Сторінка 2 з 2

ПовідомленняДодано: Вів травня 17, 2011 11:01
Olexa
Айри написав:Я вообще то про систему координат относительно авто говорил в плане геометрического расположения его суммарного центра масс, а не про высоту на которую поднимется верхняя часть крыши над поверхностью Земли...

А я, взагалі-то, говорив, що кут перекидання це кут між площиною симетрії авто та площиною, що проходить через центр мас та зовнішні точки опори з одного боку. Або, простіше, арктангенс ділення половини колії на висоту центру мас над поверхнею опори. (Якщо не заглиблюватися у стиснення підвіски при нахилі, що в даному випадку не принципово.)

І від того, що ти назвеш підняття рами з кузовом, двигуном та КПП+РК над мостами "лише опусканням мостів", центр ваги не підніметься "лише на вагу мостів", і, тим більше, не опуститься на вагу мостів, якщо ти розраховував на це. :D

Щоб не зменшити кут передидання, або зменшити його мінімально, треба мінімізувати масу, що піднімається над поверхнею опори. Тобто, чим піднімати підвіску, краще підняти кузов. А чим підіймати кузов, краще (з точки зору кута перекидання, а не з точки зору мінімізації витрат на операцію, чи естетики!) різати арки.

Тепер зрозумів, про що я казав?

ПовідомленняДодано: Вів травня 17, 2011 11:59
Olexa
Якщо ще зрозуміло, розпишу формулами (ти ж, наскільки я розумію, науковець, чи принаймні, з вищою освітою, хоча це формули з фізики старших класів загальноосвітньої середньої школи).

Нехай:

— маса мостів з колесами
— маса рами з двигуном, КПП та РК
— маса кузова

M = Mм + Mр + Mк — загальна маса авто

Положення центру мас визначається як ділення суми добутків мас на їхні положення, на суму мас. Не залежно від системи відліку.

Нас цікавить висота центру мас над поверхнею опори, тому вестимем відлік від неї:

— початкова висота центру мас мостів з колесами
— початкова висота центру мас рами з двигуном, КПП та РК
— початкова висота центру мас кузова

Відповідно, початкова висота центру ваги:

H0 = (Mм * Hм + Mр * Hр + Mк * Hк) / M

Ми маємо можливість підняти мости (поставивши колеса більшого діаметру), підвіску (піднімемо раму з рештою всього над мостами) та кузов (над рамою з двигуном, КПП та РК):

Δм — підняття мостів над поверхнею опори, або половина різниці діаметрів нових та старих колес: Δм = (Ф1 - Ф0) / 2
Δр — підняття рами над мостами
Δк — підняття кузову над рамою

Відповідно, нова висота центру ваги:

H1 = (Mм * (Hм + Δм) + Mр * (Hр + Δр + Δм) + Mк * (Hк + Δк + Δр + Δм)) / M

Розкриваємо дужки в дільному, й відокремлюємо зміни:

H1 = (Mм * Hм + Mр * Hр + Mк * Hк + Δм * (Mм + Mр + Mк) + Δр * (Mр + Mк) + Δк * Mк) / M

Тепер зміна висоти центру ваги:

ΔH = H1 - H0 = (Δм * (Mм + Mр + Mк) + Δр * (Mр + Mк) + Δк * Mк) / M

Тепер припустимо, що ти заради збільшення дорожнього просвіту хочеш поставити більші колеса, радіус яких більший за радіус старих на Δ. Щоб вони не почали затирати, грубо кажучи, треба збільшити відстань від арок до мостів на ту ж різницю радіусів, щоб повернути ту відстань від колес до арок, яка була раніше (грубо, бо є ще питання затирання при діагоналях та передніх коліс при виворотах). Це можна зробити трьома способами: 1) порізати арки; 2) підняти кузов над рамою; 3) підняти раму над мостами (що ти й пропонуєш).

1) Різка арок (Δм = Δ, Δр = 0, Δк = 0):

ΔHм = Δ * (Mм + Mр + Mк) / M = Δ

2) Підйом кузова над рамою (Δм = Δ, Δр = 0, Δк = Δ):

ΔHмк = (Δ * (Mм + Mр + Mк) + Δ * Mк) / M = Δ + Δ * Mк / M

3) Підйом рами над мостами (Δм = Δ, Δр = Δ, Δк = 0), збільшення висоти центру ваги буде таким:

ΔHмр = (Δ * (Mм + Mр + Mк) + Δ * (Mр + Mк)) / (Mм + Mр + Mк) = Δ + Δ * (Mр + Mк) / М = Δ + Δ * Mк / M + Δ * Mр / M

Ще раз:

Різка арок.........................: ΔH = Δ
Підйом кузова над рамою: ΔH = Δ + Δ * Mк / M
Підйом рами над мостами: ΔH = Δ + Δ * Mк / M + Δ * Mр / M

Зрозумів?

P. S. Прошу вибачення в тих, хто має не повну середню освіту, за нудні формули. ;)

Re: Буханка на 33 колёсах и дисках от Хантера(Патриота)

ПовідомленняДодано: Пон січня 14, 2013 20:05
avto-razborka
Мужики, кто знает какой вылет диска у буханки по умолчанию?

Re: Буханка на 33 колёсах и дисках от Хантера(Патриота)

ПовідомленняДодано: Вів січня 15, 2013 1:03
Айри
Стандартные размеры шин и дисков на а/м УАЗ:

В самом низу табличка с данными.

Re: Буханка на 33 колёсах и дисках от Хантера(Патриота)

ПовідомленняДодано: Вів березня 05, 2013 0:06
vazelinuch
Привіт
Є можливість обрізати зовнішні кромки арок (так щоб без зварки обійтися), на скільки в такому випадку треба буде робити ліфт рама-кузов щоб нормально стали колеса 33*10,5*15 ЕТ -20 ?

Re: Буханка на 33 колёсах и дисках от Хантера(Патриота)

ПовідомленняДодано: Вів березня 05, 2013 11:05
FreeFraG
Читай тему: viewtopic.php?f=32&t=5497 и спрашивай у Алексея (Drifter)

Re: Буханка на 33 колёсах и дисках от Хантера(Патриота)

ПовідомленняДодано: Вів серпня 23, 2016 12:50
VasyaPaytkin
Згоден повністю що треба дружити з болгаркою. :D

Re: Буханка на 33 колёсах и дисках от Хантера(Патриота)

ПовідомленняДодано: П'ят серпня 26, 2016 9:27
GREEK
Работы в процессе

c30d58es-960.jpg
Болгарка работает)))

bd0d58es-960.jpg

b0d58es-960.jpg

630d58es-960.jpg