Yalta_biker написав:+300 грн за правильную карту Крыма.
А яка найправильніша?
Хрюнь манюнь написав:думал такого плана себе на велик взять но с антенной уж слишком большой он для велосипеда.
Я їздив з жовтим
eTrex (першим),
eTrex Vista (теж іще монохромним),
GPSMAP 60CS,
GPSMAP 60CSx, і вже трохи з
Oregon 550. Скажу, що для велосипеда важливий великий екран, щоб гарно читалося, коли він труситься на кермі, і зручні органи керування, щоб можна було оперувати на ходу, не сильно на них дивлячись, а при катанні в холодну пору року і в перчатках. А для растрів важлива все ж таки велика кількість пікселів.
З цієї точки зору
GPSMAP 62 у порівнянні з Oregon має менший екран з меншою кількістю пікселів, ніж Oregon. Але він має апаратні кнопки замість дотикочутливого екрану. Тому для мотоцикла Enduro, на якому їздять у досить масивних закритих перчатках, можливо, Oregon не підходить (а суто мотоциклетні
zūmo не підтримують завантаження растрів, хоча для дорожніх мотоциклів це не потрібно), а для велосипеда я би не віддавав перевагу GPSMAP 62 перед Oregon (от просто зараз вдяг закриту велосипедну перчатку, і потицяв в Oregon 550 — все нормально).
З точки зору якости приймання сигналу, старі eTrex'и були відчутно гіршими за GPSMAP 60CS, а між GPSMAP 60CSx та Oregon 550 (із вбудованою антеною) я суттєвої різниці не помітив (з Oergno 550 ходив пішки Карпатами).
Хрюнь манюнь написав:но отзывы о Гармине с растром интересно послушать
Відгуки поганенькі. Штатний механізм
Custom Maps для юзерів дуже обмежений розміром та кількістю растрів (настільки обмежений, що на кожне змагання доводиться готувати свій знімок, та ще й шукати компромісу між полщею покриття та роздільоню здатністю), і не дозволяє перемикатися між різними растрами (знімок/карта).
BirdsEye обмежений своїм покриттям, але може використовуватися для завантаження своїх растрів, але або з придбанням передплати на цей-таки BirdsEye, або зі зламом прошивки (наскільки я пам’ятаю). Для найадекватнішого механізму підтримки растрів, що використовується в морських картах
BlueChart g2 та суходільних
GB Discoverer тощо, і що не має обмежень за площею, вимог до танців з бубном, і дозволяв би перемикати різні растри, нема компілятору. Треба розбирати формат і писати компілятор, тоді буде щастя. Хоча я не відстежую цю тему регулярно, може, щось і змінилося вже.
Yalta_biker написав:у гармина - металлическая лыжа(?) на две трети зада. оная лыжа намертво застегивается в миниатюрную клипсу (тоже металлическую), а клипса двумя хомутами (тоже металлическими
) крепится на руль.
В Oregon 550 "лижа" на задній кришці металева, а кліпса на кермо та хомути пластикові. З велосипедної точки зору це правильно — при серйозних падіннях щось ламатимеится, і це щось повинно бути не корпусом пристрою. Мав досвід подібних падінь з GPSMAP 60CS.
Yalta_biker написав:На хорнете это удобно, но собстна, зачем на асфальтовом мотике навик?
Для навігації у великих містах та між містами (якщо хтось між ними їздить мотиком). Але для асфальту на мотики є згадані вище
zūmo.
Yalta_biker написав:А на домми руль весь в поролоне, на выходных буду думать как на приборку приделывать навик, там у него больше шансов выжить.
Зверни увагу на
RAM Mounts (в Україні
стаття,
асортимент).