Сторінка 1 з 1

Максимальный размер шин и дисков на буханку

ПовідомленняДодано: П'ят квітня 06, 2007 18:31
MMM
Така тема існує в розділі по трансмісії. Інтересно може хто знає чи є різниця між буханкою та бобром.

Re: Максимальный размер шин и дисков на буханку

ПовідомленняДодано: Суб квітня 07, 2007 12:44
Vanilla Gorilla
MMM написав:Така тема існує в розділі по трансмісії. Інтересно може хто знає чи є різниця між буханкою та бобром.


Звісно є, з буханкою там все ніби більш сумно виглядає. Колеса меньші/вужчі влазять, ліфтувати більше треба, різати арки важче, треба й двері коцати.

П.С. На правдивість не претендую, але чогось мені так здається.

Re: Максимальный размер шин и дисков на буханку

ПовідомленняДодано: Вів квітня 10, 2007 10:33
MMM
Richman написав:Звісно є, з буханкою там все ніби більш сумно виглядає. Колеса меньші/вужчі влазять, ліфтувати більше треба, різати арки важче, треба й двері коцати.

П.С. На правдивість не претендую, але чогось мені так здається.

Взагалі то я хчу на даному етапі поставити так би мовити "універсал", хоча якщо прийдеться різати арки думаю великої проблеми не мало бути, а от ліфтувати нехотілось би.

ПовідомленняДодано: Чет травня 17, 2007 17:39
MMM
Поставив 235\85 R16, Зовнішній розмір - 31,5" (800,1мм.) на диск 6"\16" ЕТ +22. Трохи затирає за рульову тягу, мабуть добре став би (теоретично) диск ЕТ 00, але я таких не знайшов.
Думаю що на санітарку можна поставити і значно більшу гуму, якщо ліфтанути та врізати арки.

ПовідомленняДодано: Чет травня 17, 2007 18:30
Shurik
ЕТ00 то від ГАЗ21.
Як шукати думаю знаєш :)

ПовідомленняДодано: П'ят травня 18, 2007 10:33
MMM
Так там диск на 15"

ПовідомленняДодано: П'ят травня 18, 2007 10:42
Shurik
а точно :(
Всьо забуваю що у тебе 16.

ПовідомленняДодано: Нед березня 28, 2010 11:52
Tyman
У меня стоят спереди 235/75R15 и тоже трут об рулевую тягу :(

ПовідомленняДодано: Нед березня 28, 2010 19:28
ШАМПАНЬ
MMM написав:Поставив 235\85 R16, Зовнішній розмір - 31,5" (800,1мм.) на диск 6"\16" ЕТ +22. Трохи затирає за рульову тягу, мабуть добре став би (теоретично) диск ЕТ 00, але я таких не знайшов.
Думаю що на санітарку можна поставити і значно більшу гуму, якщо ліфтанути та врізати арки.
В мене такі розміри матадора. Нічого незатира, правда відрізаний поріг, і гідропідсилювач мерс... А нащот ліфта, так на УАЗбуці ліфтують кузов від рами..., я позаглядавши під свій, ліфтувавби інак. Я б позрізав закльопки де держать чашки плаваючих ресор, відрізав би від другої рами чі чашки з швелером, і приварив-прикрути до того ж самого місця! Аморти переварить не під мостом, а вище. Плюси- мінімум праці, амортізатори підняті вище моста (саме приємне для кліренса), реально літований монстр, піднята рама (мотор, роздатка,баки) від землі за рахунок карданів, немав би головної болі з рульом,з підрізкою, кулісами, (на роздатку тоже), да і всим остальним. Мінуси..., наявнісьть ще одної рами, ... з ментами думаю проблем небуде, тому що це не є переобладнання, та й як зробить красиво...

ПовідомленняДодано: Пон березня 29, 2010 8:28
Drifter
ШАМПАНЬ написав:... Я б позрізав закльопки де держать чашки плаваючих ресор, відрізав би від другої рами чі чашки з швелером, і приварив-прикрути до того ж самого місця! Аморти переварить не під мостом, а вище. Плюси- мінімум праці, амортізатори підняті вище моста (саме приємне для кліренса), реально літований монстр, піднята рама (мотор, роздатка,баки) від землі за рахунок карданів, немав би головної болі з рульом,з підрізкою, кулісами, (на роздатку тоже), да і всим остальним. Мінуси..., наявнісьть ще одної рами, ... з ментами думаю проблем небуде, тому що це не є переобладнання, та й як зробить красиво...

І разом з цим задереться вверх і так високий центр ваги, а також вийдуть на критичні кути роботи карданів :?
Я би не радив такого робити. Із-за цього я і відрізав усе лишнє, щоб стали 33-ті колеса

ПовідомленняДодано: Пон березня 29, 2010 9:49
ШАМПАНЬ
Drifter написав:
ШАМПАНЬ написав:... Я б позрізав закльопки де держать чашки плаваючих ресор, відрізав би від другої рами чі чашки з швелером, і приварив-прикрути до того ж самого місця! Аморти переварить не під мостом, а вище. Плюси- мінімум праці, амортізатори підняті вище моста (саме приємне для кліренса), реально літований монстр, піднята рама (мотор, роздатка,баки) від землі за рахунок карданів, немав би головної болі з рульом,з підрізкою, кулісами, (на роздатку тоже), да і всим остальним. Мінуси..., наявнісьть ще одної рами, ... з ментами думаю проблем небуде, тому що це не є переобладнання, та й як зробить красиво...

І разом з цим задереться вверх і так високий центр ваги, а також вийдуть на критичні кути роботи карданів :?
Я би не радив такого робити. Із-за цього я і відрізав усе лишнє, щоб стали 33-ті колеса
Ясне діло, десь виграєш а десь програєш! Але, для того щоб повисить проходімосьть, треба убрать максимальну зачіпеємость за землю, болото, сніг, і т.д. якщо і різать, то так щоб рама лишилась з найнижчою точкою :) , а це на бухані, немало праці!