
Звідки: м.Львів

Повідомлення Shurik » П'ят травня 18, 2007 10:42

а точно :(
Всьо забуваю що у тебе 16.
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення Tyman » Нед березня 28, 2010 11:52

У меня стоят спереди 235/75R15 и тоже трут об рулевую тягу :(
Не умеешь какать - не мучай попу!
УАЗ-452 ЛЭК
Аватар користувача
Tyman
Участник форума
 
Повідомлення: 55
З нами з: Нед лютого 28, 2010 17:16
Звідки: Житомир

Повідомлення ШАМПАНЬ » Нед березня 28, 2010 19:28

MMM написав:Поставив 235\85 R16, Зовнішній розмір - 31,5" (800,1мм.) на диск 6"\16" ЕТ +22. Трохи затирає за рульову тягу, мабуть добре став би (теоретично) диск ЕТ 00, але я таких не знайшов.
Думаю що на санітарку можна поставити і значно більшу гуму, якщо ліфтанути та врізати арки.
В мене такі розміри матадора. Нічого незатира, правда відрізаний поріг, і гідропідсилювач мерс... А нащот ліфта, так на УАЗбуці ліфтують кузов від рами..., я позаглядавши під свій, ліфтувавби інак. Я б позрізав закльопки де держать чашки плаваючих ресор, відрізав би від другої рами чі чашки з швелером, і приварив-прикрути до того ж самого місця! Аморти переварить не під мостом, а вище. Плюси- мінімум праці, амортізатори підняті вище моста (саме приємне для кліренса), реально літований монстр, піднята рама (мотор, роздатка,баки) від землі за рахунок карданів, немав би головної болі з рульом,з підрізкою, кулісами, (на роздатку тоже), да і всим остальним. Мінуси..., наявнісьть ще одної рами, ... з ментами думаю проблем небуде, тому що це не є переобладнання, та й як зробить красиво...
У незалежній державі, не державною мовою розмовляє гість, полонений або окупант. (Карл Маркс)
www.shampantrans.com.ua
Аватар користувача
ШАМПАНЬ
Участник движения
 
Повідомлення: 1445
З нами з: Суб травня 09, 2009 12:13
Звідки: Черкаська обл. Звенигородський р-н. с.Шампань

Повідомлення Drifter » Пон березня 29, 2010 8:28

ШАМПАНЬ написав:... Я б позрізав закльопки де держать чашки плаваючих ресор, відрізав би від другої рами чі чашки з швелером, і приварив-прикрути до того ж самого місця! Аморти переварить не під мостом, а вище. Плюси- мінімум праці, амортізатори підняті вище моста (саме приємне для кліренса), реально літований монстр, піднята рама (мотор, роздатка,баки) від землі за рахунок карданів, немав би головної болі з рульом,з підрізкою, кулісами, (на роздатку тоже), да і всим остальним. Мінуси..., наявнісьть ще одної рами, ... з ментами думаю проблем небуде, тому що це не є переобладнання, та й як зробить красиво...

І разом з цим задереться вверх і так високий центр ваги, а також вийдуть на критичні кути роботи карданів :?
Я би не радив такого робити. Із-за цього я і відрізав усе лишнє, щоб стали 33-ті колеса
Жизнь на колесах - это пятая стихия.
(с) Люмен
УАЗ-3303, ГАЗ-69,ГАЗ-31105, Nissan Patrol Y60 4.2D
http://drifter-69.io.ua/
Аватар користувача
Drifter
Член клуба
 
Повідомлення: 2124
З нами з: Чет листопада 08, 2007 17:23
Звідки: Житомирська обл., м. Баранівка 80677759069

Повідомлення ШАМПАНЬ » Пон березня 29, 2010 9:49

Drifter написав:
ШАМПАНЬ написав:... Я б позрізав закльопки де держать чашки плаваючих ресор, відрізав би від другої рами чі чашки з швелером, і приварив-прикрути до того ж самого місця! Аморти переварить не під мостом, а вище. Плюси- мінімум праці, амортізатори підняті вище моста (саме приємне для кліренса), реально літований монстр, піднята рама (мотор, роздатка,баки) від землі за рахунок карданів, немав би головної болі з рульом,з підрізкою, кулісами, (на роздатку тоже), да і всим остальним. Мінуси..., наявнісьть ще одної рами, ... з ментами думаю проблем небуде, тому що це не є переобладнання, та й як зробить красиво...

І разом з цим задереться вверх і так високий центр ваги, а також вийдуть на критичні кути роботи карданів :?
Я би не радив такого робити. Із-за цього я і відрізав усе лишнє, щоб стали 33-ті колеса
Ясне діло, десь виграєш а десь програєш! Але, для того щоб повисить проходімосьть, треба убрать максимальну зачіпеємость за землю, болото, сніг, і т.д. якщо і різать, то так щоб рама лишилась з найнижчою точкою :) , а це на бухані, немало праці!
У незалежній державі, не державною мовою розмовляє гість, полонений або окупант. (Карл Маркс)
www.shampantrans.com.ua
Аватар користувача
ШАМПАНЬ
Участник движения
 
Повідомлення: 1445
З нами з: Суб травня 09, 2009 12:13
Звідки: Черкаська обл. Звенигородський р-н. с.Шампань


Повернутись до Буханка

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість