Сторінка 1 з 2

Показатель крена и тангажа

ПовідомленняДодано: Нед грудня 25, 2011 16:34
Miron
Собственно где купить нормальный показатель?
Вот тут понаходил.
http://rutaobao.com/krenometr.aspx
Но реально они удобные и реально ли информативные?

ПовідомленняДодано: Чет січня 12, 2012 21:36
МАХНО
Лучший кренометр при езде в горах это очко.Когда оно совсем маленькое то ехать еще можно.А когда его состояние такое,что можеш перекусить гвоздь все,надо отвешывать или искать обьезд.

ПовідомленняДодано: Чет січня 12, 2012 21:45
Доктор
:D

ПовідомленняДодано: П'ят січня 13, 2012 17:00
Miron
:lol:
Спасибо, будем тренировать.

Re: Показатель крена и тангажа

ПовідомленняДодано: П'ят січня 13, 2012 17:22
Olexa
Miron написав:Но реально они удобные и реально ли информативные?

Мені здається, що вони показують силу сферичного коня у вакуумі.

Одна справа, якщо ти рухаєшся рівною похилою площиною, а інша, коли під колесами горби та ями, та ще й слизьке багно. Замахаєшся рахувати поправки на кути перекидання в реальному часі. :)

ПовідомленняДодано: П'ят січня 13, 2012 17:27
ЯНКИ
МАХНО написав:А когда его состояние такое,что можеш перекусить гвоздь все,надо отвешывать или искать обьезд.


ну гвоздь это поначалу... а на самом деле когда уже лом перекусывается :D

ps: Мирон, ты с гвоздями поаккуратнее тренируйся - они сука острые, в отличии от лома!

ПовідомленняДодано: П'ят січня 13, 2012 17:35
Olexa
ЯНКИ написав:ну гвоздь это поначалу... а на самом деле когда уже лом перекусывается :D

То в десантури...

ПовідомленняДодано: П'ят січня 13, 2012 18:04
SalvaDoR
Olexa написав:
ЯНКИ написав:ну гвоздь это поначалу... а на самом деле когда уже лом перекусывается :D

То в десантури...

Неправда...Цього року на Бескиді(здаєтся) лом перекусувався на раз

Зображення :lol: :lol:

ПовідомленняДодано: П'ят січня 13, 2012 18:16
ЯНКИ
это кто так испугал бобика, что он туда запрыгнул с дороги?

ПовідомленняДодано: П'ят січня 13, 2012 22:21
Bobikus
Це Кордон 11, якщо не помиляюся. Правда там кут був трішки меншим, при показаному бобік був би вже на боці. Зняв коло 30 градусів, як це кажуть вертикалі на фото, вийшло більш реалістично клік А що там було? Відмовили гальма?

З власного досвіду скажу, що прибор не допоможе. Такі речі змінні і залежать від заповненості салону та багажника, баків з пальним (вони можуть розхитувати) амортизаторів, типу підвіски (пружини-ресори), тиску в колесах, швидкості, повздовжного кута підйому/спуску, кута вивороту коліс, та інших сил, а головне інерції. І передбачити це можна не завжди, скільки ломів чи цвяхів і куди собі не пхай.

ПовідомленняДодано: Суб січня 14, 2012 3:00
Shurik
Шось я таке місце не пригадую на Бескіті. Треба ще раз поїхати глянути :)

ПовідомленняДодано: Суб січня 14, 2012 12:24
SalvaDoR
Bobikus написав:Це Кордон 11, якщо не помиляюся. Правда там кут був трішки меншим, при показаному бобік був би вже на боці. Зняв коло 30 градусів, як це кажуть вертикалі на фото, вийшло більш реалістично клік А що там було? Відмовили гальма?

З власного досвіду скажу, що прибор не допоможе. Такі речі змінні і залежать від заповненості салону та багажника, баків з пальним (вони можуть розхитувати) амортизаторів, типу підвіски (пружини-ресори), тиску в колесах, швидкості, повздовжного кута підйому/спуску, кута вивороту коліс, та інших сил, а головне інерції. І передбачити це можна не завжди, скільки ломів чи цвяхів і куди собі не пхай.


Після калабані(там одна така більш менш на кордоні) барабани мокрі,пілот захотів взяти гору під тр-3,на самому верху глохне мотор,я сижу збоку,бачу що нога до упора на тормозі,в пілота очі як яблука,і машина йде в низ(там ще бак води на 50 літрів,і купа хламу)
кОроче якби не ялиночка то не_знаю чи я би сам звідти виліз,і чи виліз взагалі.
Назад ніяк,бо через уклон ляжемо на бік,зверху підтянули лебідкою,(потім там щось не виходило)то помалу зїхали донизу....Отаке :)

ПовідомленняДодано: Суб січня 14, 2012 15:07
Bobikus
А просушити колодки після калабані? А передача? А ручник? Ех, пілот-пілот :)

ПовідомленняДодано: Суб січня 14, 2012 16:00
Айри
МАХНО написав:Лучший кренометр при езде в горах это очко.

До тех пор пока вестибулярный аппарат человека воспринимает окружающую действительность в трезвом состоянии общего организма. После вливаний появляется "погрешность" точности измерений из-за свойст внутреннего уха (очка тоесть). :wink:

А при густейшем тумане вокруг авто - тоже в авто удается 100% точно определять положение в пространстве? 8)

п.с. Кстати, обнаружил в Iphone одну прогу (фото не ахти):

Зображення Зображення Зображення Зображення

Можно задать положение "Ноль", углы критичные и опасные, звуковой сигнализатор и т.д.
Основано на принципах разработки ПО для iPhone с использованием акселерометра.

ПовідомленняДодано: Суб січня 14, 2012 20:57
Yalta_biker
хехе... угол опрокидывания Нивы, чтойто около 42 градусов, плюс-минус лифт. Так вот, спецом проверяли - при 25 в машине за рулем мать-перемать как страшно. Так что - пользуйтесь очком :)
Зображення
не фейк и не разворот - просто удачный момент. машина проехала. у нас просто не было иного шанса без лебедки. на фото не видно - она еще сзади привязана стропой к дереву за подножку.