Показатель крена и тангажа

Разговоры о железе - конструкции, ремонте, тюнинге и т.д. и т.п.

Модератор: Модераторы форума

Показатель крена и тангажа

Повідомлення Miron » Нед грудня 25, 2011 16:34

Собственно где купить нормальный показатель?
Вот тут понаходил.
http://rutaobao.com/krenometr.aspx
Но реально они удобные и реально ли информативные?
Единственный путь - неправильный.
Аватар користувача
Miron
Член Клуба ,Основатель клуба
 
Повідомлення: 1551
З нами з: Суб травня 14, 2005 14:09
Звідки: Киев, 25.12.1976

Повідомлення МАХНО » Чет січня 12, 2012 21:36

Лучший кренометр при езде в горах это очко.Когда оно совсем маленькое то ехать еще можно.А когда его состояние такое,что можеш перекусить гвоздь все,надо отвешывать или искать обьезд.
ВОЛЯ або СМЕРТЬ
МАХНО
Участник движения
 
Повідомлення: 837
З нами з: Нед березня 30, 2008 14:36
Звідки: Киев тел.050 3322711

Повідомлення Доктор » Чет січня 12, 2012 21:45

:D
Аватар користувача
Доктор
Участник форума
 
Повідомлення: 178
З нами з: Суб січня 13, 2007 23:28
Звідки: Киев,соломенка 24.03.1965

Повідомлення Miron » П'ят січня 13, 2012 17:00

:lol:
Спасибо, будем тренировать.
Единственный путь - неправильный.
Аватар користувача
Miron
Член Клуба ,Основатель клуба
 
Повідомлення: 1551
З нами з: Суб травня 14, 2005 14:09
Звідки: Киев, 25.12.1976

Re: Показатель крена и тангажа

Повідомлення Olexa » П'ят січня 13, 2012 17:22

Miron написав:Но реально они удобные и реально ли информативные?

Мені здається, що вони показують силу сферичного коня у вакуумі.

Одна справа, якщо ти рухаєшся рівною похилою площиною, а інша, коли під колесами горби та ями, та ще й слизьке багно. Замахаєшся рахувати поправки на кути перекидання в реальному часі. :)
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення ЯНКИ » П'ят січня 13, 2012 17:27

МАХНО написав:А когда его состояние такое,что можеш перекусить гвоздь все,надо отвешывать или искать обьезд.


ну гвоздь это поначалу... а на самом деле когда уже лом перекусывается :D

ps: Мирон, ты с гвоздями поаккуратнее тренируйся - они сука острые, в отличии от лома!
Что вы за человек? У вас нет ничего положительного! - У меня нет ничего положительного? А реакция Вассермана?
http://yanky-ua.blogspot.com
NISSцатьUAZег
Аватар користувача
ЯНКИ
Участник движения
 
Повідомлення: 1202
З нами з: П'ят грудня 02, 2005 15:30
Звідки: Киев, штат Оболонь

Повідомлення Olexa » П'ят січня 13, 2012 17:35

ЯНКИ написав:ну гвоздь это поначалу... а на самом деле когда уже лом перекусывается :D

То в десантури...
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення SalvaDoR » П'ят січня 13, 2012 18:04

Olexa написав:
ЯНКИ написав:ну гвоздь это поначалу... а на самом деле когда уже лом перекусывается :D

То в десантури...

Неправда...Цього року на Бескиді(здаєтся) лом перекусувався на раз

Зображення :lol: :lol:
Аватар користувача
SalvaDoR
Участник форума
 
Повідомлення: 181
З нами з: Сер січня 27, 2010 9:50
Звідки: Хмельницкий

Повідомлення ЯНКИ » П'ят січня 13, 2012 18:16

это кто так испугал бобика, что он туда запрыгнул с дороги?
Что вы за человек? У вас нет ничего положительного! - У меня нет ничего положительного? А реакция Вассермана?
http://yanky-ua.blogspot.com
NISSцатьUAZег
Аватар користувача
ЯНКИ
Участник движения
 
Повідомлення: 1202
З нами з: П'ят грудня 02, 2005 15:30
Звідки: Киев, штат Оболонь

Повідомлення Bobikus » П'ят січня 13, 2012 22:21

Це Кордон 11, якщо не помиляюся. Правда там кут був трішки меншим, при показаному бобік був би вже на боці. Зняв коло 30 градусів, як це кажуть вертикалі на фото, вийшло більш реалістично клік А що там було? Відмовили гальма?

З власного досвіду скажу, що прибор не допоможе. Такі речі змінні і залежать від заповненості салону та багажника, баків з пальним (вони можуть розхитувати) амортизаторів, типу підвіски (пружини-ресори), тиску в колесах, швидкості, повздовжного кута підйому/спуску, кута вивороту коліс, та інших сил, а головне інерції. І передбачити це можна не завжди, скільки ломів чи цвяхів і куди собі не пхай.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення Shurik » Суб січня 14, 2012 3:00

Шось я таке місце не пригадую на Бескіті. Треба ще раз поїхати глянути :)
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення SalvaDoR » Суб січня 14, 2012 12:24

Bobikus написав:Це Кордон 11, якщо не помиляюся. Правда там кут був трішки меншим, при показаному бобік був би вже на боці. Зняв коло 30 градусів, як це кажуть вертикалі на фото, вийшло більш реалістично клік А що там було? Відмовили гальма?

З власного досвіду скажу, що прибор не допоможе. Такі речі змінні і залежать від заповненості салону та багажника, баків з пальним (вони можуть розхитувати) амортизаторів, типу підвіски (пружини-ресори), тиску в колесах, швидкості, повздовжного кута підйому/спуску, кута вивороту коліс, та інших сил, а головне інерції. І передбачити це можна не завжди, скільки ломів чи цвяхів і куди собі не пхай.


Після калабані(там одна така більш менш на кордоні) барабани мокрі,пілот захотів взяти гору під тр-3,на самому верху глохне мотор,я сижу збоку,бачу що нога до упора на тормозі,в пілота очі як яблука,і машина йде в низ(там ще бак води на 50 літрів,і купа хламу)
кОроче якби не ялиночка то не_знаю чи я би сам звідти виліз,і чи виліз взагалі.
Назад ніяк,бо через уклон ляжемо на бік,зверху підтянули лебідкою,(потім там щось не виходило)то помалу зїхали донизу....Отаке :)
Аватар користувача
SalvaDoR
Участник форума
 
Повідомлення: 181
З нами з: Сер січня 27, 2010 9:50
Звідки: Хмельницкий

Повідомлення Bobikus » Суб січня 14, 2012 15:07

А просушити колодки після калабані? А передача? А ручник? Ех, пілот-пілот :)
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення Айри » Суб січня 14, 2012 16:00

МАХНО написав:Лучший кренометр при езде в горах это очко.

До тех пор пока вестибулярный аппарат человека воспринимает окружающую действительность в трезвом состоянии общего организма. После вливаний появляется "погрешность" точности измерений из-за свойст внутреннего уха (очка тоесть). :wink:

А при густейшем тумане вокруг авто - тоже в авто удается 100% точно определять положение в пространстве? 8)

п.с. Кстати, обнаружил в Iphone одну прогу (фото не ахти):

Зображення Зображення Зображення Зображення

Можно задать положение "Ноль", углы критичные и опасные, звуковой сигнализатор и т.д.
Основано на принципах разработки ПО для iPhone с использованием акселерометра.
Каждый человек - эгоист, поэтому больше всего любит то, во что больше вложил себя...
Всегда улыбайся... Себе жизнь продлишь, друзей порадуешь, врагов побесишь.

http://aerie.io.ua
Аватар користувача
Айри
Участник движения
 
Повідомлення: 5818
З нами з: Сер травня 25, 2005 13:14
Звідки: Киев, Оболонь, 10.ХІ.1976
Машина: УАЗ-31601

Повідомлення Yalta_biker » Суб січня 14, 2012 20:57

хехе... угол опрокидывания Нивы, чтойто около 42 градусов, плюс-минус лифт. Так вот, спецом проверяли - при 25 в машине за рулем мать-перемать как страшно. Так что - пользуйтесь очком :)
Зображення
не фейк и не разворот - просто удачный момент. машина проехала. у нас просто не было иного шанса без лебедки. на фото не видно - она еще сзади привязана стропой к дереву за подножку.
Вот ударишь напильником по голове - больно, не ударишь - скучно. Парадокс…
Аватар користувача
Yalta_biker
Участник движения
 
Повідомлення: 1382
З нами з: Сер березня 19, 2008 15:48
Звідки: Ялта (Ливадия), Крым

Далі

Повернутись до Общие вопросы

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість