Сторінка 1 з 4

Увеличение рамы

ПовідомленняДодано: П'ят січня 20, 2012 17:10
Nikola
Здравствуйте однополчане у меня к вам возникло 2 вопроса на засыпку на которые я хочу услышать ваше мнение 1 вопрос хочу из своего 469 путём удлинения рамы и доварки кузова сделать чтото подобное Уаз3153 так подскажите может кто такое делал как лучше сделать и какие подводные камни могут при этом возникнуть пишите все кто хоть чем-То сможет помочь 2 вопрос\ ВО многих в документах написан тип кузова фаэтон или универсал но у меня тип кузова не вписан это лучьше или хуже на предмет установки вместо брезента металической крыши

ПовідомленняДодано: П'ят січня 20, 2012 17:19
Olexa
А в мене була думка, що кузов 3153 треба було видовжувати не за задніми дверима, а на передніх дверях. Тобто, робити довшими передні двері. А може, і прямокутними знизу (задля повноцінного склопідйомника), а баки ставити від 3160 (3162, 3163), із заливними горловинами за задніми дверима.

Але це так, суто теоретична думка.

ПовідомленняДодано: П'ят січня 20, 2012 17:24
Olexa

ПовідомленняДодано: П'ят січня 20, 2012 17:41
Wiggaz

ПовідомленняДодано: П'ят січня 20, 2012 20:17
Nikola
Olexa написав:А в мене була думка, що кузов 3153 треба було видовжувати не за задніми дверима, а на передніх дверях. Тобто, робити довшими передні двері. А може, і прямокутними знизу (задля повноцінного склопідйомника), а баки ставити від 3160 (3162, 3163), із заливними горловинами за задніми дверима.

Але це так, суто теоретична думка.
Большое спасибо за рисунок рамы а по поводу удлинения за счёт дверей я натыкался в инете на фото и описание такой конструкции там двери были от какой-то нашей машины и стёкла опускаются и вообще сделано красиво но токо обрыл всё не найду той темы

ПовідомленняДодано: П'ят січня 20, 2012 20:24
Nikola
Wiggaz написав:http://www.uaz-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=11118 Вам сюда нужно.
Спасибо Wiggazза ссылочку но мне такой вариант не подходит на фото сильно большой задний свес а мне в деревне с такой попой никак

ПовідомленняДодано: П'ят січня 20, 2012 21:02
Olexa
Nikola написав:
Olexa написав:А в мене була думка, що кузов 3153 треба було видовжувати не за задніми дверима, а на передніх дверях. Тобто, робити довшими передні двері. А може, і прямокутними знизу (задля повноцінного склопідйомника), а баки ставити від 3160 (3162, 3163), із заливними горловинами за задніми дверима.

Але це так, суто теоретична думка.
Большое спасибо за рисунок рамы а по поводу удлинения за счёт дверей я натыкался в инете на фото и описание такой конструкции там двери были от какой-то нашей машины и стёкла опускаются и вообще сделано красиво но токо обрыл всё не найду той темы

Якщо не робити двері прямокутними, то зробити штатні довшими можна взявши ще одну пару, перерізавши обидві пари із потрібним запасом вперед та назад, і зварити довші частини кожної з пар. Але я не фахівець, якщо щось не те сказав, виправте, будь ласка.

Що стосується склопідйомника, то MOHCTPOXOD робив практично повноцінні (без глухої частини скла) склопідйомники на штатні двері: http://www.monstrohod.ru/index.php?opti ... 4&Itemid=5

Зображення

До того ж, довгі прямокутні двері ускладнюватимуть вхід-вихід при паркуванні біля невисоких парканчиків (проблема може здаватися надуманою, але я з нею в Києві стикався). А зрізаний кут це полегшуватиме.

ПовідомленняДодано: П'ят січня 20, 2012 21:56
Айри
Olexa написав:А в мене була думка, що кузов 3153 треба було видовжувати не за задніми дверима, а на передніх дверях. Тобто, робити довшими передні двері.

По типу такого? Давайте порівняємо з 3153.

Зображення Зображення

Щось якось не те виходить...

ПовідомленняДодано: П'ят січня 20, 2012 22:29
Nikola
Айри написав:
Olexa написав:А в мене була думка, що кузов 3153 треба було видовжувати не за задніми дверима, а на передніх дверях. Тобто, робити довшими передні двері.

По типу такого? Давайте порівняємо з 3153.

Зображення Зображення

Щось якось не те виходить...
Да получаеться якось не так .наверно нада остановиться за добавкою кузова після задніх дверей і колісною аркою так буде проще і естетичніше

ПовідомленняДодано: П'ят січня 20, 2012 23:39
track
можно еще вот так
http://forum.uazbuka.ru/showthread.php?t=105923

ПовідомленняДодано: Суб січня 21, 2012 2:17
Айри
track написав:можно еще вот так
http://forum.uazbuka.ru/showthread.php?t=105923
Как по мне - ужасно. Разность стилей, форм, параметров...
В итоге багажник маленький вышел, а перед задними пасажирами - избыток расстояния до передних кресел.

Сел тут еще по вдохновению порисовал. Вот что вышло (оригинал и два варианта):

Зображення Зображення Зображення

Дите 4,5 лет увидев среднюю - сказало - "нравиццо". ))) Тоесть удлинять надо обе таки двери но не всю длину "проема" между передним щитом и багажником. А чуть приподняв кузов и добавив подножки можно будет создать оптическую иллюзию, будто кузов не удлинялся. Кстати, а какие мысли по поводу заднего кардана? От 3153 длинный или от 3163 с промежуточной опорой?

ПовідомленняДодано: Суб січня 21, 2012 9:03
Nikola
Айри написав:
track написав:можно еще вот так
http://forum.uazbuka.ru/showthread.php?t=105923
Как по мне - ужасно. Разность стилей, форм, параметров...
В итоге багажник маленький вышел, а перед задними пасажирами - избыток расстояния до передних кресел.

Дите 4,5 лет увидев среднюю - сказало - "нравиццо". ))) Тоесть удлинять надо обе таки двери но не всю длину "проема" между передним щитом и багажником. А чуть приподняв кузов и добавив подножки можно будет создать оптическую иллюзию, будто кузов не удлинялся. Кстати, а какие мысли по поводу заднего кардана? От 3153 длинный или от 3163 с промежуточной опорой?
Воти я бьюсь за размер багажника он мне ну ооочень как нужен. а по поводу карданов если можно по подробней особенно 3163 я о нём ничего не знаю. Отдельное спасибо за рисунки

ПовідомленняДодано: Суб січня 21, 2012 11:15
Olexa
Айри написав:Зображення
Щось якось не те виходить...

Дійсно.

Айри написав:Зображення

Не вийде, спинки задніх сидінь далі:

Зображення

І в пікапа на базі 3163 задній звіс більший.

Nikola написав:Воти я бьюсь за размер багажника он мне ну ооочень как нужен.

І тут ми переходимо від питання видовження бортів кузова до питання видовження його підлоги :). Чи переносяться сидіння? Якщо потрібен саме багажник, то не переносяться. Тобто, борти можуть видовжуватися в одних місцях, а підлога в іншому (наскільки я розумію, в принципі нічого страшного). Але треба дивитися, що там з поперечними силовими елементами під підлогою, і що з точками кріплення кузова до рами.

Nikola написав:а по поводу карданов если можно по подробней особенно 3163 я о нём ничего не знаю. Отдельное спасибо за рисунки

В 3163 кардан має проміжну опору, і складається, фактично, з двох карданів. В 3162 (і 3153) кардан довгий прямий без всіляких проміжних опор. Деякі власники 3163 знімають свій кардан, і ставлять від 3162, щоб зменшити вібрації, щоправда, їм доводиться вирізати траверзу (поперечину) рами, на якій стояла підвісна опора їхнього кардану, бо прямий кардар іноді її дістає.

В даному випадку, на мою думку, треба ставити прямий кардан, і не робити зайву траверзу.

ПовідомленняДодано: Суб січня 21, 2012 13:42
Айри
Nikola написав:Вот и я бьюсь за размер багажника он мне ну ооочень как нужен.

Так ты определись что наипервичнее - комфорт входа/выхода пассажиров или большой багажник?

ПовідомленняДодано: Суб січня 21, 2012 13:52
Nikola
[/quote]Дякую тобі Olexa за те що підтримуеш мої ДУМКИ ВСЛУХ и знайшов в тобі однодумця .Тепер про проєкт .Продивився твої ссилки вони з вибором кардану .мені здається треба брати суцільний(бо в мене на роботі є Газель підвісного більше на 5000 км не вистачає) Задні седіння я теж не збераюся переносити мені місця достатьньо а підлога там де я збераюся добавляти майже пряма треба буде леше купити листового заліза завтовшки 2мм та профілю 40х60 для нижніх підсилювачів на додаткові вуха для кузова в мене заліза вдосталь.А на зовнішне облицювання думаю купити карти задніх дверей.А що до рами планую доварити з заду швелер приварити вуха кріплення ресор і перенести задній міст на відповідну довжену