Сторінка 1 з 1

УАЗ-водолаз

ПовідомленняДодано: П'ят травня 08, 2009 9:34
Bobikus
Цікаво би було дізнатися, що треба зробити з УАЗіком, щоби сміливо вивчати підводний світ та купатися за кермом. Наскільки розумію, потрібно:

Шноркель (очевидно тільки саморобні варіанти)
Захист карба (чи хтось знає ЯК?)
Заміна трамблера (опис тут)
Герметизація сапунів (ЯК?)
Відключення м'ясорубки (це щоб риби жили?)
Водонепроникні бокси для речей в салоні

Чи це все? І чи дійсно можна розраховувати, що УАЗік протримається наприклад 10-15 хв на глибині, коли руль буде під водою? Скілки витримає акумулятор, враховуючи, що ремінь відпущений? Які можуть бути наслідки для машини?

ПовідомленняДодано: П'ят травня 08, 2009 9:54
Yalta_biker
про сапуны - мы на нивке делали вместо них штуцеры, на них шланги а другой конец шланга в салон и на него (на другой конец)- камеру от мячика, и получаеца как бы замкнутая система - лежит себе в крыле и дышит.

ПовідомленняДодано: П'ят травня 08, 2009 9:58
Yalta_biker
Зображення
а вот что бывает с неотключаемой мясорубкой при влетании в брод оборотах эдак на 4000

ПовідомленняДодано: П'ят травня 08, 2009 10:12
Olexa
Yalta_biker написав:а вот что бывает с неотключаемой мясорубкой при влетании в брод оборотах эдак на 4000

А что бывает с радиатором при неотключаемой стальной мясорубке... Её лопасти могут загибаться об воду, и тогда она превращается в радиаторорубку.

Сапуни не герметизуються (бо тоді натягуватиме воду через сальники), а виводяться шлангами туди, де вони не нап’ються.

Ще не завадить вазелін на усі клеми, та WD-40 в арсеналі.

Генераторові щось треба робити?

ПовідомленняДодано: П'ят травня 08, 2009 10:28
Yalta_biker
сорри, забыл уточнить - камеру от мячика слегка (силой легких) поднадували. но понятно что объем камеры несопоставим с объемом моста. а радиатор мы тоже тогда потеряли, тока его пробило сорваным шкивом помпы.

Re: УАЗ-водолаз

ПовідомленняДодано: Сер травня 13, 2009 23:10
FreeFraG
Bobikus написав: Герметизація сапунів (ЯК?)


1. Покупаешь самые короткие сантехнические шланги (3 шт.)
2. Покупаешь 8 метров маслобензостойкого (или кислородного шланга) с внутренним диаметром 8 мм.
3. Хомуты - 3 шт.
4.Оппиливаешь болгаркой опресовку шланга (та которая вкручивается в кран-смеситель) и вынимаешь эти штуцерки.
5. Выворачиваешь сапуны мостов и КПП.
6. Вкручиваешь штуцера на их место, благо что резьба идет идентичная 10Х1, также на ней идет уплотнительная прокладка (не маслобензостойкая!!!)
7. На импровизированные сапуны накидываешь шланги, обтягиваешь хомутами, выводишь в удобное для тебя место. (У меня выведены они под капот.)
8. Для "испуга" :lol: :lol: :lol: любителей позаглядывать тебе под капот на концы шлангов одень топливные фильтры (заодно будут в запасе.)

ПовідомленняДодано: П'ят липня 03, 2009 17:00
Bobikus
FreeFraG, дякую за інструкцію, все зробив, як написав. Щоправда невеличка поправка:

Штуцер наконечника водошлангу менший ніж внутрішній діаметр 8-мм шлангу. Для герметизації використав прокладки, вирізані з цього ж водопровідного шлангу, під металевим армуванням він гумовий і "як рідний" сідає на штуцер. Щоправда для легкого запихання треба було нагріти шланг. Зате герметичність на висоті!

І ще. Після установки системи спробував перевірити герметичність і подув у шланг - як результат передній міст тримає тиск на ура, задній з певним опором пропускає через сальник а кпп та рк продуваються так, що навіть опору не чути :) Підозрюю, що найбільша діра це ричаг перемикання передач. Чи є у когось ідеї щодо його герметизації?

Re: УАЗ-водолаз

ПовідомленняДодано: П'ят липня 03, 2009 17:07
OFFroader
FreeFraG написав:
Bobikus написав: Герметизація сапунів (ЯК?)


1. Покупаешь самые короткие сантехнические шланги (3 шт.)

или на авто рынке(перова) готовые латунные штуцера.

ПовідомленняДодано: П'ят липня 03, 2009 17:36
Bobikus
всю Куренівку оббігав в їх пошуках і не знайшов :) Але знав, що вони існують! :)

До речі, минулого тижня вже брав ріку Стрий. Діло було після дводенного дощу, щиро був здивований, наскільки сильна відносно нешвидка течія в гірській ріці після дощу (дякую Шуріку за попередження, перестрахувався швидкістю) - при зануренні по підлогу салона задок закинуло та півметра, від чого машину розвернуло на 20-30 градусів, мордою проти течії я вже встиг подумати, що кирдик :). Тим не менше, коли кут зменшився а салон набрав води, машина поїхала нормально, ріка форсована успішно. Згодом з цього досвіду зрозумів, що є ще два пункти, які слід враховувати при водолазенні:

- Герметизація штатних фар (вони набрали воду і галогенки повистрілювали як по команді) Ще не робив, але планую просто посадити лампочки на теплотривкий герметик.
- Герметизація трамблера та в/в дротів (двигун після водойми почав "троїти") Я просто закрив силіконом всі отвори трамблера та тим же силіконом герметизував його посадкове місце. Так само силіконом щедро герметизував усі файки на свічках та виході з кришки трамблера та катушки. Для профілактики на скільки зміг засиліконив отвори та місце завіси заслонки на карбі. Наступне занурення минуло без троїння, двигун працював ідеально.

І ще одне питання - при заїзді у воду температура двигуна різко падає, стрілка вмить лягає. Чи це безпечно?

ПовідомленняДодано: П'ят липня 03, 2009 18:06
kva
Bobikus написав:...при заїзді у воду температура двигуна різко падає, стрілка вмить лягає. Чи це безпечно?


Взимку, одночасно з падінням температури двигуна, охолоджується і рідина. И отопітєль починає працювато дуже слабо. Можна змерзнути, однако.

ПовідомленняДодано: П'ят липня 03, 2009 18:12
Bobikus
kva написав:Можна змерзнути, однако.

Взимку водойми покриваються льодом :) Я маю на увазі чи безпечна різка зміна температури, тобто нерівномірне та різке звуження агрегатів двигуна, чи не може це тягнути за собою тріщин в блоку, нищення прокладок ітд.

ПовідомленняДодано: П'ят липня 03, 2009 18:49
Shurik
- Герметизація штатних фар (вони набрали воду і галогенки повистрілювали як по команді) Ще не робив, але планую просто посадити лампочки на теплотривкий герметик.

Досить не вмикати фари у воді. Всерівно вони там нічого не дають. Думаєш нащо я люстру робив :). Можна ставити танкові - виглядають гарно але толку від них у воді так само нуль.
- Герметизація трамблера та в/в дротів (двигун після водойми почав "троїти") Я просто закрив силіконом всі отвори трамблера та тим же силіконом герметизував його посадкове місце. Так само силіконом щедро герметизував усі файки на свічках та виході з кришки трамблера та катушки. Для профілактики на скільки зміг засиліконив отвори та місце завіси заслонки на карбі. Наступне занурення минуло без троїння, двигун працював ідеально.

Можна використовувати безконтактне запаленя та сіліконові дроти.
Але всерівно варта всьо прогермітізувати і тримати завжди в доброму стані.(чисте мягке без тріщин)
Я маю на увазі чи безпечна різка зміна температури, тобто нерівномірне та різке звуження агрегатів двигуна, чи не може це тягнути за собою тріщин в блоку, нищення прокладок ітд.

Не переживай - особливо різкої зміни не було.

ПовідомленняДодано: П'ят липня 03, 2009 20:29
Bobikus
Shurik написав:Досить не вмикати фари у воді. Всерівно вони там нічого не дають. Думаєш нащо я люстру робив :)
Ну не факт, у воді фари були вимкнені, я їх ввімкнув пізніше, годину після того. Просто після виїзду з ріки не помітив, що між рефлектором і дефрактором було по кілька десятків грам води, які на різкій ямі одночасно намочили лампочки. Як результат - довго висипав скло з блок-фари :) А щодо таких фар як в тебе на люстрі, вони, як показала ріка, герметичні. Саме на них я і доїхав додому :).

ПовідомленняДодано: П'ят липня 03, 2009 23:01
Shurik
Просто після виїзду з ріки не помітив, що між рефлектором і дефрактором було по кілька десятків грам води

Зроби дирки щоб вода швидше витікала.