Обмін координатами між штурманом та водієм

Раздел для обсуждения вопросов связи и навигации

Модератори: Olexa, Модераторы форума

Re: Обмін координатами між штурманом та водієм

Повідомлення NNL » П'ят листопада 29, 2013 19:17

Уважаемый Olexa.
Предложенная Вами к обсуждению задача
"Обмін координатами між штурманом та водієм"
может быть названа " Взаимный трекинг водителя и штурмана".
Возникает вопрос в каких случаях это необходимо?
Если штурман с вами в одной машине ...
Если это удаленный штурман то да, тут нет вопросов.
Эта задача выполняется давно, например трекинг грузового транспорта, для грузовой логистики.
Используют трекер (GPS+канал связи для передачи данных) на автомобиле,<> центр связи и сбора параметров + ГИС,<> штурман (оператор логистик,если мобильный+GPS или стационарный) и обратная связь для передачи данных.
Что основное в этой системе, это канал связи, не будет канала, не будет трекинга, или обмена координатами.
Теперь о Wi-Fi Direct.
В идеальных условиях, как и при использовании обычного Wi-Fi, новые устройства смогут соединяться между собой на расстоянии до 200 метров.
http://itc.ua/articles/wi-fi-direct-vse ... ehnologii/ и другие за и против.
По моему мнению на расстоянии 200м проще использовать, детское радиопереговорное устройство хорошего качества и умение ориентироваться на местности.
(Дешево и сердито).
Если брать расстояние в десятки или сотни раз больше, и при этом сохранить качество, то доступный для нас с вами канал связи - сотовая (она позволяет организовать интернет связь). + Программа GPSGate с клиентом.
Как Вы назвали "ніж оту сиву давнину"
Этот вид координации действий, отрабатывался на тактических играх.
Примеры обмена координатами между исполнителем и штабом:
тут http://www.drive2.ru/users/fokus29/blog ... 151867596/

http://asusmobile.ru/board/viewtopic.php?t=9226

http://www.drive2.ru/users/fokus29/blog ... 9526/#post

P.S. Я исправился привожу ссылки.
Еще по моему мнению достойные внимания заметки по навигации:
http://www.crazyshturman.ru/06.htm

С уважением NNL
NNL
Участник форума
 
Повідомлення: 24
З нами з: Вів червня 12, 2007 13:01

Re: Обмін координатами між штурманом та водієм

Повідомлення Olexa » П'ят листопада 29, 2013 19:33

NNL написав:Возникает вопрос в каких случаях это необходимо?
Если штурман с вами в одной машине ...

На змаганнях з позашляхового орієнтування екіпажам видаються координати точок. Точки ставляться так, що з найближчої ґрунтівки їх не видно. Екіпаж приїжджає приблизно на траверз точки, після чого штурман вискакує з машини, і шукає точку, і як до неї під'їхати. Причому під'їзд може виявлятися хитрим, і штурманові треба заводити водія на точку по рації. Було би зручніше, якби обидва бачили одне одного на своїх навігаціях, а в ідеалі, й шляхи один одного. Також можлива ситуація, що штурман відбіг далеко, і не зовсім чітко уявляє собі напрямок до машини, або машина з того моменту вже рухалась. Як я вже написав вище, покриття GSM в місцях проведення змагань часто нема, тому класичний для всіх трекерів транспорт не можна розглядати в якості основного. Також на змаганнях на рахунку кожна секунда (і навіть пів-секунди).

У позашляхових подорожах штурман може виходити, щоби шукати дорогу. Далі все так само, крім секунд.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Re: Обмін координатами між штурманом та водієм

Повідомлення Olexa » П'ят листопада 29, 2013 20:15

Сивою давниною я назвав Windows Mobile.

Щось на кшталт GPSProxy/GPSGate може знадобитися на ПК для об’єднування потоку даних NMEA про своє положення (зі свого приймача) з потоком даних NMEA про положення іншого учасника (учасників), якщо навігаційна програма вимагатиме саме такого об’єднаного потоку.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Re: ЧАСТЬ2 Ноутбук WIN7;КПКGPS;GpsGate;WMDC

Повідомлення Bobikus » Пон грудня 02, 2013 14:25

Olexa написав:Якщо ти підвищиш не лише потужність, а й чутливість, то з пристроєм штурмана нічого робити й не треба. Головне, щоб там не було якогось ліміту часу на відповідь (як в GSM, де на частоті 900 МГц гранична дальність 35 км саме із-за цього). До речі, у Вікіпедії є стаття Long-range Wi-Fi, має сенс ознайомитись.


Ок, переконав, вважаю, що пробувати вартує.

Olexa написав:
NNL написав:Возникает вопрос в каких случаях это необходимо?
Если штурман с вами в одной машине ...

...
У позашляхових подорожах штурман може виходити, щоби шукати дорогу. Далі все так само, крім секунд.


Додам ще одну ситуацію - інколи штурман йде за пивом і не завжди вчасно вертається :)
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Поперед.

Повернутись до Связь и навигация

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість