УАЗ-водолаз

Разговоры о железе - конструкции, ремонте, тюнинге и т.д. и т.п.

Модератор: Модераторы форума

УАЗ-водолаз

Повідомлення Bobikus » П'ят травня 08, 2009 9:34

Цікаво би було дізнатися, що треба зробити з УАЗіком, щоби сміливо вивчати підводний світ та купатися за кермом. Наскільки розумію, потрібно:

Шноркель (очевидно тільки саморобні варіанти)
Захист карба (чи хтось знає ЯК?)
Заміна трамблера (опис тут)
Герметизація сапунів (ЯК?)
Відключення м'ясорубки (це щоб риби жили?)
Водонепроникні бокси для речей в салоні

Чи це все? І чи дійсно можна розраховувати, що УАЗік протримається наприклад 10-15 хв на глибині, коли руль буде під водою? Скілки витримає акумулятор, враховуючи, що ремінь відпущений? Які можуть бути наслідки для машини?
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення Yalta_biker » П'ят травня 08, 2009 9:54

про сапуны - мы на нивке делали вместо них штуцеры, на них шланги а другой конец шланга в салон и на него (на другой конец)- камеру от мячика, и получаеца как бы замкнутая система - лежит себе в крыле и дышит.
Вот ударишь напильником по голове - больно, не ударишь - скучно. Парадокс…
Аватар користувача
Yalta_biker
Участник движения
 
Повідомлення: 1382
З нами з: Сер березня 19, 2008 15:48
Звідки: Ялта (Ливадия), Крым

Повідомлення Yalta_biker » П'ят травня 08, 2009 9:58

Зображення
а вот что бывает с неотключаемой мясорубкой при влетании в брод оборотах эдак на 4000
Вот ударишь напильником по голове - больно, не ударишь - скучно. Парадокс…
Аватар користувача
Yalta_biker
Участник движения
 
Повідомлення: 1382
З нами з: Сер березня 19, 2008 15:48
Звідки: Ялта (Ливадия), Крым

Повідомлення Olexa » П'ят травня 08, 2009 10:12

Yalta_biker написав:а вот что бывает с неотключаемой мясорубкой при влетании в брод оборотах эдак на 4000

А что бывает с радиатором при неотключаемой стальной мясорубке... Её лопасти могут загибаться об воду, и тогда она превращается в радиаторорубку.

Сапуни не герметизуються (бо тоді натягуватиме воду через сальники), а виводяться шлангами туди, де вони не нап’ються.

Ще не завадить вазелін на усі клеми, та WD-40 в арсеналі.

Генераторові щось треба робити?
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення Yalta_biker » П'ят травня 08, 2009 10:28

сорри, забыл уточнить - камеру от мячика слегка (силой легких) поднадували. но понятно что объем камеры несопоставим с объемом моста. а радиатор мы тоже тогда потеряли, тока его пробило сорваным шкивом помпы.
Вот ударишь напильником по голове - больно, не ударишь - скучно. Парадокс…
Аватар користувача
Yalta_biker
Участник движения
 
Повідомлення: 1382
З нами з: Сер березня 19, 2008 15:48
Звідки: Ялта (Ливадия), Крым

Re: УАЗ-водолаз

Повідомлення FreeFraG » Сер травня 13, 2009 23:10

Bobikus написав: Герметизація сапунів (ЯК?)


1. Покупаешь самые короткие сантехнические шланги (3 шт.)
2. Покупаешь 8 метров маслобензостойкого (или кислородного шланга) с внутренним диаметром 8 мм.
3. Хомуты - 3 шт.
4.Оппиливаешь болгаркой опресовку шланга (та которая вкручивается в кран-смеситель) и вынимаешь эти штуцерки.
5. Выворачиваешь сапуны мостов и КПП.
6. Вкручиваешь штуцера на их место, благо что резьба идет идентичная 10Х1, также на ней идет уплотнительная прокладка (не маслобензостойкая!!!)
7. На импровизированные сапуны накидываешь шланги, обтягиваешь хомутами, выводишь в удобное для тебя место. (У меня выведены они под капот.)
8. Для "испуга" :lol: :lol: :lol: любителей позаглядывать тебе под капот на концы шлангов одень топливные фильтры (заодно будут в запасе.)
Крут не тот, кто дальше всех заехал, а тот, кто своим ходом вернулся
Аватар користувача
FreeFraG
Член клуба
 
Повідомлення: 1862
З нами з: Чет серпня 30, 2007 12:44
Звідки: Черкассы
Машина: УАЗ-31512

Повідомлення Bobikus » П'ят липня 03, 2009 17:00

FreeFraG, дякую за інструкцію, все зробив, як написав. Щоправда невеличка поправка:

Штуцер наконечника водошлангу менший ніж внутрішній діаметр 8-мм шлангу. Для герметизації використав прокладки, вирізані з цього ж водопровідного шлангу, під металевим армуванням він гумовий і "як рідний" сідає на штуцер. Щоправда для легкого запихання треба було нагріти шланг. Зате герметичність на висоті!

І ще. Після установки системи спробував перевірити герметичність і подув у шланг - як результат передній міст тримає тиск на ура, задній з певним опором пропускає через сальник а кпп та рк продуваються так, що навіть опору не чути :) Підозрюю, що найбільша діра це ричаг перемикання передач. Чи є у когось ідеї щодо його герметизації?
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Re: УАЗ-водолаз

Повідомлення OFFroader » П'ят липня 03, 2009 17:07

FreeFraG написав:
Bobikus написав: Герметизація сапунів (ЯК?)


1. Покупаешь самые короткие сантехнические шланги (3 шт.)

или на авто рынке(перова) готовые латунные штуцера.
Аватар користувача
OFFroader
Основатель клуба
 
Повідомлення: 3233
З нами з: П'ят травня 13, 2005 16:16
Звідки: Киев, Лесной

Повідомлення Bobikus » П'ят липня 03, 2009 17:36

всю Куренівку оббігав в їх пошуках і не знайшов :) Але знав, що вони існують! :)

До речі, минулого тижня вже брав ріку Стрий. Діло було після дводенного дощу, щиро був здивований, наскільки сильна відносно нешвидка течія в гірській ріці після дощу (дякую Шуріку за попередження, перестрахувався швидкістю) - при зануренні по підлогу салона задок закинуло та півметра, від чого машину розвернуло на 20-30 градусів, мордою проти течії я вже встиг подумати, що кирдик :). Тим не менше, коли кут зменшився а салон набрав води, машина поїхала нормально, ріка форсована успішно. Згодом з цього досвіду зрозумів, що є ще два пункти, які слід враховувати при водолазенні:

- Герметизація штатних фар (вони набрали воду і галогенки повистрілювали як по команді) Ще не робив, але планую просто посадити лампочки на теплотривкий герметик.
- Герметизація трамблера та в/в дротів (двигун після водойми почав "троїти") Я просто закрив силіконом всі отвори трамблера та тим же силіконом герметизував його посадкове місце. Так само силіконом щедро герметизував усі файки на свічках та виході з кришки трамблера та катушки. Для профілактики на скільки зміг засиліконив отвори та місце завіси заслонки на карбі. Наступне занурення минуло без троїння, двигун працював ідеально.

І ще одне питання - при заїзді у воду температура двигуна різко падає, стрілка вмить лягає. Чи це безпечно?
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення kva » П'ят липня 03, 2009 18:06

Bobikus написав:...при заїзді у воду температура двигуна різко падає, стрілка вмить лягає. Чи це безпечно?


Взимку, одночасно з падінням температури двигуна, охолоджується і рідина. И отопітєль починає працювато дуже слабо. Можна змерзнути, однако.
Аватар користувача
kva
Член клуба
 
Повідомлення: 356
З нами з: Чет серпня 30, 2007 14:10
Звідки: Киев

Повідомлення Bobikus » П'ят липня 03, 2009 18:12

kva написав:Можна змерзнути, однако.

Взимку водойми покриваються льодом :) Я маю на увазі чи безпечна різка зміна температури, тобто нерівномірне та різке звуження агрегатів двигуна, чи не може це тягнути за собою тріщин в блоку, нищення прокладок ітд.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення Shurik » П'ят липня 03, 2009 18:49

- Герметизація штатних фар (вони набрали воду і галогенки повистрілювали як по команді) Ще не робив, але планую просто посадити лампочки на теплотривкий герметик.

Досить не вмикати фари у воді. Всерівно вони там нічого не дають. Думаєш нащо я люстру робив :). Можна ставити танкові - виглядають гарно але толку від них у воді так само нуль.
- Герметизація трамблера та в/в дротів (двигун після водойми почав "троїти") Я просто закрив силіконом всі отвори трамблера та тим же силіконом герметизував його посадкове місце. Так само силіконом щедро герметизував усі файки на свічках та виході з кришки трамблера та катушки. Для профілактики на скільки зміг засиліконив отвори та місце завіси заслонки на карбі. Наступне занурення минуло без троїння, двигун працював ідеально.

Можна використовувати безконтактне запаленя та сіліконові дроти.
Але всерівно варта всьо прогермітізувати і тримати завжди в доброму стані.(чисте мягке без тріщин)
Я маю на увазі чи безпечна різка зміна температури, тобто нерівномірне та різке звуження агрегатів двигуна, чи не може це тягнути за собою тріщин в блоку, нищення прокладок ітд.

Не переживай - особливо різкої зміни не було.
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення Bobikus » П'ят липня 03, 2009 20:29

Shurik написав:Досить не вмикати фари у воді. Всерівно вони там нічого не дають. Думаєш нащо я люстру робив :)
Ну не факт, у воді фари були вимкнені, я їх ввімкнув пізніше, годину після того. Просто після виїзду з ріки не помітив, що між рефлектором і дефрактором було по кілька десятків грам води, які на різкій ямі одночасно намочили лампочки. Як результат - довго висипав скло з блок-фари :) А щодо таких фар як в тебе на люстрі, вони, як показала ріка, герметичні. Саме на них я і доїхав додому :).
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення Shurik » П'ят липня 03, 2009 23:01

Просто після виїзду з ріки не помітив, що між рефлектором і дефрактором було по кілька десятків грам води

Зроби дирки щоб вода швидше витікала.
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151


Повернутись до Общие вопросы

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість