Сторінка 1 з 2

Обмін координатами між штурманом та водієм

ПовідомленняДодано: Чет листопада 28, 2013 19:05
Olexa
Відділено від теми ЧАСТЬ2 Ноутбук WIN7;КПКGPS;GpsGate;WMDC.

Я оце міркую, що краще було би обговорити обмін координатами між водієм та штурманом через Wi-Fi Direct, ніж оту сиву давнину. Оце тема! Щоби водій бачив на своїй навігації штурмана, а штурман — водія.

W-Fi Direct почав підтримуватися в Android починаючи з 4.0, із вдосконаленнями в наступних версіях.

Re: ЧАСТЬ2 Ноутбук WIN7;КПКGPS;GpsGate;WMDC

ПовідомленняДодано: Чет листопада 28, 2013 23:31
Black_Mouse
Olexa написав:Я оце міркую, що краще було би обговорити обмін координатами між водієм та штурманом через Wi-Fi Direct, ніж оту сиву давнину. Оце тема! Щоби водій бачив на своїй навігації штурмана, а штурман — водія.

W-Fi Direct почав підтримуватися в Android починаючи з 4.0, із вдосконаленнями в наступних версіях.

вроде есть еще методы и программы позволяющие передавать координаты...
в Навителе можно передавать свое местоположение, андрозик какое то приложение дает (не тестил)

Если же речь идет о чем то типа ЖПС трека... тоже можно найти такого рода программы, мы когда то пользовались DPS (но она заточена для автоквестов), но думаю что и что то подобное еще должно существовать ;)

в общем более подробно опиши что ты хочешь получить.. и попробую поискать ;)

Re: ЧАСТЬ2 Ноутбук WIN7;КПКGPS;GpsGate;WMDC

ПовідомленняДодано: П'ят листопада 29, 2013 0:00
Bobikus
Olexa написав:Я оце міркую, що краще було би обговорити обмін координатами між водієм та штурманом через Wi-Fi Direct, ніж оту сиву давнину. Оце тема!
Ідея супер, але максимум для цього типу зв'язку - близький 50-метрам в реалі, іншими словами в зоні видимості (навіть у лісі) працює, а далі не тягне. Хоча до дискусії приєднаюся, як це не соромно, але був випадок, коли я в лісі загубив свою машину :oops:

Re: Обмін координатами між штурманом та водієм

ПовідомленняДодано: П'ят листопада 29, 2013 0:34
Black_Mouse
В общем - у Навитела есть "фишка" - Навител-друзья.
Чесно - не тестил, но суть такая что на карте ты будешь видеть местоположение друзей.. они твое
соответственно если у тебя например 2 ЖПС - один стационарно в машине, то уже машину можешь найти ;)
ну и в принципе на карте видишь всех, штурмана, водителя, другие дружественные экипажи... одно требование - наличие интернета )

Re: ЧАСТЬ2 Ноутбук WIN7;КПКGPS;GpsGate;WMDC

ПовідомленняДодано: П'ят листопада 29, 2013 0:51
Olexa
Black_Mouse написав:в Навителе можно передавать свое местоположение,

Black_Mouse написав:мы когда то пользовались DPS (но она заточена для автоквестов),

Black_Mouse написав:В общем - у Навитела есть "фишка" - Навител-друзья.
Чесно - не тестил, но суть такая что на карте ты будешь видеть местоположение друзей.. они твое
соответственно если у тебя например 2 ЖПС - один стационарно в машине, то уже машину можешь найти ;)
ну и в принципе на карте видишь всех, штурмана, водителя, другие дружественные экипажи... одно требование - наличие интернета )

Давайте тільки не скочуватися на обговорення сферичних коней у вакуумі. Навітел це не програма для позашляхового орієнтування. Інтернета на місці проведення змагань з позашляхового орієнтування або в місцях продирання лісами під час подорожі з великою ймовірністю немає.

Тому розглядаємо лише програми (платформи), що можуть працювати з растрами (в тому числі супутниковими), і зв’язок точка-точка, бажано без дорогого й громіздкого додаткового обладнання.

Black_Mouse написав:андрозик какое то приложение дает (не тестил)

Це цікаво.

Bobikus написав:Ідея супер, але максимум для цього типу зв'язку - близький 50-метрам в реалі,

Це Wi-Fi Direct? Дані з практики?

Bobikus написав:іншими словами в зоні видимості (навіть у лісі) працює, а далі не тягне.

Для бігання в пошуку точки достатньо. В лісі вже за 50 м його може бути не видно. Крім того, короткочасне зникнення не критичне, бачити крайнє положення до зникнення зв’язку вже корисно.

Bobikus написав:Хоча до дискусії приєднаюся, як це не соромно, але був випадок, коли я в лісі загубив свою машину :oops:

Аналогічно, якщо машина не рухалася, то втрата зв’язку не завадила би тобі її знайти.

Black_Mouse написав:в общем более подробно опиши что ты хочешь получить.. и попробую поискать ;)

Вимоги до платформи: Android, Windows (ПК), можливо, Garmin.
Вимоги до зв’язку: точка-точка, дальність порядка 100 м (більше-добре). Інтернет лише як резерв.
Вимоги до програм загальні: праця з растрами (топокарти, супутникові знімки) прийнятної зручності, адекватна праця з точками та шляхами (не маршрутами)
Вимоги до програм стосовно задачі: відображення положень учасників, дуже бажано відображення їхніх шляхів, у випадку обриву зв’язку потрібна індикація цього (без зникнення положення) і бажано відображення, як давно він обірвався.

Re: ЧАСТЬ2 Ноутбук WIN7;КПКGPS;GpsGate;WMDC

ПовідомленняДодано: П'ят листопада 29, 2013 0:54
Панда
Black_Mouse написав:вроде есть еще методы

есть програмулька под андроиды (у меня на HTC стоит) - Статус GPS, типа делится. в субботу могу дать попортить мой телефон :lol:

Re: ЧАСТЬ2 Ноутбук WIN7;КПКGPS;GpsGate;WMDC

ПовідомленняДодано: П'ят листопада 29, 2013 0:55
Olexa
Панда написав:есть програмулька под андроиды (у меня на HTC стоит) - Статус GPS, типа делится. в субботу могу дать попортить мой телефон :lol:

Чим вона ділиться? І як цим користуватися, коли штурман бігає по лісу без Інтернету навколо машини, і треба все робити швидко без клацань, а бачити все одразу на карті в навігаційній програмі?

Re: ЧАСТЬ2 Ноутбук WIN7;КПКGPS;GpsGate;WMDC

ПовідомленняДодано: П'ят листопада 29, 2013 1:06
Панда
Olexa написав:
Black_Mouse написав:андрозик какое то приложение дает (не тестил)

Це цікаво.

есть 100% така фигня от разработчика. завтра попробую скинуть ссылки. также есть дапилки к Андрозику по всякой конвертации, но я их даже несмотрел...
Olexa написав:
Black_Mouse написав:в общем более подробно опиши что ты хочешь получить.. и попробую поискать ;)
Вимоги до платформи: Android, Windows (ПК), можливо, Garmin.

а нельзя сравнивать то что пишется для винды и для псевдо виндовой основы (андроид, винЦЕ).
Леша, ты же убедился, что функций даже конвертации нет у меня чайника :) а еще в прогах для ЦЕ или андрозика нет функций привязки. карты вяжешь сначала в другом месте, конвертируешь-вяжешь, а потом люешь в андрозик или ОзикЦЕ и калибруешь, кальбруешь местной кнопкой. если получится.
а в итоге может выйти что по навику ты на точке, а на самом деле точка метрах так в 10-20... включаем погрешности.....но это уже качество привязки-колибрации и жипсы...
завтра досыплю прикольных ссылок по конвертации, слиянию, вырезки, целовании и всякой подобной фигне.

почитайте тут viewtopic.php?f=33&t=16475 последний пост, ссыпте все в формализированную отдельную тему!!!!!

Re: ЧАСТЬ2 Ноутбук WIN7;КПКGPS;GpsGate;WMDC

ПовідомленняДодано: П'ят листопада 29, 2013 1:09
Панда
Olexa написав:Чим вона ділиться?

я как чайник могу только
Панда написав:в субботу могу дать попортить мой телефон :lol:

думаю так подойдет???

Re: ЧАСТЬ2 Ноутбук WIN7;КПКGPS;GpsGate;WMDC

ПовідомленняДодано: П'ят листопада 29, 2013 1:15
Olexa
Панда написав:
Olexa написав:
Black_Mouse написав:андрозик какое то приложение дает (не тестил)

Це цікаво.

есть 100% така фигня от разработчика. завтра попробую скинуть ссылки.

Добре.

Панда написав:также есть дапилки к Андрозику по всякой конвертации, но я их даже несмотрел...

Не ліпи в цю тему конвертацію.

Панда написав:
Olexa написав:
Black_Mouse написав:в общем более подробно опиши что ты хочешь получить.. и попробую поискать ;)
Вимоги до платформи: Android, Windows (ПК), можливо, Garmin.

а нельзя сравнивать то что пишется для винды и для псевдо виндовой основы (андроид, винЦЕ).

А й не треба. Нехай це будуть абсолютно різні проги, але інтероперабельні. Можливо, навіть асиметрично буде достатньо.

Панда написав:а еще в прогах для ЦЕ или андрозика нет функций привязки. карты вяжешь сначала в другом месте, конвертируешь-вяжешь, а потом люешь в андрозик или ОзикЦЕ и калибруешь, кальбруешь местной кнопкой. если получится.
а в итоге может выйти что по навику ты на точке, а на самом деле точка метрах так в 10-20... включаем погрешности.....но это уже качество привязки-колибрации и жипсы...

Питання прив’язки в цій темі теж не розглядаємо. Вважаємо, що якщо програми якимось боком підтримують коректне завантаження коректно прив’язаних карт, то користувачі вміють цим користуватися. Якшо не вміють, нехай створюють окремі теми. Бо за дурною головою і ногам нема спокою (це не особисто), так не ховати ж від цього дану тему.

Панда написав:завтра досыплю прикольных ссылок по конвертации, слиянию, вырезки, целовании и всякой подобной фигне.

Не в цю тему!

Панда написав:почитайте тут viewtopic.php?f=33&t=16475 последний пост, ссыпте все в формализированную отдельную тему!!!!!

Не треба все в одну тему!!! :evil:

Re: Обмін координатами між штурманом та водієм

ПовідомленняДодано: П'ят листопада 29, 2013 1:34
Olexa
Що відомо мені.

Лежить в шухляді Garmin Rino 120. Це вже доволі старенький (без підтримки растрів) GPS-навігатор з FRS/GMRS радіо потужністю 0.5 Вт. Користувався з товаришем з такою ж у пішому поході в Криму. Вердикт — відстій, надто слабке радіо. Та й не бачу можливості зхрестити з чимось великим (ПК, планшет під Android), а без цього водієві буде не задовільно.

Існують новіші Garimin Rino: https://buy.garmin.com/en-US/digital/cO ... io-p1.html
Завантаження растів, наче, підтримують: http://www.garmin.com/us/products/onthe ... fragment-3

Але з водія позашляховика ще просто знущання. Хіба що як друга навігація для водія (втім, це теж знущання). Взагалі я щось не пригадую в Garmin'а чогось адекватного для водія позашляховика.

Взагалі можна спробувати відділити транспорт від підтримки програмами. Поясню, чому. Задачу обміну положеннями і їхнього відображення на карті навігаційного пристрою придумали не українські джипери в 2013 році. Ця задача давно стояла у морському застосуванні, там це — безпека. І вона розв’язувалась.

OziExplorer (якщо не вказано явно, який саме, то вважається, що для ПК) вже давно це підтримує. Тобто, йому вже можна передавати координати інших учасників. Як конкретно він з цим працює, я ще не знаю. Чи може передавати сам, теж не знаю.

Garmin'и деякі (не лише Rino), наче, теж вміють приймати координати через COM або USB, і їх відображати. А ще в сучасних Garmin'ів є бездротовий інтерфейс ANT+ для коротковідстаневої інтеграції з усілякими там пульсомірами, каденсометрами й крокомірами, геокешевими тверелбагами, а також обміну даними один з одним.

Для рацій якийсь стандарт для обміну пакетними цифровими даними, ARPS. Колись читав про це, треба буде згадати й перечитати. Але йшлося за Штати. В наших частотнаглядів, здається, прямо написано, що нам, пацакам, зв’язок лише аналоговий (принаймні, на КХ, про УКХ варто уточнити). Хоча Garmin Rino/Astro в нас же продаються, а вони обмінюються координатами цифровими пакетами (на УКХ). В принципі, один шнурок між GPS та рацією міг би бути прийнятним злом для штурмана (якщо роз’єми не розваляться), а якщо через ANT+ (та ще й з боку рації теж), то ще краще.

Такий от сумбур поки що.

Re: Обмін координатами між штурманом та водієм

ПовідомленняДодано: П'ят листопада 29, 2013 9:32
Панда
вот, что есть от разработчиков Андрозика.
сам Андрозик тута https://play.google.com/store/apps/deta ... zic&rdot=1
плагин типа для обмена тута https://play.google.com/store/apps/deta ... ationshare
последним не пользовался никогда.
про Андрозик могу сказать одно - кушает карты формата ozf и другие, работает корректно, но не всегда (глючит, виснит)

пы.сы. справочник по Андрозику тута http://androzic.com/wiki/ru/FAQ/

Re: ЧАСТЬ2 Ноутбук WIN7;КПКGPS;GpsGate;WMDC

ПовідомленняДодано: П'ят листопада 29, 2013 16:32
Bobikus
Olexa написав:
Bobikus написав:Ідея супер, але максимум для цього типу зв'язку - близький 50-метрам в реалі,

Це Wi-Fi Direct? Дані з практики?


Це стандарт wi-fi. Дані з опису стандарту Приставка DIrect, як випливає наданої інформації, це лише програмне керування цим стандартом, яке використовуєнавне залізо стандарту wi-fi, а значить з такою ж досяжністю.

Olexa написав:
Bobikus написав:іншими словами в зоні видимості (навіть у лісі) працює, а далі не тягне.

Для бігання в пошуку точки достатньо. В лісі вже за 50 м його може бути не видно. Крім того, короткочасне зникнення не критичне, бачити крайнє положення до зникнення зв’язку вже корисно.
Найкорисніш в цій ідеї - економія часу. Штурман знаходить точку і передає по рації "їдь на мене", після чого пілот їде на точку, де перебуває штурман. В прямій видимості це не потрібно, бо легше просто сказати "їдь на мене" і пілот поїде. Натомість без прямої видимості між ними будуть перешкоди у вигляді землі, каміння, дерев, які зменшать досяжність радіосигналу і будуть всі шанси з ним попрощатися.

Bobikus написав:Хоча до дискусії приєднаюся, як це не соромно, але був випадок, коли я в лісі загубив свою машину :oops:

Аналогічно, якщо машина не рухалася, то втрата зв’язку не завадила би тобі її знайти.


Завадила б, бо я відходив на 200-300 метрів, як виявилося потім.

Особисто я бачу вихід у нарощуванні потужності WI-fi сигналу або антен. В мене є USB-підсилювач такого, який можна використовувати в комп'ютері. Але як тоді бути з мобільним пристроєм штурмана?

Re: Обмін координатами між штурманом та водієм

ПовідомленняДодано: П'ят листопада 29, 2013 17:00
myshketer
А кто что может сказать про передачу данных по рации?

Re: ЧАСТЬ2 Ноутбук WIN7;КПКGPS;GpsGate;WMDC

ПовідомленняДодано: П'ят листопада 29, 2013 17:03
Olexa
Bobikus написав:
Olexa написав:
Bobikus написав:Ідея супер, але максимум для цього типу зв'язку - близький 50-метрам в реалі,

Це Wi-Fi Direct? Дані з практики?

Це стандарт wi-fi. Дані з опису стандарту

А ось дані з en.wikipedia.org:
Wikipedia написав:Wi-Fi networks have limited range. A typical wireless access point using 802.11b or 802.11g with a stock antenna might have a range of 35 m (120 ft) indoors and 100 m (300 ft) outdoors. IEEE 802.11n, however, can more than double the range.[1]

Тобто, до 200 м. Теоретично. :)

Bobikus написав:Натомість без прямої видимості між ними будуть перешкоди у вигляді землі, каміння, дерев, які зменшать досяжність радіосигналу і будуть всі шанси з ним попрощатися.

Так, ARPS виглядає цікавіше. Але спробувати Wi-Fi Direct, мені здається, має сенс, оскільки він практично не вимагатиме якогось специфічного обладнання (просто сучасний смартфон та планшет або планшетний ПК).

Bobikus написав:
Olexa написав:Аналогічно, якщо машина не рухалася, то втрата зв’язку не завадила би тобі її знайти.

Завадила б, бо я відходив на 200-300 метрів, як виявилося потім.

Не завадила б, якщо машина би не рухалася. Тобі взагалі достатньо було би, щоби позиція машини автоматично відмічалася у пристрої, коли ти з неї вийшов. До речі, деякі асфальтні Garmin'и це роблять при вийманні з автомобільного тримача. Але вони нам не підходять, бо не вміють працювати з растрами.

Bobikus написав:Особисто я бачу вихід у нарощуванні потужності WI-fi сигналу або антен. В мене є USB-підсилювач такого, який можна використовувати в комп'ютері. Але як тоді бути з мобільним пристроєм штурмана?

Якщо ти підвищиш не лише потужність, а й чутливість, то з пристроєм штурмана нічого робити й не треба. Головне, щоб там не було якогось ліміту часу на відповідь (як в GSM, де на частоті 900 МГц гранична дальність 35 км саме із-за цього). До речі, у Вікіпедії є стаття Long-range Wi-Fi, має сенс ознайомитись.