Свого купив за 800 баксів у повністю робочому стані, але вигляд у машини був досить жалюгідний. Машину купив у селі, де до зовнішього стану ні у кого нема ніякого діла. Їздить собі і хай... Їздила чесно кажучи машина трошки паршиво, 60-70 їхала тяжко, жерла бензин але тягнула.
Одразу після покупки купив і поміняв нові ВВ дроти, свічки, конденсатор, втулку трамблера. Відрегулював запалювання, перебрав карбюратор і машина стала просто шайтан (в порівнянні з попередніми відчуттями). Так що у цьому стані можна було і залишити машину і їздити (десь подалі від цивілізації та людей, щоб нікого не лякати) Але машину брав для того щоб різати та робити під себе, так як мені подобається. Тому для мене було добре що машина функціонально робоча, а зовні замучана (як я тоді помилявся). Таку не дуже шкода різати.
Зараз машина розібрана до рами, із всіх робіт що зробив та ще маю зробити:
1. кузов.
1) поварити нові задні крила (вже купив 400 з чемось грн за одне, кузовщина доречі дуже дорога);
2) поварити пороги, та стойки передніх дверей, відрізав старі нафіг болгаркою та купив квадратну трубу за розміром, шось ~40-70 грн.;
3) трошки поварити морду та усілякі дірки по кузову, яких на диво не дуже й багато (купив листовий метал 2.3 мм теж за якісь копійки);
+ гроші на усілякі розхідні матеріали (зачисні, відрізні круги на болгарку, наждачки, заклепки, ну і всяке таке)
2. покраска.
1) "шпакльовка";
2) грунтовка;
3) фарба;
4) антикорозійка;
+ знову всякі розхідні наждачки та затерачки
До цього пункту ще не дійшов але думаю що баксів у 150 маю вкластися.
3. робота по ходовій та агрегатах.
1) замінити кулісу КПП та кришку куліси - шось там в купі до 70 грн виходить. Стара дуже роздовбана і виявити на якій передачі їдеш можна чисто телепатично, вмикати то взагалі вища форма пілотажу;
3) перебрати головку двигуна, ніби все нормально але коли наливав "керосіну" в клапана то трохи протікали, по грошах не знаю скільки;
Ну і найдорожче це "тюнінг":
1) дизельний двигун, десь коло 1.5 штуки баксів;
2) "мудова" гума та диски, також десь коло 1-1.5к баксів;
3) бампери, підножки/захист баків, кінгурин, каркас безпеки (навіть не знаю скільки буде коштувати, робити буду сам, думаю не дуже дорого);
4) дискові гальма, баксів 170-230;
5) переробити педалі зчеплення та гальм з нижніх на верхні, по грошах думаю не багато;
Ось написав, так аж самому страшно стало. Короче кажучи якшо хочеться шоб був монстр у гаражі/стоянці/під під,їздом але їздити щоденно а тимбільше десь подорожувати на ньому особо не планується то УАЗ нормально тримати. Коли стоїть їсти не просить. Довести до робочого стану (звісно не ідеального) машину досить легко і дешево (як писав Гайдамака). А якшо машина це потреба у пересуванні, то чесно кажучи УАЗ не найкращий варіант. Тут вже писали і про ниву, і про таврію, можна навіть якусь копійку чи зазіка
Ну а якшо робити "конхветку" то дуууже дорого, і далеко не для студентської кишені.