Встановлення двигуна SFA (ET-70) на Буханку

Форум для обсуждения вопросов, связанных с моделями, получившими в простонародии "звание" БУХАНКА

Модератор: Модераторы форума

Встановлення двигуна SFA (ET-70) на Буханку

Повідомлення Drifter » Нед березня 20, 2011 22:36

В цій темі буду описувати послідовність і проблеми при встановленні вищевказаного двигуна на буханку.
Отже із того що зроблено:
-виготовлена перехідна плита між КПП і картером маховика
-виточена втулка під підшипник в маховику
-обточений підсилений УАЗівський диск зчеплення під розмір фордовської корзини
-виточений новий більш високий флянець вижимного.
-переточений волговська муфта вижимного під УАЗівський отвір, вижимний волговький лишився, і чточена муфта по висоті, щоб наблизитися за розмірами до фордівської.
Зображення
-Кронштейни кріплення двигуна планувалися під фордівські подушки, да вже два рази перероблялися
Зображення
і в результаті все таки не підійшли, так як завеликі. І після зняття рідного двигуна
зараз робимо інші, менші кронштейни під подушки ГАЗ-53
Кронштейни робимо та підганяємо на місці.
Подальший процес буду описувати.
Якщо когось цікавлять дрібніші деталі, запитуйте.
Жизнь на колесах - это пятая стихия.
(с) Люмен
УАЗ-3303, ГАЗ-69,ГАЗ-31105, Nissan Patrol Y60 4.2D
http://drifter-69.io.ua/
Аватар користувача
Drifter
Член клуба
 
Повідомлення: 2124
З нами з: Чет листопада 08, 2007 17:23
Звідки: Житомирська обл., м. Баранівка 80677759069

Повідомлення NoUaZ » Нед березня 20, 2011 23:36

Корзина Фордівська буде?
Тоді завеликий вижимний.
Він натискає НЕ на кінці діафраг. пружини, виходить жорсткий і нелінійний вижим.
Точно таким був мій перший варіант. Їздити можна було, але як стало кльово після заміни на відповідний!
Аватар користувача
NoUaZ
Участник движения
 
Повідомлення: 854
З нами з: Суб березня 14, 2009 18:33
Звідки: Львів
Машина: Фордобобік

Повідомлення Drifter » Пон березня 21, 2011 9:29

NoUaZ написав:Корзина Фордівська буде?
Тоді завеликий вижимний.
Він натискає НЕ на кінці діафраг. пружини, виходить жорсткий і нелінійний вижим.
Точно таким був мій перший варіант. Їздити можна було, але як стало кльово після заміни на відповідний!

Так корзина фордівська буде.
А який же підшипник ідповідний? На УАЗівську муфту став якийсь підшипник з меншим зовнішнім діаметром?
Жизнь на колесах - это пятая стихия.
(с) Люмен
УАЗ-3303, ГАЗ-69,ГАЗ-31105, Nissan Patrol Y60 4.2D
http://drifter-69.io.ua/
Аватар користувача
Drifter
Член клуба
 
Повідомлення: 2124
З нами з: Чет листопада 08, 2007 17:23
Звідки: Житомирська обл., м. Баранівка 80677759069

Повідомлення NoUaZ » Пон березня 21, 2011 23:01

Став на проточену обойму вижимного від ГАЗ-24.
Але я не записав який. (Щось бусівське, інших зчепленнь в нас в той час вже бути не могло)
Аватар користувача
NoUaZ
Участник движения
 
Повідомлення: 854
З нами з: Суб березня 14, 2009 18:33
Звідки: Львів
Машина: Фордобобік

Повідомлення Drifter » Вів квітня 05, 2011 14:47

Я уточнив на рахунок вижимного, цей підшипник Волгівський, він дещо менший ніж УАЗівський, теоретично повинен правильно тиснути на лапки корзини.
Продовжую потихеньку кидати фото
Ось прехідна плита між колоколом і КПП, а також новий виточений флянець коробки. Цей флянець такий же як стандартний, тільки та частина що до КПП товстіша, щоб зацентрувати все разом КПП, плиту і колокол

Зображення

Зображення

На фото здається так ніби флянець прикручений до плити, а в дійсності він суцільний проходить через плиту і кріпиться до КПП
Жизнь на колесах - это пятая стихия.
(с) Люмен
УАЗ-3303, ГАЗ-69,ГАЗ-31105, Nissan Patrol Y60 4.2D
http://drifter-69.io.ua/
Аватар користувача
Drifter
Член клуба
 
Повідомлення: 2124
З нами з: Чет листопада 08, 2007 17:23
Звідки: Житомирська обл., м. Баранівка 80677759069

Повідомлення Drifter » Сер квітня 06, 2011 18:09

Робота потихеньку продвигається.

КПП в зборі з колоколом вилкою і вижимним

Зображення

Перша примірка

Зображення

Зображення

Проблемне місце біля турбіни.

Зображення

Потрібно буде вирізати добрий кусок кузова (стійку поблизу кріплення до рами) + там же мають проходити тяги ричагів роздатки.
Жизнь на колесах - это пятая стихия.
(с) Люмен
УАЗ-3303, ГАЗ-69,ГАЗ-31105, Nissan Patrol Y60 4.2D
http://drifter-69.io.ua/
Аватар користувача
Drifter
Член клуба
 
Повідомлення: 2124
З нами з: Чет листопада 08, 2007 17:23
Звідки: Житомирська обл., м. Баранівка 80677759069

Повідомлення FreeFraG » П'ят червня 03, 2011 19:20

Алексей, ты можешь выложить фотографии на какой-то другой сервис, а то у меня закрыт "вконтакте" как и прочие социальные сети?
Аватар користувача
FreeFraG
Член клуба
 
Повідомлення: 1862
З нами з: Чет серпня 30, 2007 12:44
Звідки: Черкассы
Машина: УАЗ-31512

Повідомлення Drifter » Суб червня 04, 2011 9:02

FreeFraG написав:Алексей, ты можешь выложить фотографии на какой-то другой сервис, а то у меня закрыт "вконтакте" как и прочие социальные сети?

Не питання вже загружаю http://drifter-69.io.ua/album452024
Там і дизель, там і гідроблок, там і переробка бампера втретє :)
Жизнь на колесах - это пятая стихия.
(с) Люмен
УАЗ-3303, ГАЗ-69,ГАЗ-31105, Nissan Patrol Y60 4.2D
http://drifter-69.io.ua/
Аватар користувача
Drifter
Член клуба
 
Повідомлення: 2124
З нами з: Чет листопада 08, 2007 17:23
Звідки: Житомирська обл., м. Баранівка 80677759069

Повідомлення Student » Суб червня 04, 2011 14:10

Алексей, а хватает ли родного уазовского радиатора?
Двигатель не перегревается?
Что не убивает, то делает нас сильнее.
Аватар користувача
Student
Член клуба
 
Повідомлення: 3785
З нами з: Вів березня 27, 2007 17:18
Звідки: Киев, Соломенка
Телефон: +38050949 три три 29
Машина: УАЗ-31514

Повідомлення Drifter » Суб червня 04, 2011 14:16

Student написав:Алексей, а хватает ли родного уазовского радиатора?
Двигатель не перегревается?

С большим натягом хватает.
В жаркую погоду после 90 км/ч начинает рости температура.
Жизнь на колесах - это пятая стихия.
(с) Люмен
УАЗ-3303, ГАЗ-69,ГАЗ-31105, Nissan Patrol Y60 4.2D
http://drifter-69.io.ua/
Аватар користувача
Drifter
Член клуба
 
Повідомлення: 2124
З нами з: Чет листопада 08, 2007 17:23
Звідки: Житомирська обл., м. Баранівка 80677759069

Повідомлення техдок » Нед січня 08, 2012 22:21

Добрый вечер,по поводу выжимного и корзины:на маховик SFA идеально становится корзина ЗМЗ406,только одно крепежное отверстие нужно распелить.Сама собой решается проблема с выжимным(края нажимных лапок соответствуют диаметру уазовского выжимного,высота лапок +10мм против родных,больший диаметр нажимного диска).
техдок
Участник форума
 
Повідомлення: 35
З нами з: П'ят грудня 02, 2011 22:30

Повідомлення Drifter » Пон січня 09, 2012 17:55

техдок написав:Добрый вечер,по поводу выжимного и корзины:на маховик SFA идеально становится корзина ЗМЗ406,только одно крепежное отверстие нужно распелить.Сама собой решается проблема с выжимным(края нажимных лапок соответствуют диаметру уазовского выжимного,высота лапок +10мм против родных,больший диаметр нажимного диска).


Після того як рідна корзина здохла знайшов SACHS корзину на 406 мотор. Вона навіть по маркіровці співпадає з рідною на фордовському моторі, тільки прийлось пересвердлити вищезгаданий отвір.
Жизнь на колесах - это пятая стихия.
(с) Люмен
УАЗ-3303, ГАЗ-69,ГАЗ-31105, Nissan Patrol Y60 4.2D
http://drifter-69.io.ua/
Аватар користувача
Drifter
Член клуба
 
Повідомлення: 2124
З нами з: Чет листопада 08, 2007 17:23
Звідки: Житомирська обл., м. Баранівка 80677759069

Повідомлення Airgunner » Вів січня 10, 2012 19:16

А диск от чего подходит на эту корзину? Смотрел сегодня ведомый диск на умз 421, по диаметру подходит идеально, а вот по шлицам на первичный вал уаза не садится. Или они бывают разные, под Газель и под Уаз?
Airgunner
Участник форума
 
Повідомлення: 96
З нами з: Вів квітня 28, 2009 9:57
Звідки: Запорожье

Повідомлення Drifter » Вів січня 10, 2012 20:21

В мене став УАЗівський підсилений, маркування не знаю, ззовні прийшлося обточити на токарному станку міліметрів 3-4.
Жизнь на колесах - это пятая стихия.
(с) Люмен
УАЗ-3303, ГАЗ-69,ГАЗ-31105, Nissan Patrol Y60 4.2D
http://drifter-69.io.ua/
Аватар користувача
Drifter
Член клуба
 
Повідомлення: 2124
З нами з: Чет листопада 08, 2007 17:23
Звідки: Житомирська обл., м. Баранівка 80677759069

Повідомлення Airgunner » Вів січня 10, 2012 20:37

Это с корзиной от 406-го двигателя? А как с надежностью? По прикидкам обтачивать нужно на 7.5мм, так как диаметр уазовского диска 255 кажется, а диска для змз 406- 240мм. Что-то не очень мне нравится вариант с обточкой. Может кто-то другой вариант применял?
Airgunner
Участник форума
 
Повідомлення: 96
З нами з: Вів квітня 28, 2009 9:57
Звідки: Запорожье

Далі

Повернутись до Буханка

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість